Bräute 2016 |
|
1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 136 .. 214
|
26.02.15 18:49
chandini04

|
Re: Bräute 2016
Do rede Bürogummis:-) (nid bös gmeint) bi froh chömet ihr drus... I ha sletzt mol i de computerschuel i de 3. sek mit excel zdue gha:-) sakans, ouu danke chume de gern druf zrugg.
Falls öbber tipps zu USA oder Vancouver Canada brucht, melde:-)
Huii öbermorn gömmer go Location aluege hoffe sie isch na frei denn :-)
|
|
|
|
|
|
27.02.15 10:21
crivosa

|
Hm mer schlönd üs gad no mitre ganz andere Frog ume...bis ez hemmer eifach s Geld so greglet gha das jede sini Konte gha het und me hend d Rechnige ufteilt.
Wie mached den er das wenner ghürote sind (oder ez scho)? Hender ei gmeinsams Konto wo beidi alles druffschmeissed wos nöd für de eige Gebruch bruched (quasi s Sackgeld) oder trenned er immerno alles...?
Alles uf ei Konto isch jo guet und recht aber weni em emol was schenke will mueni da jo quasi mit sim Iveständnis mache...
wür mi mega interessiere wie er das so handhabed...
|
|
|
|
27.02.15 10:57
crivosa

|
Hm da findi ebe eigentli au no e gueti Sach jo...den hesch d Löhn eifach det wos sind und chasch quasi uf di ander siite spare...findi guet
|
|
|
|
|
27.02.15 11:52
Rabbit85

|
Hallo zäme
@Mrs Hauser2016: Ich wür dir au gern mini date schicke per Pn spöter wens Ok isch?
@Budget: mir hens uf 30000.- fgstock, willi no mit verwandte vo italie rechne und ich lieber zviel als zwenig Budget han, wenns weniger isch umso besser 
@ Kontene: Mir hend bis jetzt beidi separati lohnkontene, je eins hochziitkonto und dezue no es Deposito konto für jahresrechnige und stüre versicherig usw.
Mir werdet nacher eis lohnkonto ha, eis deposito konto und 1 sparkonto. da ich zahlige mache is fürm ich eifacher so.
|
|
|
27.02.15 13:38
cream_tangerine

|
Mier hend seperati Konti. Da ich Hauptverdiener bin zahl ich dRechnige. Min Ma zahlt eifach sini Chrankekasse und für zum poste und so düend mier ois chli abwechsle. Es Hochzitskonto gend mier jetzt nöd, da ich scho relativ viel uf mim Sparkonto gspart han und ich det gueti Konditione han. Mier werded jetzt mal bis zur Hochzit luege wie das lauft, da mier ja ersch sit eim Jahr zäme wohned. Susch hend mier ois au überleit evtl es gmeinsams Konto mit eigene Sparkonti zmache.
|
|
|
|
1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 136 .. 214
|