| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 133 .. 214
23.02.15 22:08
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@lostheaven
De Schupfen in Diessehofe?
Da isch e tolli Lokalität, und feins Buffet hends amel. Muesch emol gugge.

24.02.15 01:33
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas: alles gueti fürd OP, hoffe es gaht alles guet!

Sorgerecht: isch euis klar dassmer das nöd stichfest chan festsetze. Es gaht euis meh drum das mir underenand die Vereinbarig troffe hetet. Beidi unterschriibet und so. Das eine vo euis schlussendlich chan dumm tue wäns so wiit chunt isch en anderi gschicht, aber ich denke wämer so öpis mal zäme beschlosse und festghebet hät tuetmer au weniger dumm im ernstfall. Ich het au na e klausle dri tue das er mir Summe x muess zahle falls mir euis scheide lönd will er mich betroge heti. Isch vor gricht au nüt wert aber mir scho

24.02.15 10:24
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Danke Sakanas, leider isch de Schupfe eine vo dene wo seit alles oder nüt hani nämli scho ahgfroget gha...
Alles gueti für dini OP!

24.02.15 10:40
Enya 
Re: Bräute 2016

lostinheaven: sorry, bin zeitlich etwas im stress, darum habe ich nicht alle mails gelesen und Dialekt bin ich sooo langsam... was suchst du genau noch für einen ort? einen platz für Trauung und apero und resti für abend hast du aber? versteh ich das richtig?

24.02.15 11:10
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@lostheaven
Oh wie meinsch alles oder nünt? Ah i find das frech... Gits gar nid!
Kartuuse Ittinge - isch halt nid grad bi Schaffhuse. Oder uf dütschi siite?

Merci für Glückwünsch, chunt scho guet.

24.02.15 11:27
lostheaven 
Re: Bräute 2016

jo aso wenn denn nu Trauuig, Apero und Nachtesse.. Und mir wend jo nu Trauuig und Apero und es Nachtesse hemmer jo scho ame andere Ort reserviert und vo dem wemmer eigentli au nid abwichä..

Kartuuse isch leider meeeega tüür, döt zahlsch scho nur bi de Grundmieti es halbs Vermöge. Und is Dütsche wot leider min GG nöd, i wär zha gsi defür. Aber er find mir lebet i de Schwiiz aso wird au i de Schwiiz ghürote.

24.02.15 11:39
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Guet do het din GG au recht, ha nume denkt well er eher Grenznah sind. Git au lüt ohni Grenznöchi wo is Dütsch gönd:-)
Hmm ahso nume für Trauuig und Apero? I lueg emol im Spital de echli i mine Favorite:-) ha mol es par ufgschriebe well i ja ursprüngli vu de ostschwiiz bi und darum echli alles usegfischt han.

24.02.15 11:47
Enya 
Re: Bräute 2016

lostheaven: wir haben Trauung und apero im kloster st georgen im stein am Rhein. bei schönem wetter im Kreuzgang (garten auch möglich), bei schlechtem wetter Trauung in einem klosterraum und apero in der trotte. da passen um die 70 Personen rein mit kuscheln (wobei bei schlechtem wetter ist kuscheln ja gut). kostet und für raummiete ca 450 und apero haben wir beim bedabeck für 100 für 60 Personen ohne getränke), villiger in stein am Rhein war gleich teuer, aber wir wollten einen kleineren unterstützen)

24.02.15 13:29
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Alles Gueti für d OP Sakanas!

24.02.15 22:18
lillymaus 

Re: Bräute 2016

Liebi 2016-Brüüt

Bin jetzt gad uf das Forum gstosse und gad mega begeisteret! Finds vor allem mega super das es na viel anderi git wo so früeh afanged plane! Mini kollegine lueged mich amel ah als hetti chi en sprung ide schüssle weni etz scho am plane bi!
Aso de Atrag het er mir im September letscht jaahr gmacht und etz simmer eich scho so wiit, das mer s Datum und Location hend und ez den gli mal ad details gönd!
Ha xeh das ihr eu das jo scho meega ustuusched hend und mega viel vonenand scho wüssed!
Finds eifach mega lässig, will ich eifach null kollegine ha wo etz scho wend hürate (bi 23gi) oder das mal vor hend..drum ischs kuul gliichgsinnti z träffe! Drum hoffi etz eifach ma fräch, das ich mich da bi eu im forum döf dezue gselle

Wünsch eu en schöne abig!

liebi grüess

Lillymaus

 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 133 .. 214
Willkomme   Fotograf   Zeremonie   Baguette   heiraten   Eigentlich   Hochzeit   Sakanas   einfach   homepage   Location   crivosa   natürlich   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie   hochziit   wirklich   Familie   chandini