| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 132 .. 214
20.02.15 10:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh das tönt aber guet. I werd min wahrschindli zwisched 10-14h debi ha... de ganz Tag mit em Esse (er isch au ilagde *lach*)... well i liebe ebe Föteli über alles und han di heim au e riese Fotiwand. I selber find zwar i bin nöd so fotogen, aber han viel fotogeni Gäscht

20.02.15 11:14
Sakanas 

Re: Bräute 2016

An alli Vintage-Fans
Depot-Interio hät momentan recht viel uf Pastellfarbe mit Schmetterling... cheibe schööööö!

20.02.15 16:10
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

@Baguette ja gester hämmer das thema besproche und für ihn is guet ds mer anderi karte machet. Da lacht de mich voll us und seit, ja wotsch grad iladige schicke? es isch no mega füre.

Ja nei woti ned aber ich wür mir doch gern langsam gedanke mache und chli ume luege was für apero iladige mer schicke chönt. mengisch nervt er würkli.

20.02.15 18:03
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich würd mi nid z fest närve. Ich glaub die meiste Männer könne gar nid nochvollzieh, dass me e Hochzyt nid innerhalb vo 2 Mönet ka organisiere Mine het mi au komisch ahgluegt, woni dere vo de Location s Ässe und d Mängi scho duregäh ha letscht Wuche

20.02.15 18:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Haha miiin isch gnau glich:-)

20.02.15 22:11
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

So jetzt wot ich mich doch au mal schnell melde :-) Ich wäri de liebi Maa, wo immer fliessig mitlisst da und lieber fuessball lueget haha :-)

Ich glaube dases eus Männer ned so egal isch wie immer all fraue denket, aber sich über 1.5 Jahr vorher scho entscheide was für Chärtli findi hald zfrüäh.

Und glaub ganz so bös sinder ja ned wenner chönnd umeschneugge und jedes erdenklichi accesoir 3 mal vergliche chönnd, oder?

Ich lan eu jetzt wieder elei und hoffe daser doch ned so bös sind uf eus

Grüssli Roger

21.02.15 10:11
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Also min Ma isch scho viel witer wie'n ich! Ich wird mal froh sie, dass ich ihn han. Ich nimm eifach alles eh chli lässig und er erinneret mich immer wieder dra, dass mier jetzt mal det und säb witer mache Es git also au sGegeteil!

21.02.15 11:30
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Ohhh Ladies
Min GG isch eifach speziell, er het mer erst im nachhinein gseit das er im forum gschribe het.
Uslogge wer mal e lösig;-)

21.02.15 12:45
crivosa 

Re: Bräute 2016

So ez meld ich mich doch zwüschedine i mim Fasnachtsstress au mol wieder...
Isch jo toll was er bis ez scho alles hend.
Mir hend nur mol di wichtigste Ort und Date und de Rest nämed mer gmüetlich.

Me werded so im März/April den Save the Date Mails vesende und den so 7-8 Mönet voher d Iladige.

Am Donnschtig hemmer üsi zwei männliche Trauzüge gfrogt und beidi hend u freud gha.
Mini sehr engi Kollegin wird defür min Polteri den organisiere.

Übrigens find ichs guet wenn sich do ine au d Manne mol zWort meldet...i denke nämli mengmol mached
mer Fraue üs au eifach alles echli z kompliziert und stressig...

Was überleged er eu rechtlich gseh? Ehevetrag? Güetertrennig etc?
Ich han mich nämli mit dene Sache nonig so beschäftigt

21.02.15 15:40
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

@crivosa ich hatte das Thema mal in der ausbildung. Las ich wieder mal reinlesen wollte, hab ich gar nichts mehr geschnallt, keine hnung was was ist und wieso das einte besser ist als das andere.

Wir haben das Thema besprochen sind uns abernoch nicht sicher.
Hend den dini TZ scho gzue gseit? isch schön das sie sich gfreut hend.

 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 132 .. 214
Eigentlich   Familie   Willkomme   bearbeitet   wirklich   Location   homepage   Hochzeit   Baguette   Zuletzt   crivosa   natürlich   irgendwie   hochziit   einfach   chandini   Zeremonie   Fotograf   heiraten   Sakanas