| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 122 .. 214
03.02.15 13:30
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Absolut praktisch...vorallem jetzt wo im Büro nöd so viel lauft. Mir sind ächli en "Saisonbetrieb" - also seg ich amel.. do lauft vom Jan-Mai relativ wenig und nohher renneds eim bis Endi Johr d'Buude i
Nei DJ oder Band etc. händ mir no nünt. I wött jetzt zerscht d'Chile und d'Obiglokalität fixe und dä chunt de rescht drum rum... I bi afoch echli am Idee + Adresse sammle.

03.02.15 13:31
Vintagefan 
Re: Bräute 2016

ja ich bin au zum glück en bürogummi ja das mit de 30'000 isch au mal so eifach imaginäri vorstellig überhaupt nonig uf agebot basierend aber hend au dänkt dass das hoffentlich lange sött!

mir sind jetzt gad a musiker dra isch mir halt auno wichtigs thema und datum-abhängig (womer mit blueme, chleid etc. nochli zuewarte chan)

03.02.15 13:31
crivosa 

Re: Bräute 2016

Jo so gohts mir au mitm Büro

Aso uf d Frog no wo eusi Location isch.

Googled emol Haldenhof Mettler Urnäsch...eso e schöni Schüür
E Kollegin het letscht Johr det ghürote, si sind absolut begeisteret gsi und ali Gäst au.
Das findi isch den amigs e gueti Referenz.

Hm as i denke 10'000 Fr Budget isch scho fasch eher günstig wend einiges weglohsch...
Je noch dem wie viel Lüt das natürli hesch...aber nur scho mitm Esse für de Obig muesch mit ca. 100 oder meh Franke rechne...do chunt schnell was zäme.

Wie hend ihr de Sparplan gmacht? Hender do Tipps vo de Bank übercho oder eifach für eu ufgschribe was er wie uf d Siite legged?
Vezichtet er defür uf gwüssi anderi Sache?

03.02.15 13:42
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Wow Crivosa, Hammer Lokalität! Mega toll gemäss Homepage und da würds mir au meh als gfalle! Woooooowwwww. Bini gspanne de uf d'Föteli

Nei CHF 10'000 Budget isch nöd für alles. Die 10'000 sind afoch en Mindestumsatz im Restaurant wo mer müessti erreiche... findi aber scho recht viel und drum hani mir scho paar Gedanke gmacht und denk mis Budget wird eh höcher usfalle.

Mir hend afoch es Sparkonto uf beidi Näme bi üsere Huusbank (Raiffise) gmacht. Und dä Bankberoter hät jetzt s'Konto agleit und anegschriebe Sparkonto Hochzeit. Mega lieb
I tue dört afoch üse Sparbiitrag druf und wärde denn das Konto au de Gäscht agä für d'Wunschlischte.

Zuletzt bearbeitet am 03.02.15 13:42

03.02.15 14:06
crivosa 

Re: Bräute 2016

Sakanas: gell es gseht hammer us...
Me hends emol reserviert. D kollegin het für 62 gäst ca 7000 fr zahlt mitme 4 gänger
Getränk und alles...
Aso do chasch nöd viel säge.
Usserdem sind mer halt au beidi no biz traditionell mitm Appezellerland vebunde und findets drum de genau richtigi Ort.

Ah oke jo das mitm Konto hemmer ez ebe au vor well bis ez eifach beidi uf eim eigne am Spare sind.
I finds no guet well wie du seisch chame sich den s gwünste Geld wie zb für d Hochzitsreis det here
izahle loh und au d Sache für d Hochzit den gad vo det wieder zahle.

Mer hend im März no en Termin binre Weddingplanerin.
Eigentli sind mer die z tür aber si het es Agebot für 200 fr wo si dir eifach tipps und tricks
mitgit...Budgetierig und Umgang mit Unvorhergsehnem...denke das isch no guet

03.02.15 14:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo isch wirklich de absolut Hammer Crivosa. Würd mir au sehr gfalle...
Und i finds cool dass ihr dört öpis sueched wo ihr eu verbunde fühled.

Mir hend ebe scho siit Johre es gmeinsams Lohnkonto und jede hät sis Sparkonto wi i denn amel eifach monatlich gfüettered han. Jetzt hämmer afoch quasi no es dritts Sparkonto gmacht uf beid Näme zämä.

I frög mi immer öb mer Budget wirklich chan irgendwie ihalte...

Mached ihr e Hochzytsversicherig? z.B. Zürich-Versicherig?

03.02.15 14:36
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ah jo klar...eso ume isch doch au guet.

Nei me hend nonig überleit weg de Hochzitsvesicherig...i denke da isch sowas wo mer den d
Weddingplanerin froge werded...

03.02.15 14:56
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I glaub i mache die, isch echt nöd so tüür. Obwohl sie isch vu de Konkurrenz

03.02.15 15:18
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Mega tolli Location crivosa! Lustig, s Mami vo minere Trauzügin isch us Urnäsch und sie sin no oft am Wucheänd bi de Grosseltere dörte

Sakanas Mir hän das au besproche wäge de Versicherig und mir wän die abschliesse. Sie isch im Verglich zum Budget halt scho e "Schnäppli" Wenn me se abgschlosse het, isch me für ei Joor versicheret...Oder hani das falsch verstande?

03.02.15 15:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Genau so han ich das au verstande Baguette. Nach Abschluss 1 Johr, also jo nöd z'früeh abschlüsse (chan mer jo online mache). i werd aber die Allgemeine Bedingige mol no gnau unter d'luupe nä...

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 122 .. 214
Location   chandini   Zeremonie   einfach   bearbeitet   heiraten   hochziit   irgendwie   Zuletzt   Baguette   wirklich   natürlich   Hochzeit   Eigentlich   crivosa   Fotograf   Sakanas   homepage   Familie   Willkomme