| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 137 .. 214
02.03.15 16:51
seri87 

Re: Bräute 2016

Jo logo.
die-hochzeitsseite.ch
Gäste Login: troesch

02.03.15 16:58
seri87 

Re: Bräute 2016

Chandini04, du chasch mol gern uf mini Page go luege.

I han z.B bi de Cocktail wie viel Nächt simer dete mol 2 das jo für de Partner au isch und de mol 10Fr grechnet. I weiss jo Prise au nid gnau. aber eifach so mol über de Dumme was chenti choste.
Bi de Massage hani eifach mol so en Betrag ine da wo i gfunde han is übe de Wert und den hani chene ageh wie viel mol mer das schenke chan. Drum wirsch den uf de Site gseh das bi de einte mehreri Prise druf het und bi de andere weniger.
Bi de Usflüg bini mi über sInternet mol go schlau mache was dItritt für Park oder so chostet und die den mit Mittagesse ca.40 und de Transfer zemezelt und ufgschrieb.
De vom Reisebüro hani die gnaue agobe was FLug,Transver übernachtig und Halppension kostet becho und die au no druf da.

Wo ahne gots den bi dir. de chan der jo vilicht paar chlini Tip geh.

02.03.15 22:13
chandini04 

Re: Bräute 2016

Seri87 dini Siite gaht bi mir ergendwie nid... Schunt emmer en genotec-Siite.

Ehm danke vell Mol, mir gönd warschins nach Südafrika. Jetzt hani aber e gueti Vorstellig devo sxhomal. Freumi aber uf dHomepage zgüggsle :-)

03.03.15 09:46
lillymaus 

Re: Bräute 2016

Guete Morge ihr Brüüt

Het öpper erfahrig mit em Rütihof z Gränichen AG oder de Dorfmetzg Buchs AG als Caterer oder kenneder ev öpper?

Finds mega schwer zum entscheide!!

Die einte büütet na sones All inklusive Paket ah wo gad na Deko debi isch, Tischchärtli und en Art Wedding Planer aso eifach eini wo de ganz Tag ume isch alles macht was du ihre seisch und muesch denn selber nüt meh mache...

die andere mached eifach Catering und würded bim uftische eusi Deko susch na druf tueh aber susch nüd!

Koschteunterschiied isch ebe ca 1000 -. 1500 Franke drum isch etz d frag...was isch mer wichtiger?? Spare oder sorgefreie Tag??? mues dezue sege das mer wükli müend ufs geld lueged und fasch 2 jahr uf die hochziit spared schlussendlich! :D

Danke für eui hilf!!

03.03.15 11:13
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Lillymaus: ich kenn beidi nöd, chume usere andere Gegend. Aber wän ich dir dörf en Tipp gäh, bi dene wod alles selber müesstisch mache, klär na ab öb sie dir das tüend verrechne, d'ziit wo sie bruchet zum dini Deko ufstelle. Bi minere Location isch das ebe leider so und das isch halt bitz en unberechebare Punkt... Drum han ich mir jetzt überleit das ich via Ronorp oder so e Studentin sueche wo mir für bitzeli Geld am Samstig tuet ufbaue und am Sunntig abbaue... Chunt mich immer na günstiger als wäns d'location macht. Vilicht au en idee für dich.

Zuletzt bearbeitet am 03.03.15 11:14

03.03.15 11:19
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Hallo Brüüt

@Lillymaus: so gseh findis au e schwirigi entscheidig. Vielicht hilf dir das, wieviel isch der din sorgefreie Tag wert?

Ich han e Location wo es all inkl. Paket het, au mit deko, blueme, kerze, stuhlhusse, chline apero usw. für mich isch das wichtig gsie, willi kei lust han alles einzel oraginiere und ziit isch au kostbar. Ich derf zum Florist und deko uswähle und alles isch scho greglet. Da Sie e cooperation zäme hend mueni nüm wege de lieferig, und ziit luege, Zahle dueni eimal und fertig. Für mich würs jetzt ned uf die 1000.- - 1500.- acho, aber ich muen zuegäh ich han scho chli was uf de siite. Wenns einzel rechnisch mit deko und so, müsstisch luege ob weniger als 1500.- usgisch.


@ me einladungen:
Ach en stein isch mer vom herze gfalle. mögetder eu no erinnere das mini Musteriladie vo Royalday e Katastrophe gsie sind! Ja ich han dank de Kleinerbrownie das ganze chöne löse. Royal day het mir no salte Model Schriftrolle gschickt und Qualität isch dete sehr schlecht. Sie hend mir per mail versichert das die neue Modell besser sind. Kleinerbrwnie hat schon das neue Modell gehabt und ist super zufrieden. Somit sind die Einladungen von der to do Liste jupyyyyyyyyyyyy.

03.03.15 11:32
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Rabbit
Hey das tönt doch super, dass jetzt s'richtige Modell quasi häsch und das sind au echli Glöbi schickes no die alte

@lilymaus
i kenn die beide au nöd, anderi Gegend, sorry!
I würd afoch bi dene wo günstiger sind gnau abkläre was verrechned wird und sie sölled dir en Chostevoraschlag mache.

@me
ich bin all no di heim mit mim Fuess und krieg no Schüüb mit mim Husarzt... Sorry passt zwar do gar nöd ine, aber bin irgendwie gnervt

03.03.15 11:43
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas wie gahts mit dim Fuess?

Me: ich bin bitz frustiert das ich momentan nüt chan wiitermache bim plane s'reise isch zwar mega lässig und mir händs u guet, aber ich freu mich halt soooo uf de grossi Tag das ich halt so gern wet wiitermache usserdem hät min GG die ganz planig für s'zivile uf de Chopf gstellt, was mich au bitz nervt, ich hans ganz chli wele halte, und er wot jetzt doch na is Hotel und alles.

03.03.15 11:56
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Summer_2016
wenn chömed ihr denn zrug?

Jo danke am Fuess goht sowiit so guet, halt no recht dick + gschwulle. I ha mit em Husarzt echli es Zeugs, mis Arbetsunfähigkeitszügnis vum Spital isch nume bis am Fritig (sie chönd jo nöd lenger) well d'Nochkontrolle bim Husarzt isch. De weigered sich das z'verlängere, aber i cha nid emol recht drufstoh und mue mit Stöck umehumple. Muess de am Fritig mol uf de Putz haue dört. Sorry!

03.03.15 12:01
Sue87 

Re: Bräute 2016

@Lillymaus
hmmm i finde es chunnt mega drufab wieviel dass si öich würde fürd Deko und alles verrechne und wivil Gescht dass dir heit.

Bi üs ize bi dekotella heimer zum Bispil d Luxus Variante vo Dekoservice für Tische (mit Namenskärtli, aufwändiger und individueller Tischdeko, Menükarte, Kerzen, Blumen etc) und da zahltme je nach wünsch zwüsche 8-10 Franke pro Person.

Aber i findes us eigener Erfahrig scho relaxter weme nid alli Deko und alles selber muess no go häretue...

Zuletzt bearbeitet am 03.03.15 12:02

 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 137 .. 214
Zuletzt   natürlich   hochziit   Location   Hochzeit   homepage   Zeremonie   Familie   Eigentlich   bearbeitet   wirklich   Fotograf   heiraten   Willkomme   crivosa   einfach   Baguette   irgendwie   Sakanas   chandini