| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 132 .. 214
21.02.15 21:40
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

@crivosa Ich han das au irgendwenb mal i de Schuel gha haha. Muss es aber au namal aluege, mier hend nanig drüber gredet. Dur das min Ma Engländer isch, weiss er nöd mal was das isch. Haha, er het nah nie vo so öpisem ghört und kennts nur vo de Promis im Scheidigschrieg Er het nur gfunde: jesses, rechtlichs müend mier au nah bespreche?? Nimmt mi also au wunder, wie das die andere so gsehnd.

21.02.15 22:43
Zug 

Re: Bräute 2016

Hallo zämme ben au wieder mal noche mit lese
Han riesig freud, han letscht wuche döfe min Verlobigsring ussueche, jetzt warti nor no of de Atrag Deför semer höt i eusem favorite restaurant gsi go znachtesse ond werdend sicher no bueche. Mis Traumchleid hani höt ade Hochzytexpo in Lenzburg au no gseh glaub gange das mal go probiere obwohls no so lang got
Also bi mir duet mi Maa meh stresse als ich
Da mitem Ehevertrag hämer scho mengisch besproch, aber send au nonig witer.....
Budget hämer mol grob grechnet ond sind au scho bi 20'000 Fr. ahcho ond iladigscharte ond blueme nonig debi
Händ er scho gedanke um Tischdeko gmacht?

22.02.15 10:21
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Zug - isch demfall guet xi s'Esse und e schöne Saal hends au? Coooool!

Eherecht
I denk mir werded Errungeschaftsbeteiligung mache. Isch für üs irgendwie s'beschte und mir lebed jetzt scho so, als wäred mir ghürote in Bezug uf Konto etc.

Deko
Jo mir wend jo im Holz/Orange-Optik was mache... denke mit Orange Gerberas, well da mini Lieblingsblueme isch und dänn so mit Schwemmholz für de Tisch oder so. Do lohni mi denn vu mim Lieblingsflorischt emol berote.

22.02.15 10:32
Schoggi.Muffin 
Re: Bräute 2016

Mir mached kein Ehevertrag, will s'schwiizerrecht relativ guet isch. Wer also e errungeschaftsbeteiligung wett, mue gar nüt mache.
ch(punkt)ch/guterstand

22.02.15 14:31
Zug 

Re: Bräute 2016

Sakanas, jo Esse esch super gsi ond de Saal perfekt, häd Rundume Fenster also schön hell ond en holzdecki, Saalmieti hämer au kei da mer über 50 Persone sind

Ah stimmt du machsches mit Holz, wetsch Einzel Blueme of de Tisch?

Han grad höt no öpis gse min GG chund nümme noche
Da er am erschte Date hät welle go Glüehwürmli go alueg mit mir, hani gseh dasmer mit Gläser, LED läpli ond basteldraht chan die Glüehwürmli im Glas nochebilde. Wer anstell vo chärze denkt

22.02.15 15:45
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hoi mitenand

Ehevertrag: mir machet vermuetlich keine, er hät zerst eine wele aber vor allem will er sich 50% sorgerecht fürd chind hät wele sichere im Fall vonere Scheidig. Jetzt gsehts aber ehner so us als gäbts bi euis kei chind, drum ziemlich sicher au kein Ehevertrag. Geldmässig machet mir euis eh nöd so en Chopf, mir lebet jetzt scho mehr oder weniger us eim Sack.

Schick eui im Ahang na es Föteli us de Halong Bucht, für alli wo vorhänd uf Vietnam zgah, unbedingt en usflug mit 2 Übernachtige ufem Schiff bueche, lohnt sich

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 184 kB

22.02.15 20:19
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@zug, wo wender denn fiire? Ischs demfall es Hotel?
Jo also ide Chile hetti gerne so einzelni Gerberas a de Bänk. Da fändi mega toll...
Uf em tisch so gsteck mit schwemmholz wer toll. Mol luege, hend jaa no zyt :-) iiiihr?

22.02.15 20:31
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ohhhh die Strüss :-) ha mi grad verliebt!

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 118 kB

image.jpg image.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 114 kB

22.02.15 23:35
Zug 

Re: Bräute 2016

Ond stell dir die Strüss in orange vor
Mer werdent im restaurant Horbe fiere, nei esch ebe leider keis Hotel
Jo zyt esch scho no viel do,aber de hesch de kei Stress wend no öpis wetsch bastle.

23.02.15 07:43
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh weisch wie es Troimli in Orange - hmmm....
Gangi grad mol go güxxle..die hend sicher e Homepage.

 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 132 .. 214
bearbeitet   Sakanas   Zuletzt   Zeremonie   Familie   natürlich   crivosa   Hochzeit   irgendwie   homepage   hochziit   Willkomme   Baguette   einfach   heiraten   chandini   wirklich   Fotograf   Location   Eigentlich