| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 127 .. 214
10.02.15 15:11
crivosa 

Re: Bräute 2016

Das hani au scho gsuecht aber ich finds au nöd use...
Mer sueched sottigi wo zwei Niete dine hend und usgsehnd wie es Büechli...

Also mer isch nix anders blibe wie duresueche bi de Homepages...

10.02.15 15:15
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Meinsch du die Crivosa?
Lueg emol do.. www.kartenmacherei.ch

Datei-Anhänge
CLP13HE-F280-C20-de_CH-l.jpg CLP13HE-F280-C20-de_CH-l.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 13 kB

10.02.15 15:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Die mit zwei heissed Booklet ...

10.02.15 15:18
crivosa 

Re: Bräute 2016

Genau Booklets meini

Zuletzt bearbeitet am 10.02.15 15:19

10.02.15 15:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo booklets gfalled mir mega guet, die gits echt u viel bi kartenmacherei.ch
oder bi kartenbauer.ch gits die wo mer uf de Siite chan usezieh, die gfalled mir ebe au no.
Hend ihr au scho Gedanke gmacht? :-) I bin grad echli am stöbere, mir hend im Büro nöd so viel z'tue hüt.

10.02.15 15:29
crivosa 

Re: Bräute 2016

Goht mer glich mitm Büro Gott sei Dank hani Fasnachtsferie abem Do

I bi au chli am stöbere gsi und jo...mer gfalled chli ufwändigeri scho no aber I finds halt eifach wahnsinn zum für Charte irgendwie 5.- - 10.- Stutz usgeh für das das d Lüt den doch irgendwen wieder wegtüend oder ine Schachtle schmeissed...

Vo dem her denki werded mer de Venunft noh bi 120 Iladige insgesamt den eher bi de schlichtere Chartene blibe wo 2.- oder so chostet.

Eventuell gits au eifach e Schlichteri für d Aperogäst (wo jo nöd so viel druf mue a Infos) und den eher was Speziellers für di gladne Gäst

10.02.15 15:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo also die Booklet choschtet wirklich u viel, hani erscht jetzt gseh *lach*...
muesch emol do luege:
www.sendmoments.de, do häts au sehr schöni Charte und düütschi Priise.

10.02.15 17:21
MrsHauser2016 

Re: Bräute 2016

Huii, i glaub i schaffe i de falsche Branche mit Hochziite loht sich eidütig Geld mache

Sakanas, jo a d'Kartuse hemmer au scho denkt, de Brüeder vom mim Schatz het dete ghürote, aber irgendwie gspür ich's nöd so I han aber bi Hörhuse, Wiesedange und Kliandelfinge Schüüre gfunde womer chan miete und mer selber entscheide chan wer s'Catering macht. Wenns amel es Restaurant het, hesch afoch kei Verhandligsspielruum. Mal schaun, öb die überhaupt e Falle mached... isch jo immer schwierig nur so vo Föteli.

Bezüglich Papeterie hemmer eus etz no kei Gedanke gmacht, i han nur mol die glorich Idee gha, zum Save the Date us Salzteig mache, git au so Keksstempel womer Personalisiere loh chan. Mol luege ob i die Idee wiiterverfolge. Wani bim umeschneugge scho gfunde han und de Stil het mer persönlich au recht guet gfalle sind Wedding Paper Divas. Findet er dank Google guet.

Mösst mer mol luege öb mer Erfahrigsbricht us de Schwiiz findt, sus isch es chli es Risiko wägä Zoll und so.

10.02.15 17:32
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Härzlich willkomme MrsHauser2016!

Hey Sakanas suech mol bi Google Bilder mit Einladung Fächerkarte. Denne kömme no rächt viel Links

Mir hän uns entschiede ganz eifachi Karte z mache. Mir wärde defür e Hochzytshomepage ufschalte und denne alli Infos dörte unterbringe. Defür mache mr denne e ufwändigeri Dankeskarte, wel d Lüt die ehnder bhalte wie d Ihladig

10.02.15 19:23
Sakanas 

Re: Bräute 2016

MrsHauser2016 - ah han denkt Kartuuse wär viellicht was.
Aber ebe, entweder es spricht eim a oder halt nöd...
lueg mol do: http://www.iselisberger.ch/verkauf/panorama-pavillon/

Isch glaub de Papi vomene ehemolige Mitarbeiter vu mir, wo s'Whyguet füehrt...

Baguette, oh merci tuuuusig


--

Mir sind hüt die erschte 3 Chile go aluege...
eini devo voll Rustikal, noch mim Gusto, die zweit sehr modern aber irgendwie doch au speziell und die dritt wär e Kapelleli, leider für üsi Gsellschaft vieeel z'chli, aber wenn mer nume ca. 50 Lüüt wäri wärs genial.

 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 127 .. 214
bearbeitet   irgendwie   chandini   heiraten   Hochzeit   wirklich   Eigentlich   Baguette   natürlich   einfach   Location   Fotograf   crivosa   Zuletzt   hochziit   Familie   Willkomme   Sakanas   homepage   Zeremonie