| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 125 .. 214
06.02.15 09:03
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Sakanas:
Oh da isch aber e schöns Chleid Chandini04 *daumenhoch* - wege meinsch z'chliii?
Ha grad gseh bi Liluca gfallt mir das mega guet:
http://www.liluca.ch/brautkleider/ladybird-4/


Sakanas das isch das Chleid wo ich kauft ha
Ladybird het so super Kleider, ha soooo viel vo dene ahgha und fast jedes het mir gfalle
und priislich sinds absolut ok.

Zuletzt bearbeitet am 06.02.15 09:04

06.02.15 09:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh scho Lostheaven? :-) Da hani natürli nöd gwüsst bzw. nöd gnau glueged.
Das isch wirklich u mega schöööön... gfallt mir saumässig guet!
I ha gseh dass ebe Chez Janine die Marke au hät, i werd also glaub doch dört emol go luege und dänn gseh ichs.

06.02.15 09:39
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Ja es isch e mega Kleid
Bi ja gspannt wes du denn findsch

06.02.15 09:53
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I bin gspanne.. i has mir mol usegschriebe als "Favorit"... aber ebe mengisch isch s'Bildli anderst wie noher azoge. Danke dir uf alli Fäll.

06.02.15 17:47
Sarjona 

Re: Bräute 2016

Hallo zusammen

Ich wollte mich auch wieder mal zu Wort melden. Ich habs in diesem Forum nur bis auf Seite 2 geschafft... Habe aber immer fleissig mitgelesen...

Wir haben uns am 9. März 2014 verlobt und dann fleissig Ideen gesammelt und uns inspirieren lassen. Schliesslich haben wir uns für eine Winterhochzeit entschieden und werden im Februar 2016 heiraten.

Die Location stand relativ schnell fest, dort haben wir auch schon länger reserviert. Im Herbst hatten wir dann so viel um die Ohren, dass die Hochzeitsvorbereitungen etwas in den Hintergrund gerutscht sind. Das kann man sich ja zum Glück auch erlauben, wenn man zwei Jahre vorher beginnt...

Ab heute gehts aber nur noch ein Jahr, deshalb sind wir jetzt wieder mitten in der Planung. Am Sonntag machen wir ein Engagement Shooting mit unserem Hochzeisfotografen und kurz danach sollen die Save the Date raus. Letztes Wochenende waren wir an der Hochzeitsmesse und haben provisorisch Ringe bestellt. Die sprengen aber eigentlich unser Budget, deshalb haben wir am 14. Februar noch einen Termin in der Acredo Trauringlounge.

Brautkleid: Im Moment ist dieses Brautkleid mein Favorit:
http://www.maggiesottero.com/dress.aspxs...keywordType=All

Ich könnte mir aber auch eins im Prinzessinnen-Stil vorstellen, mit viel Tüll und evtl. einem Gürtel. Mal sehen, ich werde dann im April mit meiner Mutter und meiner TZ auf Brautkleidersuche gehen.

Sorry für den Ego-Post...

Wünsche euch allen ein schönes Wochenende!

06.02.15 18:56
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Sarjona - schö vu dir zlese. Wo hürotet ihr denn? Isch ja echt cool e Winterhochziit - wow weisch wie toll! De hoffed ihr uf Schnee und strahlendblaus Wetter? I bstell da mol bim Petrus für eu!
Stellsch üse e Föti vu de Std-Charte ine? Wer mega cool wemmer echli chend stöbere :-)

08.02.15 20:44
Zug 

Re: Bräute 2016

Hallo zäme ond Welcom de neue
Esch jo unglaublich, do god mer en wuche id ferie ond poschtfach explodiert
Eui chleider findi Mega schön, Sender all scho am chleider probiere? Esch da ned no zfrüeh?
Guet vielicht beni au spot
Esch do ned öpert gsi wo au an hochzitexpo in lenzburg god?

Sarjona: winerhochzyt esch jo Mega speziell, werd sicher schön.

Chan mich no öper öber die hochzytsversicherig churz ufkläre?

Wönsch en guete Wochestart

09.02.15 08:17
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hoi Zug

Am beste informiersch di uf de Homepage bi de Züri Vesicherig under Freizeitversicherungen > Hochzeit

Mer werded die Abschlüsse. Me hend gmeint es isch monatlich 69 CHF aber uf Nochfrog hi het mer üs gseit das das nur en EIMOLIGE Bitrag isch...aso wärsch blöd wends nöd mache würsch

Mol no e anderi Frog do ine...mer hend jo d Chirche bereits reserviert, das mues me bi üs bim Messmer mache. Wie früeh sueched er s Gspröch mitm Pfarrer?
Mached er es Mail oder Tel und treffed eu den oder gönder I en Gottesdienst und spreched en noher det a?

Allne e gueti Wuche

Zuletzt bearbeitet am 09.02.15 08:19

09.02.15 08:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Versicherig
Am beschte gönder uf d'Homepage vu de Zürich Versicherig (unter Events).
- CHF 69.- mer isch 1 Johr versichert in Europa (also nöd vor em Hochzyts-Datum abschlüsse!!)
- versichert isch d'Verschiebig oder d'Absag vu euem grosse Tag weg Chrankheit wichtigi Person, Doppelbuechig Lokalität, Insolvenz Verastalter etc... (stoht alles i dene Allgemeine Bedingige).

Kleidkauf
I han no nix kauft bzw. bin au no nöd gange go probiere. I warte bis September denki mol.
Wenn gönd ihr?

Nei mir hend no kei Chile reserviert. Gönd morn go die erscht aluege

09.02.15 09:08
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ne neee i probier no lang nonig. Gange imene Johr öbbe, denn isch Uscerchauf und da lengt no leeengstens bis zur Hochziit.

Hallo Sarjona, Winterhochziit mue toll si... Nimmt mi de wonder wenns gnaueri Details git. :-)

 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 125 .. 214
einfach   Location   crivosa   Zeremonie   irgendwie   Sakanas   bearbeitet   hochziit   Willkomme   Fotograf   Zuletzt   Hochzeit   Familie   Baguette   Eigentlich   natürlich   homepage   wirklich   chandini   heiraten