| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 134 .. 214
25.02.15 01:48
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Herzlich Willkomme i euisere Rundi lillymaus! Und herzliche Glückwunsch zur Verlobig
Verzell mal, was händer füre location? Und wän isch de gross tag?

25.02.15 08:20
lillymaus 

Re: Bräute 2016

Guete moorge

Daaanke!! bin immerna ganz ufgregt

Aso s datum hemmer eus de 14.Mai 2016 usgsuecht! Und D Location isch ziemli sicher s Schloss liebegg in Gränichen AG! Det chömer d Trauig und s Fescht mache, hesch s Schloss de ganz Tag für dich isch mega kuul!

Und was hend ihr scho alles planet?

25.02.15 14:53
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hallo lillymaus, schön stossisch au zu uns!

Ich bi au 24 und die ersti bi mine Mädels wo de Schritt wagt...Ich weiss, wie du di fühlsch
Und mir hürote au am 14. Mai 2016, ändligg au e Mai Brut!!
Schöni Location hän dr usgsuecht! Sin dr sie dämfall scho go ahluege?

Mir hän scho d Location und de Fotograf. Und am DJ bini grad dra

25.02.15 15:40
lostheaven 
Re: Bräute 2016

So lässig, denn simer etzt jo scho zdritte wo am 14.5.16 hürotet

25.02.15 15:49
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hallo lillymaus Herzlich Willkomme bi eus. Ich bi erst 22gi und au die aller aller ersti, bi Frönde und Familie. Mini Schwöster isch 31gi und het de Schritt nonig gwogt... Bzw. chan au nüm, well sie weder single isch ....

Schloss Liebegg isch ganz toll. Ha nid Gwösst dass det allei för dich chasch si.. (Isch ja bi de anderne Schlösser im Aargau leider nid so.. )


Mal so ind Rundi gfrogt, hend ihr vor wenn ihr ghürotet sind gli mal Familie zplane?

25.02.15 16:08
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@lillymaus
Herzlich Willkomme i üsere glatte Rundi!

@chandini
Ja mir wend scho emol Kidies... Werded aber wahrschindli erst noch de Hochzyt absetze (wött minni Täg uf kein Fall a de Trauuig) hihi... Aber mol luege :-)

@me
Gruess us em Spital. Sgoht mer so wiit so guet.

25.02.15 16:22
Brucolino 

Re: Bräute 2016

Hoi lillymaus und willkomme bi üs verrückte Hüehner

Also ich bi au die erst i mim Kollegechreis (sprich, zwei anderi hüüratet fast gliichziitig). und ich bi 25gi. Mier wärded am 21. Mai 2016 hüürate ha dänkt de 14. isch scho so voll

@Kids: ja also mier hend shco au vor, nach de Hochziit denn mal mit de Kinderplanig azfah. gärn würi aber no "nicht-schwanger" id Flittis.. aber fallses vorher iischlahd wärs natürli trotzdem au guet

25.02.15 16:22
Schoggi.Muffin 
Re: Bräute 2016

So: melde mich auch wieder mal. Wir sind immer noch nicht weiter
Wilkomme zu allne wo no dezuegstosse sind.

@chandini
D'familieplanig isch schwirig, müend denn luege obs vom job her passt. Min mah brücht en andere job, i weiss nonig wiäs im 2016 wiitergoht. Werded au ned vorher afange üäbä. I söt uf arote vom FA ned Pille absetze bis zum definitive chinderwunsch.

@sakanas:
Isch alles guet gange?

25.02.15 16:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@schoggimuffin
Wege darfsch nid absetze? (Falls zIntimi frog muesch nid antworte).
Mir hend au gseit mer lueged denn well min GG het leider nid sone guete Lohn und mer müesst e gueti Lösig finde chöne mit mim Arbetgeber...

Danke mir gohts so wiit so guet. De fuess pocht mega. Aber isch au normal.

25.02.15 16:42
lillymaus 

Re: Bräute 2016

Hihi soo kuul all am gliche Tag! :D


Baguette
ja mer sind letscht Herbscht mal dobe xi und den hends eus s ganze Schloss zeiget, ich finds mega! hend na paar anderi aglueget aber das isch scho s bescht xi!
Wo tüend denn ihr hürate?

chandini
findi super, das mer das mit 22 scho wett mache, ich het aso au heti de atrag scho gha
ich bin na mind 2 jahr im studium und nacher wetti/muesi zersch mal eifach nume schaffe und chind wetti eich ersch ab 30gi :D
Bisch dus dir demfal am überlege?


Döfi mal so chi allgemein fröge, was hend ihr eu füres budget vorgnoh? Und meineder das mer das cha ihalte oder isch mer schlussendlich eh immer drüber? finds mega schwer, scho nume s esse und apero mit allne getränk etc isch meega viel hans gfühl die hochzit isch finanziell es fass ohni bode

 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 134 .. 214
Eigentlich   irgendwie   bearbeitet   Hochzeit   Familie   natürlich   Zuletzt   Fotograf   einfach   hochziit   crivosa   Willkomme   Baguette   Location   homepage   heiraten   chandini   wirklich   Sakanas   Zeremonie