| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 131 .. 214
19.02.15 11:19
Brucolino 

Re: Bräute 2016

Haha jaaa günstiger wärs uf jedefall. Ich bi jetztde im März en Monet dunne und wirde sicher au ganz vill go aluege und villicht schopöstele. Oder sicher notiere, dass ichs denn später cha go chaufe

Ischs denn für üch mal in Frag cho, dunne zhüürate? Oder gar nid? Isch demfall eifach er Italiener und du Schwiizerin?

19.02.15 11:26
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Wie lösisch jetzt eig. das Qualitätsproblem vo dene Schriftrolle?

Ich kenn das...Jedes mol, wenni mim Schatz e Ihladig zeig, rümpft är d Nase wels "z wyblich" isch Immerhin hän dir scho mol eini

Mir hän uns au überleggt ka in Lecce oder so z hürote, aber das wär denne zum Plane mega doof worde

Ich wird Gastgschänggli etc. au in de Türkei poschte, wel dörte s Hochzytsagebot unglaublich isch

19.02.15 11:28
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Rabbit
i würd au für d'Aperogäscht halt anderi Charte mache... ich persönlich weiss es no nöd wie i da söll löööööse...muess zerst mol wüsse was für Iladige i will

19.02.15 12:43
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

@ brucolino: I frag nei überhaupt ned. Er isch schwizer und seit das mir da wohned, weg dem wird da hürate. Ich bi italienerin und kenns natürli dhochzite nur vo italie.
ja ich wird au im April abeha und mal alles aluege.

@Baguette. Dkleinbrownie hat ja die gliche iladige bstelt un dich lueg mal ihres a und wird den dene alüte und reklamiere.

Mal luege was miin GG seit wege de apero Gäst.

19.02.15 18:13
chandini04 

Re: Bräute 2016

Aso ich wörd au de Aperogäst en anderi Charte schicke.

För min Schatz us Dütschland isch emmer klar gsi do zhürote well mir do wohne. Aber er isch au nur 1h vo de Grenze weg ufgwachse bzw. gwohnt.

Wasmer eidütig mache DJ, Fotograf, Kleid ect. Usem Dütsche! I zahl doch nid i de Schwiiz fören Fotograf mit d gliiche Leistige 4200 CHF wonis in Dütschland (glichi Leistige) för 2200 Euro kriege...

Jetzt seget de sicherr gwössi, mir sind schwiizer mir müend Schwiiz unterstütze, aber das gsehni bi dem Thema nid so :-) vorallem da er ja vo dert isch...

19.02.15 20:08
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Chandini04 das für dis feedback ich denk es gahtbi eus au i dere richtig, aber da no fuesball lauft hanis nonig chöne bespreche.

ich han au en fotograf vo italie, skleid und ring gömer au im dütsche go poste, ich denk das jedi für sich das usmache muen, wo sie sgeld usgänd. Für mich is halt e pris/leistig/qualität frag und wenn das stimmt den kaufi egal wo i.

19.02.15 21:24
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I denk au dass jede selber mue entscheide wo ichaufe... I bin de Meinig, dass mer uf sich sell luege und grad die Persone wo i Grenznöchi wohned selled vom günschtige Eurokurs profitiere. I lueg emol weg em Chleid zerst bi Chez Janine - findi dert nix Hallo Dütschland :-)

Fotograf nehmed mir en Schwiizer. Find aber sini Leischtig echt toll & au en als Typ bzw er isch en Dütsche :-))

Mir hend dChile chene prov. Reserviere! Yesss! Jetzt versuechi morn de Pfarrer zverwütsche. Und allefalls gemmer dChile wo mini Eltre ghürote hend no go aluege :-) wer no e cooli Sach - emol luege. Aber eini hemmer ja uf siiicher :-)

20.02.15 08:57
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Guets Mörgeli Zämme!
Yeeah, es isch Fritig!!

@Rabbit Hesch s Thema Karte geschter no könne ahspräche?

@Sakanas Super! Freu mi für euch! Hän dr jetzt die mitem Mittelgang reserviert?


Mir wärde au wie d Chandini e Fotograf usem Dütsche näh. Mir hän hüt Zobe s Gspröch mitem, bi scho gspannt! Isch e mega sympathische und het die für uns passende Leistige.

20.02.15 09:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Wieviel zahled dänn ihr jetzt für de Fotograf? Oder bzw. hender vor zum usgä?

Yes Mittigang-Chile prov. reserviert. Mir gönd noch minere Fuess-OP no go d'Hochzytschile vu de Eltere aluege. Die isch mit em Gmeindssaal ööpe glich "tüür"...

20.02.15 09:45
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Bi däm würde mr jetzt um die EUR 2'500.00 zahle für e 8 stündigi Reportage.
Me ka au länger, aber ich glaub, ich will de Fotograf nid drby ha bim parat mache. Möcht das lieber mit mine Lüt "unbeobachtet" gniesse. Aber vellicht ändere ich mini Meinig no
Drby sin e Fotibuech, PW gschützti online Galerie und e Photobooth

 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 131 .. 214
Willkomme   Baguette   Location   wirklich   chandini   bearbeitet   natürlich   irgendwie   heiraten   Fotograf   homepage   Hochzeit   Familie   hochziit   crivosa   Zuletzt   einfach   Zeremonie   Sakanas   Eigentlich