| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 23 .. 43 44 45 46 47 .. 131 .. 214
18.02.15 13:14
chandini04 

Re: Bräute 2016

Jo das stimmt Sakanas, aber findes scho e unterschid ob 21'000 oder 30'000 und ich find i bi scho bi gwössem sehr underem budget im Verglich zu anderne... Zbs es git kei Auto, coiffeur isch günstig, accessoirs gits nid neus, chleid isch mit 1500 inkl allem au nid so meha tüür wie das wome ghört.äaber deför beni bi gwösses u tür worde haha. Zbs. Papeterie. Lengt wohl 300.- haha :-)

Aber jetzt hani mal eis, jetzt chami emmer freue wenns günstiger wird :-)

18.02.15 15:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo sicher ischs betraglich en Unterschied, nöd falsch verstoh. Isch es glaub für alli Persone ussert mer isch steiriich, aber nimm a de reded mer über anderi Uslage - aber schlussendlich muess es afoch für eu passe und wenns halt paar Franke meh sind, de luegt mer drüber hinweg. I dem Rahme hürotet mer schliessli nur 1x !

I ha bim Chleid 2500.- kalkuliert.. Esse (Apero, Obigesse inkl. Getränk) 10'000.- und de jo gohts wiiter.. aber ebe i ha de ufghört *lach*

Mir hend au kein Transport - Chile isch 6 km vu de Obiglokalität weg und am Apero wänd mir jo au Alkoholfreii Cocktails offeriere bzw. no Bier und es Gläsli wisse :-)

18.02.15 16:02
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ja Sakanas du hesch scho recht. I mein sooo ufs Geld luege BI DEM TAG sett meh au nid, aso i meine jede Franke 3x umdrülle.. Warschins hend alli sone Schock bim Budget...

18.02.15 16:38
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Das doofe Budget...Ich will au jedes mol mini Auge drvo verschliesse
Aber ich glaub, dass mirs so plus minus wärde schaffe mit unserem 20'000.00 Budget *hoff* Aber au nur, wel ich s Brutkleid vo mine Eltere gschänggt bekum und mi Schatz sy Azug vo sim Mami

18.02.15 17:10
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja i weiss ebe nid eb mir was vilu de Eltere gschenkt bechömed... Aber ebe i denk mir immer: i schaff ja für öpis :-))

18.02.15 17:16
chandini04 

Re: Bräute 2016

Joo mi Papa het gseit er zHlt au was, mueni de au no usefinde ergendweenn... :-)

19.02.15 10:20
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Guten morge, obwohl scho 10 isch.

da ich am morge gern überlege isch mer grafd betreffen diladige öpis igfalle.
Bi eus in italie git 1 iladig für alli, da ja alli am ganze fest iglade sind.

Da i de schwiiz gits gäst für apero und gäst wo as ganze fest chömet.
Ich wot ja die schriftrolle als iladige ha, mueni ich jetzt 2 verschiedeni Text mache?
1x für apero Gäst und 1x für Fest gäst?
ich weiss ned obs budget mässig sich loht für apero gäst das geld usgeh.

sust muessi für apro gäst e günstigeri variante iladige mache.


wie hend ihr dasd glösst?

19.02.15 10:49
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hallo Zämme!

Rabbit, mir hän das zwar nid, do bi uns alli an beides ihglade sin. Aber ich würd mr das Gäld spare und für d Apérogäst e eifacheri Ihladig drucke loh

19.02.15 10:55
Brucolino 

Re: Bräute 2016

Hallo mitenand

Ich mäldä mich au wiedermal

@ Budget: huiii ja säged nüd wägem Budget.. ich ha mängisch sGfühl, ide Schwiiz chamer nur "schön" hüürate wemer es halbs Vermöge usgid.. Wenn ich gseh, was Verwandti vo mim Schatz in Italie zahled und was mier hie zahled.. Sobaldmer s Wort Hochziit is Muul nimmt, wird irgendwie alles gad vill tüürer

@ Iiladie: also Rabitt85 mier macheds wahrschindlich so, dass ich es Chärtli mache wo nur Einladung und Datum drufstaht (natürli mit Foti oder so) und denn tueni es "Papier" inelegge wo denn einmal für Fest-Gäst und einmal für Apero-Gäst bedruckt isch. So hani de tüüreri Teil für alli gliich und s Iilageblatt und Ameldecharte machi us günstigerem Papier und tue zwei verschiedeni lah drucke.

Mit de Schriftrolle gahd das ja wahrschindli nid wirklich.. hmm.. villicht wirklich ade Apero Gäst öpis en anderi Iiladig mache Hender denn villi wo "nur" a Apero chömed?

19.02.15 11:06
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Danke für eues feedback

Ja es isch halt alles anders i de schwiiz und ich wills min GG zllieb au Recht mache.

Ja mer rechnet mit 80 Gäst für sganze Fest und den no 30-40 gäst vo nur für de apero iglade sind.
Nomal e iladig suech wo eus beidne fgallt, ahh das brucht nerve;-) zum glück gaht no sooooo lang.
Ich red mal mir ihm hüt abig, mal luege ob mer e lösig hend bevor fuessball afang.

@Brucolino weisch wie gern wür in italie alle mache, das chostet dhelfti und es isch genau so schön wenn ned no schöner.

Sicher gani mal dune vieli sache go kaufe, vorallem so schnigg schnagg ;-)

 1 .. 23 .. 43 44 45 46 47 .. 131 .. 214
Zeremonie   Baguette   Fotograf   bearbeitet   Location   Familie   irgendwie   Willkomme   natürlich   crivosa   einfach   Sakanas   heiraten   Hochzeit   wirklich   Eigentlich   Zuletzt   homepage   hochziit   chandini