| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 129 .. 214
15.02.15 20:09
sommer-0816 

Re: Bräute 2016

Chandini 04: I han de Termin scho gmacht, will i eifach uf nummer sicher wött goh und echli spare

Sakanas: Outlet heisst dass es ned us en aktuelle Kollektion isch, chasch mol da luege

http://www.chezjanine.ch/index.php/sonderangebote

es het no recht schöni chleider, find i

15.02.15 20:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Joo de guggi au emol :-) bin ja gspanne uf die Chleider

15.02.15 20:38
chandini04 

Re: Bräute 2016

Wenn er sich unsicher isch, bzw. ich lise jetzt eher "negativi" gfühl, denn wördi se nid ilade.

15.02.15 20:52
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hello Ladies!

Wow, Sakanas, die Location isch denn schön! Händ dr denn e tanzfreudigi Gsellschaft? Ich glaub, denn isch so viel Platz nid emol so schlächt Göhn dr no anderi Locations go aluege?

Mir hän die, wo mr uns unsicher gsy sin nud ufd Gästeliste do...Aber mir hän scho ca. 100 Gäst (hochgrächnet wäge Begleitig etc.)

Cool bisch scho so wyt Sommer-0816!

Ich wird so ändi Oktober s Kleid hole.

Woow! Unsers Trauzüge Tätschmeister Trio isch grad ufe Überraschigsbsuech ko....Sie hän uns e Weekend Trip uf Brüssel gschänggt für dä Mai

16.02.15 07:40
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@chandini04
Jo unsicher i dem Sinn afoch well am Geburi sie halt nünt mitgmacht hend. Weisch mir hend e Mottoparty gha und sie sind zwar verkleided cho, aber au sust.. naja.. mir überlegged no

@baguette, also ihr hend die wo ihr unsicher sind nume bim apero?
Bi üs hend ebe gwüssni Persone kei Begleitig (unter anderem au mini TZ)... (bis jetzt!)

Gell d'Location isch de Börner...

Han es Agebot becho mit Getränk und allem:
Bi 46 Persone = CHF 7'700.-
bi 53 Persone = CHF 8'800.-

Was meined ihr? Eher viel, eher wenig. Mit debi sich alles,vo Polizeistund-Verlängerig bis Getränk.


Mir sind no de Landgasthof Wassberg go aluege, aber dört isch de Ruum nöd üses (echli dunkel und u tüüf) und in Schatz mit knapp 1.90 isch das echt nünt.

Mir würded no gern was dritts, aber so i dem Stil wie d'Schifflände gits fast nix meh. Moschti Stäfa, seg u mega tüüüür

16.02.15 13:37
silenzia 

Re: Bräute 2016

crivosa:
Het näber Tipps für Ruum SG, Appezell

Ich würde bei Maggies Hochzeitsshop in Schönengrund schauen gehen, ich kenne einige, die dort fündig wurden.

17.02.15 07:42
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Mädels, wie händ ers?
Was denked ihr, wieviel Gäng werded ihr bim Nachtesse ha?

17.02.15 08:53
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Sali Zämä

Bi au wieder mol ume, huch huch es lauft viel do irgendwie chumi amig gar nid alles ufs mail über, komisch, ha extra drinne dasi bi neue nochrichte benochrichtigt wird, aber ha scho bim läse gmerkt, dass do gwüssi Sache zwüschet dure fähled

Zu dinere frog Sakanas: Mir wärdet 4 Gäng ha, en Salot, e Suppe, en Hauptgang, und en Dessertteller

17.02.15 08:54
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Lostheaven, komisch mit de Mails. Das funktioniert bi mir recht guet...

Hmmm lecker lecker... mir sind üs unsicher öb 4-Gang oder 5-Gang. Aber i glaub 5 isch z'viel, well mer es Dessertbuffet möchted ha... I glaub mir tendiere au zum 4-Gang, langed jo eigentlich.

17.02.15 09:12
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Jo i dänk grad wenn no es Dessertbuffet hesch würi nöd zviel Gäng mache. Wär jo schaad, wenn nochane viel vorig blibt bim Dessertbuffet. Mir hend üs übrigens au drum geg es Dessertbuffet entschiede. Ich ha nämli eigentli unbedingt eis welle. De vom Restaurant het üs gseit, dass er üs sehr gern es Dessertbuffet machi, er möchti üs aber druf hiiwisä das si jewiils immer recht viel vorig hend bi Dessertbuffets und das amig scho chli schaad segi...Han das super gfunde vo ihm, dass er üs das grad so gseit het.. Da ich aber en Dessertliebhaber bi hani denn nöd bloss üsi Torte welle. Drum hend mir üs jetzt für en Dessertteller entschiede. Uf dem Teller wird's e chlises Stück vo de Torte ha plus no zwei anderi chlini Dessert wo denn es Resti wird mache. Was gnau weissi nonid, chunt au no chli drufa wie die Torte ufbaue si wird. Aber jo so hani immerhin e Dessertuswahl

 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 129 .. 214
Fotograf   Zuletzt   homepage   Baguette   Willkomme   Eigentlich   Familie   Hochzeit   heiraten   wirklich   crivosa   Zeremonie   Sakanas   irgendwie   natürlich   Location   einfach   chandini   hochziit   bearbeitet