| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 136 .. 214
27.02.15 14:59
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Bi üs het im Moment no jede 1 Sparkonto und 1 Lohnkonto. Mir überleget üs jetzt grad zum eis gmeinsams Konto fürs Hochziit mache, döt sölled denn quasi au Gäst druf chöne iizahle... mol luege muessi mol ahpacke...

Nochane werdemer sicher so lang wiiterfahre (aso jede getrennti Konti) bis eine vo üs nümme 100% schaffet, sprich wenns Chind git. Ab denn wird sichs logischerwiis ändere, aber da mümer denn zerst ahluege wer denn we viel schaffed usw.

27.02.15 15:05
crivosa 

Re: Bräute 2016

Genau bi üs ischs im Moment au eso...
Mer hend üs überleit eifach e Konto z mache wo mer den alles devo zahled und so...und wo den au d Lüt chönd druff izahle bis zur Hochzit etc...

Aber I denke au wenns den Chind git mue mes anders aluege

27.02.15 16:02
chandini04 

Re: Bräute 2016

Bezüglich Konto hemmer aktuel alles getrennt. Bis uf 1 Hushaltskonto womer Esse, Putzzüg und mal zeme Esse düend demit zahle. Das wird au so bliibe bis mir Chind werde ha und ich weniger schaffe...
Wieni das de well mache, weni weniger verdiene weisi nonig. Isch scho jetzt för mich die absoluti Horrorvorstellig müessä abhängig si vo ihm.. Aber i well au nid mega vell schaffe, weli för mini Chind well do si...

28.02.15 12:41
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Hallo Ladies

Falls jemand nach Stuhlhussen sucht, ich hab diese Seite gefunden.
http://www.russische-hochzeiten.biz/stuhlhussen-verleih/

Leider hab ich keine erfahrung wie der Service ist.

Gruss

01.03.15 21:57
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Hey, hoffe ihr hend all es tolls Weekend gha! (Ich han gschaffet haha) Han mal nah wele fröge wie ihr das mit Hochzitswebsites und Hochzitsliste gsehn? Oder au allgemein mit Gschenk. Hochzitsliste find ich nah eh cooli Idee, willl ich und min Ma nöd wend eifach irgendöpis übercho, wo mer denn nöd bruched oder scho hend... Und ich find eifach nach Geld fröge chunt bi vielne nöd so guet ah... Mini Kollegin het sich z.B. Geld fürd Flitis gwünscht und denn hends allne eh Charte gschriebe us de Flitis als Dankeschön und mit eme Beschrieb, für was dass sie's Geld brucht hebd. Oises Geld hends denn für en Schnorchelusflug brucht gha (:

02.03.15 02:46
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@ cream_tangerine: mir händ e homepage wo zuesätzlichi Infos druf sind, au zum d'iiladig möglichst knapp (und günstig ) bhalte. Det isch au euisi wunschliste druf, wo d'gäst chönd uslese für was sie euis wetet geld schenke. Es sind hauptsächlich sache fürd flitterwuche, z.bsp. candlelight dinner oder massage. Und dän häts na öpis wo d'lüt chönd en freie betrag anes zuekünftigs eigeheim schenke. Denke so isch für jede öpis däbi und au wäns 'nur' geld isch wüssets glich für was sie das gäbet. Schriibe eifach na ane das falls öper lieber es sachgschenk wet mache, söllets mit de TZ kontakt ufnäh. Muessmer aber na zwei drü sachgschenk iifalle lah, han grad kei ahnig

Konto/geld: mir händ jetzt na trennti Konti abgseh vom Huushaltskonto. Werdet aber nachher hauptsächlich nur na gmeinsami Konti ha.

02.03.15 07:27
crivosa 

Re: Bräute 2016

Guete Wuchestart allne

So mer sind chrank gsi das wuchenend und hend defür chöne bespreche wie mer den das mit de Konte wänd mache.
Mir werded ab de Hochzit den au für alles ei Konto ha zäme und je no es Sparkonto wo jede für di eigne Wünsch chan spare.

Homepage:
Me hend en Trauzüge wo Informatiker isch (wie min Fründ au) drum wird er üs den e Page mache.
Au mitm hindergedanke ali wichtige Infos druffztue damit nöd so viel uf de Iladig stoht und au zum den Gschenk uswähle.
Do mer scho zämewohned und eigentli alles nötige hend werded mer det au Uswahlfelder mache mit Geldbeträg für d Flittis.
Übernachtig, je noch dem wo ane mer gönd en Flug oder Transport oder Usflug. Chlinigkeite wie e Massage oder so...

Mir hend au scho vielne Geld gschenkt...aber den halt inre lustige Form das mer was bastlet hend oder so...den findi au Geldgschenk ok...und schlussendlich söll me jo das schenke wo s Brutpaar würkli cha bruche

02.03.15 08:29
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Mädels
Hender es guets Weekend gha? Mir sind echli fuul umeglege, do u ja nid so mobil bin ;-)

Homepage
Mir werded au eini mache glaub bi ichwuensche.ch (hend dert no en Guetschii) i denk i setz sie 1 Johr vorher uff :-) mer mached det denn grad e Wunschliste für dFlittis bzw fürs neue Familieauto :-)) denn chönd dLüt z.b Was at Pneu zahle oder halt Füdliheizig:-) mer mached so echli lustigi Rubrike...

02.03.15 09:27
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Hi Zäme

Ich ha da Wuchenend eigentli welle üsi Location Gschicht bespräche, wo immer nonid glöst isch, aber am Schluss hend mir alles ander gmacht nur nid übers Hochziit gredt. Jänuu es nöchst Weekend chunt bestimmt

@Homepage
Mir wärdet eini über crazyinlove.ch mache. Mir wärdet üs eigentli nume Geld fürd Flittis wünsche. Ich wird's denn aber au so ufteile, dass dLüüt öpis chönd ussueche, sprich so Rubrike mache wie Flug, Kilometergeld, Auto, Hotel i de Stadt xy oder denn en Usflug döt und döt hi.. so das quasi dLüüt chönd ussueche was genau üs wend schänke Hoff das isch denn üsnä Gäscht genehm

Ha mir denn au scho überleit vom jewillige Ort oder de Aktivität denn e Postkarte zschicke..

02.03.15 10:12
seri87 

Re: Bräute 2016

Mir hend au nur Flitterwuche wünsch druf da. und das chunt super ah. vorallem Usflüg Spa und Welnesbehandlige, Cocktails chemet super ah. Wener Idee bruchet chani sust de mol gnauers schicke.

De Kollegin gots au glich. mer hend über alles Hochzitt gred nu nid das wo mer als erst seti ha. Lokalität.

Was suecheder? Ev. chani Ichli Idee lifere da mer mega viel aglueget hend und i au paar Johr ufem Gastgwärb gschaffet ha und viel Hochzitte gha hend.

 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 136 .. 214
Familie   Hochzeit   natürlich   chandini   Zeremonie   Baguette   crivosa   Sakanas   bearbeitet   homepage   einfach   Location   wirklich   irgendwie   Willkomme   Fotograf   heiraten   Zuletzt   Eigentlich   hochziit