| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 135 .. 214
25.02.15 20:57
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Oh, ich ha ganz vergässe dass d Brucolino und lostheaven jo au Mai Brüt sin
Ich ha allg. kei Überblick meh, wär wenn de grossi Tag het. Es wärde immer wie meh do *freu*

@lillymaus Mir wärde im Schloss Reinach in Munzingen (nöchi Freibug) s Fest ha :-)

@Sakanas, freut mi, dass d OP guet gange isch und dass dir euch uf die Location geeinigt hän! Düen dr grad bestätige, wenn de usem Spital kunsch?

Haha chandini...grad mol d Lag am abchecke bi de co-schwöstere

@MrsHauser2016 Toi toi toi bim zämmestelle vo de Gästeliste. Muesch denn brichte, wies gange isch.

@kids Mir wärdeno bitz warte. Ich mach no e Wytterbildig abem NOV und will denn nid miesse unterbräche oder hochschwanger and Priefige

25.02.15 21:09
chandini04 

Re: Bräute 2016

Sakanas, cool hendr Location.
Ehm i schaffe im Spital Rheinfeldsn. Das kennsch eher nid nehmi a odr? Chunsch ja glaub vom Zürigebiet(isch gschätzt, weg de Location)


Jaa i mue au sege, han gaar kei Öberblick. Vllt. Glaube e Juli Brut gits nanig odr?😜

25.02.15 21:12
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Jo i han dReservation chene provisorisch verlängere. Die sind voll flexibel gsi und i muess mi so kei Gedanke mache hends gmeint. Echt u flott. Werded denn zuesage und dChile jo au. Mir gönd ja no it Chile zum euse Pfarrer ztreffe...

Chandini
Genau bin momentan im Spital Flawil SG. Bisch au ide Pfleg demfall?

Überblick
Mer chented mol e excel-Tabelle mache mit eus allne :-) mit so paar Eckpünkt:-)

25.02.15 21:14
crivosa 

Re: Bräute 2016

So ez hani au mol wieder nohglese...

Aso i bin e juni brut...glaube juli hets echt no kei

Mer wänd den sicher au chind aber i wür s vehürotet si gern scho vilich au es
Jöhrli zwei gnüsse...ohni schwanger zsi...

Bin jo scho fasch eini vo de ältere do ine mit 26gi...wenn do ali so jung sind :-P

Mir hend am do üsi zwei männliche trauzüge gfrogt und si hend u freud gha und jo gseit.

Hender scho e tendenz für d flitterwuche?

Sarkanas: gueti besserig für de fuess und en nöd zlange spitolufenthalt

25.02.15 21:17
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Crivosa - Tschagga ghör jo au zu de Juni-Brüt und denn no zu de Alte mit 28gi *grins*
Wenn hend ihr eue Tag? Sorry weiss au nüm...

25.02.15 21:18
lillymaus 

Re: Bräute 2016

oh wow eui budgets sind ja geil! Euses isch um einiges tüüfer, liit bi 15000! Liit hauptsächlich dra das ich gern wett glichviel zahle wie min schatz, er schaffet 100% und ich bi halt na Studi und cha nur max 40% schaffe was scho elends viel isch nebe jede Tag uni! Ha ghofft mer chent da na spartipps ustusche

Baguette
Schloss isch au mega toll, gfallt mer sehr! :D Isch scho chi en chlimeitli-Traum ufem schloss hürate findsch au?:D

find das mit de excel-Tabelle e kuuli Idee! so hemmer au de Überblick wens bi de erschte denn ernscht wird!:D

25.02.15 21:21
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hihi i chans mer au nöd merke...
Ich bin am 4.6.16 dra...standesamt isch nonig fix aber me würed gern am 1.6.16

I wott da gern churz voher mache...

25.02.15 21:23
Zug 

Re: Bräute 2016

Da mit dere Exemtabelle esch super, aber bitte ohni alter, beni de die eltisch mit 37gi

25.02.15 21:26
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Crivosa
Mir am 11.6.16 ;-) zivil hemmer jo scho das Johr! Aber mir diired de hauptsächlich skirchliche - freu mi schooo:-)

Zug
Ja mer isch so alt wie mer sich doch fühlt. Glaub mir momentan fühl mi uralt :-)
Aber i fänds no cool und has ebe letschti immene andere Thread gse. I würd mi sust zur Verfüegig stelle, halt erst wenni uf em Damm bin wieder ;-)

26.02.15 00:37
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hoi mitenand

Oh ja sone excel tabelle wär echt hilfriich chönti amigs go spickä mir hürated am 10.9.16 und irgendwän im Juni 16 zivil. Ich bin 27gi und het au gern scho früehner ghürate :)

Flittis: mir werdet ganz klassisch ufd maledive gah. Aber vermuetlich erst afangs 2017. Da mir ja s'ganze 2015 am reise sind hämer gseit 2016 gits es schwiiz jahr

Chind: schwierigs thema... Wo ich min schatz kenne glernt han hät er ganz klar gseit er wet chind. Und jetzt isch er sich plötzlich nüm sicher und tendiert zu kei chind. Isch chli doof. Ich selber habe weiss nöd recht. Ich het scho gern aber halt au nur mit öperem wos selber au 10000% wet. Mal luege wies dän usechunt.

 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 135 .. 214
natürlich   einfach   wirklich   Fotograf   Baguette   irgendwie   Zeremonie   homepage   Sakanas   chandini   Hochzeit   hochziit   bearbeitet   Location   crivosa   heiraten   Eigentlich   Familie   Zuletzt   Willkomme