| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 130 .. 214
17.02.15 11:18
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Hallo Ladies,
Wow ich liess fliessig mit.
Leider hani ned so viel ziit gha zum schribe, wot mi no bedanke für dantwort uf STD karte, Ihr hend mer witergholfe und mir machet würkli kei.
Mer werdet diladige im Ausland vorher verteile und da i de Schwiiz im Feb, März 16.

Wot mi eu no es enttüschig mitteile. Ich han bi Royalday. de die Iladige Gseh und mal es muster bstellt. Bii soo enttüscht vo de qualität. Ich föteles eu sust mal da woni de hai han. Es isch eifach ned sgliche wie ufem bild
min GG mein das Musterbstellig e schlechteri qualität isch, hender das au sgfühl gha oder ned?

Defür hani bim weltbild u schöni keramikvase gseh als Namensschilder seit mer dem zum de platz aschribe. han aber bis jetzt no kei günstigi variane gfunde, hender idee woni das finde'

Datei-Anhänge
hochzeit.PNG hochzeit.PNG (31x)

Mime-Type: image/png, 77 kB

hochzeit1.PNG hochzeit1.PNG (25x)

Mime-Type: image/png, 49 kB

17.02.15 11:36
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas Mhhmm...Krieg grad mega hunger. Zum Glügg isch gli Mittag
Ahjo super, denne kas euch niemerts unter de Nase wägschnappe! Muesch uns denne Bscheid gäh, wenn drs deftinitiv reserviert hän!
Hätte dr denn für euch zwei es Hotel in de Nöchi?


Rabbit85 Oh näi, so schad! Ich ha zwar no keini Iladige genauer ahgluegt oder es Muster bstellt, aber sött do d Qualität nid däm entspräche, wo du denn au bekunsch? Frog doch sunst mol noche bi dene? Würd mi nämlig au no interessiere, ob das jetzt extra isch oder ob d Qualität eifach nid dine Vorstellige entspricht. Hesch denn sunst no anderi Muster bstellt?
Hesch wäge dene Väsli scho uf Amazon glueg?

17.02.15 11:39
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Bi üs gits folgendes:

Gemischter Blattsalat mit Hausdressing
***
Schaffhauser Rieslingschaumsuppe
***
Rindsfiletmedaillon mit Country Cuts und saisonalem Gemüse
***
Dessertteller (no unklar was, wie gseit sicher e Stuck Torte und zwei chlini Dessert wo es Resti macht)


mir wärdet i üsere Lokation übernachte, well es isch glichziitig es Hotel und min GG und ich möchte üsi gladene Gäst denn am Morge no zum Zmorge iilade (die wo denn wänd)

17.02.15 13:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@lostheaven
Lecker lecker, das tönt au ganz feeeeein

@baguette
I weiss no nöd weg em Übernachte.. das entscheided mir no. Und sust fahred mir halt no paar Meter oder nähmed dänn s'Taxi :-)

@rabbit
I würd dene mol schriebe. I find Qualität müesst die glich si!

Zuletzt bearbeitet am 17.02.15 13:11

17.02.15 20:02
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Hallo Danke für eues Feedback

Ich wird sicher morn alüte, lueget mal wie das usgseht

Mir hend bim esse es 5 gang menü

antipasti
Canelloni
Schaumweinrisotto mit Riesencrevette
rindsfilet mit Gemüse
Dessertbuffet mit torte integrert

Mim Dad het angst er verhungert no

Mir hend junior suit gsponseret vom hotel mega lieb.

Datei-Anhänge
image1.JPG image1.JPG (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

image2.JPG image2.JPG (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 27 kB

17.02.15 20:18
kleinerbrownie 

Re: Bräute 2016

@Rabbit:

Ich bin eine 2015-er Braut, aber lese auch ab und zu hier mit .. wir haben auch diese Schriftrollen von royal day und waren mega zufrieden! Wenn du möchtest, schicke ich dir auch gerne eine per Post zu. Ich habe noch 3 Einladungen übrig, die ich nicht brauche, sondern von der Mindestbestellanzahl halt mit dabei waren.
Dann könntest du es mit der Mustervorlage abgleichen und auch fühlen etc. Ich hatte damals keine Mustervorlage bestellt. Schick mir bei Interesse doch einfach eine PN.
Deine Endstücke von deinen Bildern schauen echt schlimm aus , da würde ich auch zweifeln.... Ich war mit dem Produkt und auch dem Kundenservice wirklich sehr zufrieden und auch unsere Gäste fanden die Schriftrollen wunderschön und waren ganz begeistert.

Hier in meinem Thread habe ich auch ein paar Bilder drin:

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...uch-15_256.html

Zuletzt bearbeitet am 17.02.15 20:25

17.02.15 20:57
chandini04 

Re: Bräute 2016

Huiii ei Tag nid mitgläse und so vell neus... :-) han halt dEmail benochrichtigung us.

Sakanas, findi guet ladeter dWackelkandidate glich u.. Und Location isch wörki top.. Whuaa :-)

Euchi Menüs gsend wörki fein us... Wäre mir nur scho so wiit. Aber am Sa inere Wuche gömmer ja Location go aluege d gahts de schlag uf schlag

Mini TZ het denn joo gseit und freut sich tieeerisch.. Judihuiii....

Rabbit, die gsend ja wörki nid gurt us. Aber vllt. Halt Produktionsfehler und de isch genau nur das kaputti...

17.02.15 21:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

chandini
Jo mir hend denkt laded alli i - de gits kei Diskussione

rabbit
wo fiired ihr scho wieder, sorry mis Hirni

Hilfee i bruch eui Hilf :-)
Mir hend zwei Chilene mit folgendem:
1. Chile = super schön, fründlich, hell, aber kein Mittigang, defür es super Chilegmeindhuus (modern, neu) für d'Schlechtwettervariante Apero
2. Chile = hell modern, super schö, grosse Garte, Mittigang, defür es dunkels Chilegmeindhuus...

Was isch gschiiider? I wött ja dass schö Wetter isch.

Min brüeder, Hobbyfotograf, hät gmeint Mitti gang seg besser für d'Föteli.

18.02.15 09:11
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas
Also ich persönlich würd glaub die 2. Kirche näh...So wies dönt, isch jo nur s Gmeindhus wo di nid so ahspricht? Schlussändligg hesch e 50/50 Chance, dass s Wätter nid grad mitspielt und wenns denn doch schön isch, denne findsches vellicht im Nochhinein bitz schad, hesch de Mittelgang nid ka. Schlussändligg macht s Apéro jo de kleineri Teil us vo de Fyr

Zuletzt bearbeitet am 18.02.15 09:17

18.02.15 09:35
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

@Kleinerbrownie
Danke viel mal fürs agebot, han dir e PN gschribe, bi chli ruhiger jetzt.

@Sakanas
mir fiiret im Belvoire hotel Rüschlikon

Chile= das isch schwierig, ich het da au mühe mich zendscheide. Ich wür hoffe das guets wetter isch und uf 2. variante tippe, de mittigang und de grossi garte wäred scho en pluspunkt.

Amazon het die Vase ned. Ich gib ned uf

De hai bini mal am Freudeträne am Bastle, das isch e arbet, was denkeder devo, min GG lacht mi scho us, das i ned normal bin.

Datei-Anhänge
image1.JPG image1.JPG (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

image2.JPG image2.JPG (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

image3.JPG image3.JPG (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

image4.JPG image4.JPG (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 130 .. 214
Hochzeit   Baguette   homepage   wirklich   irgendwie   heiraten   hochziit   chandini   Zeremonie   Zuletzt   bearbeitet   Fotograf   Willkomme   crivosa   natürlich   einfach   Familie   Location   Eigentlich   Sakanas