| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 136 .. 214
26.02.15 18:49
chandini04 

Re: Bräute 2016

Do rede Bürogummis:-) (nid bös gmeint) bi froh chömet ihr drus... I ha sletzt mol i de computerschuel i de 3. sek mit excel zdue gha:-) sakans, ouu danke chume de gern druf zrugg.

Falls öbber tipps zu USA oder Vancouver Canada brucht, melde:-)

Huii öbermorn gömmer go Location aluege hoffe sie isch na frei denn :-)

26.02.15 20:38
Zug 

Re: Bräute 2016

Oh Fliterwuche wördemer gern richtig Canada mitem Wohnmobil esch en chindheitstraum vo mer ond denke mit de chind würd das au super go.
Chandini04 chume de sicher of dies agebot über Infos zrug

Sakanas, jo i fühl mi zum Glück sehr Jung aber wieso du dich grad so alt?

26.02.15 23:24
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

MrsHauser2016: Danke dier viel mal! Ich wird dier morn mini Eckdate duregäh

chandini04: Ja, ich han amigs scho recht früeh gwüsst was i mal i mim Lebe wet astelle haha! Aber es chunt ja denn glich immer aller andersch Wenn mer i de Pfleg schaffet isch es scho oft sehr praktisch zum Chind und Arbeit jongliere, dass isch de hammer! Ich bin Sozialpädagogin ufere Wohngruppe für Erwachseni mit Behinderig und kenns deshalb nur zu guet, au da gits viel Mamis wo mega zfride sind mit de Ufteilig (:

Ich schlüss mich susch nah mit Reisetipps ah: Cuba, Süde vo de Philippine, England, Wales, Schwede, Marokko und Kenya het ich Tipps Nur falls es per Zuefall öper det ane schlaht Im November chämt denn nah Indie dezue (:

27.02.15 10:21
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hm mer schlönd üs gad no mitre ganz andere Frog ume...bis ez hemmer eifach s Geld so greglet gha das jede sini Konte gha het und me hend d Rechnige ufteilt.

Wie mached den er das wenner ghürote sind (oder ez scho)?
Hender ei gmeinsams Konto wo beidi alles druffschmeissed wos nöd für de eige Gebruch bruched (quasi s Sackgeld) oder trenned er immerno alles...?

Alles uf ei Konto isch jo guet und recht aber weni em emol was schenke will mueni da jo quasi mit sim Iveständnis mache...

wür mi mega interessiere wie er das so handhabed...

27.02.15 10:51
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Konto
Mir hends so dass mir eis Gmeinsams händ,wo bei Löhn drufflüssed. Mir dem zahled mir sicher alli Rechnige. Denn het jede vu eus es eigets Sparkonto und no es gmeinsams Hochzytssparkonto. Jo mit em Schenke nehmeds mer amel denn vom Sparkonto. Aber mer schenked eus nüm alzu viel, do mir abgmacht hend dass mer lieber zeme was unternehmed:-)
Mir füettered amel dSparkontene regelmässig vom
lohnkonto... Das klappt super und bin zfriede.

27.02.15 10:57
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hm da findi ebe eigentli au no e gueti Sach jo...den hesch d Löhn eifach det wos sind und chasch quasi uf di ander siite spare...findi guet

27.02.15 11:02
Zug 

Re: Bräute 2016

Konto: da mir jo sch sechs johr ghürote send ond i sid de chind nümme 100% schaffe hämers ufteilt.
Jede hät no sis Konto, es gmeinsams Konto womer chindergäld druf düent ond i zum poschte vo chleider oder chind chan bruche, denn es hochzytskonto, mi maa zahlt eigentlich alles da i mit mim Lohn no mini natelrechnig, KK ond schoppe vo mir chan zahle. Mer esch immer wichtig gsi dasi ned 100% abhängig vome maa ben, darum lengi mis grosse Sparkonto so guet wie möglich ned ah, aber für Notfäll esches do
Mega kompliziert Sorry

27.02.15 11:22
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo sgit u viel verschiedeni Möglichkeite mit dene Kontos. Mir hend das emol so ungstellt und findets e sehr gueti Lösig:-) so chan mer dSparkontene vo Monet zu Monet füettere je noch dem wies grad usgseht:-)

27.02.15 11:52
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Hallo zäme

@Mrs Hauser2016: Ich wür dir au gern mini date schicke per Pn spöter wens Ok isch?

@Budget: mir hens uf 30000.- fgstock, willi no mit verwandte vo italie rechne und ich lieber zviel als zwenig Budget han, wenns weniger isch umso besser

@ Kontene: Mir hend bis jetzt beidi separati lohnkontene, je eins hochziitkonto und dezue no es Deposito konto für jahresrechnige und stüre versicherig usw.

Mir werdet nacher eis lohnkonto ha, eis deposito konto und 1 sparkonto. da ich zahlige mache is fürm ich eifacher so.

27.02.15 13:38
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Mier hend seperati Konti. Da ich Hauptverdiener bin zahl ich dRechnige. Min Ma zahlt eifach sini Chrankekasse und für zum poste und so düend mier ois chli abwechsle. Es Hochzitskonto gend mier jetzt nöd, da ich scho relativ viel uf mim Sparkonto gspart han und ich det gueti Konditione han. Mier werded jetzt mal bis zur Hochzit luege wie das lauft, da mier ja ersch sit eim Jahr zäme wohned. Susch hend mier ois au überleit evtl es gmeinsams Konto mit eigene Sparkonti zmache.

 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 136 .. 214
crivosa   Baguette   Hochzeit   Zeremonie   Familie   natürlich   Sakanas   bearbeitet   heiraten   Location   chandini   Fotograf   Eigentlich   homepage   Zuletzt   Willkomme   wirklich   hochziit   einfach   irgendwie