| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 128 .. 214
11.02.15 10:26
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hehe Baguette so gohts mit amel au im Büro... hehe isch doch au guet so.
Uf wellere Branche schaffsch de du?

Nei i seg dir... die Chilene. Bi jedere sind Gebühre anderscht (!!) Do zahlsch tatsächlich bis zu 500.- und dänn no fürs Kirchgmeindshuus au no 300.- die spinned doch, sorry für de Usdruck, aber i mein i zahl jo Chilestüür *grml*... irgendwo dure doch frech. Denn muesch bi allne froge weg Aperomöglichkeit etc... huuuch! :)

Oh hesch verschiedeni Fotografe-Agebot igholt?

11.02.15 10:52
MrsHauser2016 

Re: Bräute 2016

Baguette hihi jo, mir sind ersch sit Afang November i de neue Wohnig und hend ez so Plisse-Vorhäng anemache loh und mir isch gad cha besseri Job-Beschriebig igfalle, haha

Ohjee, wenn i das mit de Chile ghör, bini gad froh, dass mer eus uf e freii Zeremonie igstellt hend. denn fallt scho mol ei location weg

11.02.15 10:54
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo dört dure isch seb wirklich "besser" oder halt weniger ufwändig bez. Lokalität meh... aber i denk mir findet bestimmt e Chile wo üs pässled und echli i de Nöchi isch vu üsere Obiglokalität. Bini gspanne, mir gönd jo am Sonntig go luege dört.

11.02.15 11:04
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@sommer0816
kann dir keine PN schreiben... wollte dich was zur Moschti Stäfa fragen.

11.02.15 11:10
crivosa 

Re: Bräute 2016

Mer hürotet ebe I üsre Chirche wo mer wohned...vo dem her zahled mer weder irgendwas für d Chirche
no für de Pfarrer wo mer bruched...
Me werded eine vo üs us de Gmeind neh, hend zwei woni bis ez nur guets ghört ha au wemmer nöd esooo extrem gläubig isch...

Aber me hürotet reformiert und I glaube det isch es scho no biz eifacher mit de lokere Pfärrer...
me gsends den wemmer de kennelerned

11.02.15 11:20
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo üsi Chile do wo mir wohned isch afoch nünt schööös :-( Und i wött scho öpis wo mir au echli gfallt.

11.02.15 11:23
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas
Schaff inere EMV Elektronikfirma im Vertrieb & im Versand. Du schaff binere Versicherig? Hesch glaubs mol gfunde ka, dass Zurich Versicherige zur Konkurränz ghört
Oh wow! Das isch doch rächt viel...Ich drugg euch d Düüme, dass dr das gli könnet abhökle vo eure to do list!

MrsHauser2016
Haha find d Beschriebig super Hän dr euch scho guet ihgläbt in de Wohnig?

Ich ha grad mol drei Fotografe ahgfrogt...Eifach mol zum vergliche, was die so abiete und wär uns am sympathiste ish

11.02.15 11:27
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette
Oh muesch denn verzelle weg de Fotografe. Bin echt gspanne!
Han min Brüeder no gfroged, er isch Hobby-Fotograf und isch i dere Szene bitz drin, ha en gfrogt was er für agmesse haltet.. mol luege was er de meint...

Jo die Chile. Also i denk mir findet sicher öpis. Hend jo no Zyt. hihi

Genauuuu Versicherigsheinii

11.02.15 11:50
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas meinsch du mich weg de Moschti? Mir sötmer chöne PN schriibe

13.02.15 10:29
sunneschin 
Re: Bräute 2016

Hallo zusammen

Kann jemand von euch noch Gutscheine von Merry's oder Elizza Trauring Lounge gebrauchen? Ich hätte diverse Gutscheine günstig abzugeben.

Bei Interesse gerne PN

 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 128 .. 214
wirklich   Familie   einfach   Fotograf   bearbeitet   Zeremonie   Hochzeit   Willkomme   Eigentlich   heiraten   homepage   irgendwie   crivosa   Location   Baguette   natürlich   Zuletzt   chandini   hochziit   Sakanas