Bräute 2016 |
|
1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 122 .. 214
|
03.02.15 16:07
chandini04
|
Re: Bräute 2016
Guguuus mitenand :-)
Mir schlüsset die Versicherig au ab. Hamer au AGB dure gläse und dLeistige findi supi?
|
|
|
|
03.02.15 16:20
Baguettenicht registriert
|
Jetzt müen mr uns halt alli no bitz gedulde, bis mr die könne abschliesse Und hoffe mr, dass sie denn niemerts wirgglich au brucht!
Juhuu, do mir ufd Torte wän verzichte (isch uns nid so wichtig) hän mr e Candy Bar welle mache. Jetzt het mr d Location gseit, dass das überhaupt kei Problem sig. Bini grad froh...Jetzt muessi nurno günstigi Bonboniere finde
|
|
|
03.02.15 16:32
chandini04
|
Candy Bar isch denn gleich Gastgschenk oder? Weiss ergendöbber wie tüür sone Candy Bar in etwa chunt? Ischmier klar, dass es je nach Gästeazahl und diverse Bonbons türer wird.. Aber meh mue ja au no alli Schalene und Behälter bsorge ... Miete odr chaufe?
Jo uf das, dasmer sie nie bruchet :-)
|
|
|
03.02.15 16:52
|
Näi, mir mache das eifach als Torteersatz wel das besser zu uns passt Und als Gastgschängg hani mol Seifi im Sinn ka So bitz härzig verpackt wie uf däm Bild. Denne natürligg in Pfirsich oder Wyss
|
|
|
|
03.02.15 17:31
|
chandini04: Candy Bar isch denn gleich Gastgschenk oder? Weiss ergendöbber wie tüür sone Candy Bar in etwa chunt? Ischmier klar, dass es je nach Gästeazahl und diverse Bonbons türer wird.. Aber meh mue ja au no alli Schalene und Behälter bsorge ... Miete odr chaufe?
Jo uf das, dasmer sie nie bruchet :-)
Wäge de Koste weissi nonig so genau Ha scho paar Behälter und Bonboniere gfunde uf Amazon, wo nid emol so tüür sin. Und d Süessigkeite hole mr denne in de Prodega/Growa, wel de TZ es Kärtli het
|
|
|
03.02.15 17:41
cream_tangerine
|
Huuui! Ich merke, ich schaff ned im Büro! Chume ja gar nüme nah
Wer isch denn jetzt alles us Züri? Han irgendwo glese Grifesee als Location, aber bin zfuul gsie zum namal zrug gha und sfinde Mier sind in Uster dihei und bin in Grifesee ufgwachse und isch scho meeeega schön da Mier würded am liebste au irgendwo i de Nöchi hürate, aber hend ois ebe wie gseit nah ned festgleit. Han glaubs nah am wenigschte organisiert da inne Fals öper nah en guete Tipp het im Kanton Züri und Umgäbig - oder ebe, wenn sogar im Ruum Züri Oberland - denn wär ich natürli mega froh Mier würded gern dusse oisi Zeremonie mache, möcht aber öpis bueche, wo mer eifach au chan noimed inne gah oder drunder stah, fals sWetter ned mitmacht. En Garte oder so... Hend ois au scho überleit wege eme Festzelt, aber die sind glaubs nah recht tüür...
Hochzitsversicherig han ich au scho aglueget. Nur bi de Zürich Versicherig, kenned ihr au nah anderi? Also prieslich leistet sich das glaubs scho, ich meine, wenn nix isch, denn isch kein Zacke i de Chrone ab und wenn mer's denn doch brucht isch mer sicher froh... Muss mich jetzt au nah bizli drilese.
Candy Bar find ich au mega cool! Vor allem bruchts denn würklich kein Chueche, will es blibt ja wahrschinli eh immer nah Reste. Also, so kenn ich das vo andere Hochzite.
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 122 .. 214
|