| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 123 .. 214
04.02.15 08:15
crivosa 

Re: Bräute 2016

Genau mer hend ebe au denkt vilich würed mer so im Mai/Juni das Johr au es Save the Date Mail mache...so e cooli Powerpoint mit Bilder vo üs und den s Datum.
Fändi au no cool

Aber wieder e Chärtli wo (simmer ehrlich) irgendwenn jede wieder wegwirft, naja...

Hihi jo I ha au lang überleit well so da Bild vo de Kollegin vo de Brut eifach no recht veankeret isch.
I han den aber müese säge das ich die Person als Trauzüge will wo mer am nöchste stoht noch mim Schatz (mit minre Familie hani nöd so enge Bezug) und drum isch er wie Familie für mi...
Deshalb ischs für mi klar gsi.

Ich werde defür e ganz gueti Kollegin vo mer froge ob si min Polteri organisiere will und mer den am Morge vor de Chirche hilft s Chleid alegge etc...das chan er jo schlecht :-P

04.02.15 08:22
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo genau da findi au e schöni Idee mit em Powerpoint... mir lueged au emol. Am Götti vo mim GG werded mir aber persönlich verbigo und das sege, er tuet echli schwierig, well die sebe Gschwüsterti underenand (also vu de Eltere de Brüder) echli Krach hend... und jetzt isch das echli kompliziert.

I find dini Entscheidig super. I ha halt wirklich mini sehr gueti Kollegin und dänn min beschte Kolleg. Ha drum mich für sie entschiede... do beidi mir sehr wichtig sind. Aber am Polteri wird min beschte Kolleg bi mir debi si *lach* :-)
I glaub es hett mi au nöd gstörrt wenn er debi xi wär bim Chleid alegge. Min beschte Kolleg stoht eh uf Manne :-)

04.02.15 08:27
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hihi jo cool guet den muesch nöd luege wegm alegge
Für mi wärs scho au kei mega Problem zumal me sich jo au biz selber cha alegge und den mues me nur no hine zuemache oder so aber I wott das trotzdem de Fründin vo mim beste Kolleg nöd unebdingt atue...

Wär glaub trotz allem echli doof für si

04.02.15 08:36
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo klaro würdi glaub au eso mache... isch doch tip top
I bin echt gspanne... wie sich das do alles entwickled.

04.02.15 08:37
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich het au keis STD gmacht wäns bi euis nöd sone spezielli situation wär will mir ja das jahr bitz am reise sind. aber weg de reis händ glaubs die verwandte bitz angst das mir heimlich unterwegs hüratet... Drum gits es STD, dän sind alli beruhigt will sie wüsset es chunt na öpis. usserdem gaht so euisi verlobig au nöd 'vergässe' wills ja doch zwei jahr zwüschet verlobig und hochziit sind.

Jaaa ich bin halt chli en perfektionist. und mir isch halt das mega wichtig, ich träume scho ewigs vom hochziit und wäns nach mir würd gah wäret mir au scho verhüratet. Freu mich halt mega uf das und han au scho mega konkreti vorstellige. drum hani au s'chleid scho kauft, will ich mir genau sones chleld scho wünsche sit ich irgendwie 4i gsi bin oder so, also d'chance das sich da min gschmack änderet isch verschwindend chli

ich finds au überhaupt nöd schlimm wäns zwei männlichi TZ git! es gaht ja genau da drum dasmer die ufgab de Mensche git wo eim am nöchste stönd.

ich bin na am überlege öb ich e kollegin na söll zum tätschmeister mache. ich glaube, theoretisch brüchts es nöd unbedingt, ich wirde eh chum öpis abgäh zum organisiere und au am tag selber d'fäde i de händ ha, aber sie staht mir halt au nöch und freuid sich mega ufs hochziit, drum dänki sie het na freuid dra wän sie au e ufgab het, au wäns jetzt halt nöd TZ isch... oder isch das doof? weiss es voll nöd bin mega hin und her grisse.

@ Sakanas: Danke vielmal wegem Chleid Ja ich han mich recht schnell entschiede gha. Bin zwei stund im Lade gsi, Han glaubs so 8 Chleider aprobiert, eis dävo isch mim jetzige aber scho mega ähnlich gsi. drum hani am schluss beidi namal azoge was au alles chli usezögeret hät.
mir händ am Apero öpe 90 lüt und am abig so 50-60. muesch dän unbedingt verzehle wäner i de moschti gsi sind!

04.02.15 08:45
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo klaro das verzell ich dir dänn summer_2016. Mir sind am Apero ca. 150 Gäscht und am Obig 45... (bis jetzt!) I ha all no s'Gfühl i heg öpert vergesse uf dere Gäschtelischte

I find das guet, wenn mer das scho so gfixed hät. Isch doch super. I lüt hüt mol am Sigriste vu Illnau ah... die sind mir afoch irgendwie am sympathischte xi bim Antworte uf mis Mail...

Du häsch alles i de Moschti gäll? Zeremonie und Fescht? So schööööööö!

04.02.15 08:50
Matia 
Re: Bräute 2016

I wür unbedingt äs STD empfehle, i wellerä Form au immer. Mir händs de gladene Gäste jewiils persönlich gseit. 6-7 Monat im vorrus han ich amigs mini Summerferiä scho längstens buechet. Und i nimmä a, dass es au andere so gaht.

04.02.15 09:05
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Summer_2016 dis Kleid isch en Traum würkli sehr schön!

Das mit de zwei männliche Trauzüge findi übrigens au super und gar nöd komisch. I find ame Hochziit gits sowieso nüt wo komisch isch, well eigentli sött me als Bruutpaar gnau das mache was me wet, egal was anderi drüber dänket.. de Tag chunsch nie meh zrugg über, also eifach mache

Also vo wege STD: Mir hends bis jetzt de gladene Gäst eifach persönlich gseit und grad gseit welles Datum sie sich münd reserviere. Viellicht machemer aber au no es Mail oder es Whatsapp oder so. Kollegin vo mir macht immer so cooli Fotene wo si den per Whatsapp verschickt, aso so Wiehnachtsgrüess usw. Ha mir scho überleit das mir quasi eifach churz und knapp e Foti vo üs und denn STD 14.05.2016 ufs Foti schribet, denn verschicke per Whatsapp Extra Kärtli wotti au nid verschicke, vor allem au us chostegründ.

04.02.15 09:08
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@matia, ja i find au in irgenwelcher Form söll mers de gladne Gäscht sege... I denk i mach es Mail so 1 Johr vorher... oder halt es Chärtli aber mol luege...

@lostheaven, da isch au e gueti Idee mit de hütige Whatsapp-Technik

04.02.15 09:18
chandini04 

Re: Bräute 2016

Lostheaven, öbbe so wemmers au mache mit de sdt. Bi eus sind die gladene Gäst eh nur eusi afamilie und ca. 8 Kollege/Koleginne. Mini Familie isch zwar sehr gross (fast 30 Lüt), aber mir wohnet all uf 300meter nebenenand :-)
Und vo sinere Familie chömet nur 10 und dene segemers denn au persönlich. Oder halt e Mail. Aber scho 1 Johr vorher wll wie gseit worde isch, vell hend Ferie 6-8 Monet vorher scho igeh. Mir zbs hend Feriebesprächig emmer im Oktober, und hürote ja im August, dass sind 10 Monet

2 TZ fendi aunid schlimm. I finde au a de Hochzit dörfs sleziell anders si. Wie ich. Min Papi lauft mit mir ine und springt schnell um de Tisch und haltet Trauig (hoffi doch, er weiss na nix vo sim Glöck.)

Ich hami entli för mini TZ entschide (als hätti kei Ziit meh) am Sunntig frogi si. I hoffe sie seit jo. Vell Jobs het sie ja nid, mir hend ma e Tätschmeister (mini Schwöster)

Findes super wievell mir do sind... Und wieviell Tipps meh enand git ect. :-)

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 123 .. 214
heiraten   crivosa   Eigentlich   Zuletzt   chandini   Hochzeit   hochziit   bearbeitet   Willkomme   Fotograf   Sakanas   Familie   Location   homepage   einfach   wirklich   Baguette   irgendwie   natürlich   Zeremonie