| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 125 .. 214
05.02.15 16:21
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Ja, ich glaub au das ich öpis finde Schleier wet ich au keine, en Bluemechranz würd nah zum gwünschte Hippie-Chleid passe Oder susch vielleicht eifach ei Blueme oder so. Schueh chauf ich mier au nüt tüürs. Entweder wiissi, oder susch viellicht i de Farb vom Bluemestruess, dass find ich au nah schön!

Ich möcht ebe gern zu de Pour Elle, aber das isch in Basel... Aber wenn's namal sones schöns Chleid hend, denn lohnt sich das! Susch han i au denkt bi Chez Janine, will's eifach eh riise Uswahl hend. Liluca hets au nah paar Chleider gha, wo ich schön gfunde han. Zersch han ich's Chleid wele in England chaufe, will's det viel günstiger sind. Aber ich weiss ned eb mini Muetter und mini TZ und Bridemaids eifach gschnell wend uf England, 'nur' zum mis Chleid go poste Ich het in England scho mini zwei Schwögerinne, mini Schwiegermuetter und mini ehemalig Gastmuetter, aber mini Mama muss scho debi si

05.02.15 16:30
crivosa 

Re: Bräute 2016

I han mer ebe überleit ob ich zume grosse Lade söll wie Chez Janine zum Bispiel...mue aber säge das I ez vielfach scho ghört ha das det eifach nüm so persönlich isch wie ime chlinere Gschäft...

Het näber Tipps für Ruum SG, Appezell

I denke ich wird zu de Brutmode Livia in SG sicher goh und wenns den no nötig isch vilich no I eis zwei anderi do umenand

05.02.15 16:31
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja i denk nume weg em Chleid, aber du findsch sicher so eis oder es ähnlichs. Wie lang fahrsch de us Basel? Chez Janine i weiss nid ebi sell dert hi... Mer ghört u viel (positivs und au negativs) wie würded ihr da mache, welli ebe weiss bi chez janine gfallt mir eis? Zerst dert oder zerst wo anderst und inspiriere lo sust und wenn nünt zuesait de doch zu Chez Janine? :-/
Im DE wers afoch viel günstiger wahrschindli....

05.02.15 16:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

crivosa:
I han mer ebe überleit ob ich zume grosse Lade söll wie Chez Janine zum Bispiel...mue aber säge das I ez vielfach scho ghört ha das det eifach nüm so persönlich isch wie ime chlinere Gschäft...

Het näber Tipps für Ruum SG, Appezell

I denke ich wird zu de Brutmode Livia in SG sicher goh und wenns den no nötig isch vilich no I eis zwei anderi do umenand
Liluca st. Galle seg au no guet...
I weiss es ebe au nid mit chez janine... Sie hend afoch e mega uswahl. White lounge het ganz spezielli chleider au.

05.02.15 16:43
chandini04 

Re: Bräute 2016

schöni Chleider... :)
ir het eig au emmer das Grüschelete, gfalle und jetzt hani plötzlich es gaanz anders Chleid gseh womer meega gfallt... Totale Gegeteil.
Han emmer es Trägerloses welle und finde aber Ärmeli au toll aber nur so bitz...

Aber glaube das Chleid werd nie miis, ich bin glaub för so eis z'chlii :(
http://www.liluca.ch/brautkleider/ladybird-7/
Huu ha grad gseh dass das es Ladybird isch.. die Marke het mer bisher nicht gfalle ...

05.02.15 19:04
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh da isch aber e schöns Chleid Chandini04 *daumenhoch* - wege meinsch z'chliii?
Ha grad gseh bi Liluca gfallt mir das mega guet:
http://www.liluca.ch/brautkleider/ladybird-4/

05.02.15 21:37
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ich glaube bi somene grade, lange gseht ergendwie komisch us binere chliine Brut (so wie ich ebe bin.) mit Absätz werdi öbbe 1.63 si... Klar duet mehs zurecht schniide, aber obs denn eeeemmerno so toll isch?! Aber meh mueses eh mal a ha :-) hihi da gaht ja no e bitz
Das Chleid wode gschickt hesch iscsh au sehr schön. Vorallem gfallts mir obe die schräge Strich (weiss nid wiemer die uf Hochziitsdütsch nennt :-) )

06.02.15 00:02
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Sakanas: Uf Basel han i chli meh wie eh Stund, also gaht scho. Ja, ich finde so grossi Läde sowieso nöd so sympathisch. Aber han denkt, viellicht hends ja gad mis Traumchleid oder so

06.02.15 07:13
crivosa 

Re: Bräute 2016

Aso I muen säge I bin vo Ladybird total highrisse...I finds eifach irgendwie en guete Mix us Klassisch und trotzdem was speziells.
Mir gfallts halt au sehr wenns no e Farb drin het im Chleid mitre dezente Stickerei oder ame Gürtel...was I dere Art

06.02.15 08:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@chandini04, i würds afoch emol go aprobiere... mengisch chan mer gemäss Bild gar nöd sege öbs eim stoht oder nöd. Du findsch sicher öpis tolls!

@cream_tangerine, jo das goht no mit 1h...

I denk i gange mol in Chez Janine zerscht. d'Arbetskollegin hät ihres Chleid dört und isch super z'friede gsi mit de Bedienig und hät mer jetzt ihri Verchäuferin empfohle, de chani de Termin bi ere grad abmache. I ha gseh die hend Ladybird au und halt das woni gseh ha mit Nekholder....

Falls de mis Troimli nöd debi isch... luegi wiiter

 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 125 .. 214
heiraten   einfach   Fotograf   hochziit   wirklich   Location   irgendwie   Eigentlich   bearbeitet   Zuletzt   Hochzeit   natürlich   Sakanas   homepage   crivosa   Zeremonie   Willkomme   chandini   Familie   Baguette