| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 138 .. 214
03.03.15 12:06
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Chömet erst öpe Oktober/November zrug, je nachdem. Heisst na sehr lang nöd wiitermache

Oh ja das isch blöd, han die glich Situation gha au nachere Fuess OP, de Huusarzt hät sich voll nöd umstimme lah. Hoffe du häsch meh Glück! Es isch würklich u blöd mit Stöck und allem. Gueti Besserig wiiterhin!

03.03.15 12:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Scho hesch das au gha? Nai sorry! I gang sust in Spital
Go dFäde zieh und frog dert um dVerlängerig. Fertig! Und de wechsli grad de Huusarzt, well das Theater willi bim Fuess links nid au no:-/

03.03.15 12:39
Jo-Ann 

Re: Bräute 2016

habe mal vor einer weile nen netten Blog gefunden wo man glaub doch einiges erfahren kann und vielleicht bei der palnung helfen kann....
finde manche beiträge wirklich sehr sehr sehr interresant

https://www.familiensache.com/blog/category/hochzeit-2/

Zuletzt bearbeitet am 03.03.15 12:42

03.03.15 13:24
seri87 

Re: Bräute 2016

den probier mol über www.die-hochzeitseite.com
Das seti go.
mengmo duret si us irgemene Grund nid.ka ahnig warum

03.03.15 13:26
seri87 

Re: Bräute 2016

UPS.Meine www.die-hochzeitsseite.com oder .de

03.03.15 14:57
lillymaus 

Re: Bräute 2016

danke für eui tipps...das die denn ev au was verrechnet fürs ufstelle hani ned dradenkt tuens gad ma abkläre!
klar wer mer en sorgefreietag viel wert, aber wen sgeld ned hesch, denn hesches nöd
mues nomal mit mim schatz rede... will wie ich eus kenne wird ich den eifach umeseckle a dekm tag dasis so han wieni wett und er chillts denn eifach :D

Sue:
wie isch denn das, sind die 10 Franke sozege für d arbet woner hend pro tisch oder person oder wie rechneder denn? und denn deko-sache na dezue?

sakanas:
sorry aber jede tubel bechund es zügnis wenn er so tuet als het er ruggeweh! den hesch du ja 10 mal s rächt druf!! muesch eifach unbedingt druf beharre und uf stöck laufe isch soooo astrengend da isch eich scho de wäg zur arbet e zuemuetig :D:D

Ich ha no was für all, ich ha vonere Mäss na 2 Guetschii für Merys im Wert vo 250.- (so werbeguetschii) han mis chleid aber noimets andersch kauft!
Fallses öpper cha bruche eifach melde :D

grüessli

03.03.15 16:00
Sue87 

Re: Bräute 2016

Lillymaus:
Auso die Priise si eifach fürd Tischdeko (Serviette, Tischset, Namenskärtli, Menükarte, Blueme und je nachdem no zuesätzlichi Deko oder centerpieces)
Dekoservice Budget womer abiete isch Fr. 3.- pro Gascht.
Dekoservice Standart isch 6.- pro Gascht und der
Dekoservice Deluxe isch 8-10.- pro Gascht je nach Bluemewünsch.

Dezue chunnt eigentlich nume no der Weg womer Kilometer verrechne und Arbeitsstunde womer bruche (isch je nach Deko öppe 2 Stund) à 40.-.

03.03.15 18:51
chandini04 

Re: Bräute 2016

lillymaus ich kenn de Rütihof Gräniche. Und zwar ghört zum Rütihof der Engelberg in Walterswil und das isch eusi Location för eusi Hochziit. Mir hend au es All Inclusiv agebot (womer alles chönd, aber nid müend neh) 4Gang Menü, Apero, Getränk inkl Bier, Wik, Kaffi, Deko, Hochzitstorte, ganz Location und Weddingteam. Isch wörki es super fairs agebot. Und sie sind suuuper fröndlich und professionell. Im Rütihof hani vor ca 5 Jahr mal gässe und has nur positiv in erinnerig. :-) ich wär för die Save Variante. :-)

03.03.15 18:59
chandini04 

Re: Bräute 2016

Danke seri87 sisch gange, luegs mir nacher a...

Sakanas. Ja mir stelle Arbetsunfähigkeitszügnis au emmer nur so churz us, frogmi au warum das so isch? Ich mag eh kei Husärzt. Kei ahnig hends, chlste för 5 Minute es vermöge und sind alt... :-) wördi asp grad wechsle... Bi aber froh gahts dir einigermasse, au wenn nid guet chasch laufe. muesch Bluetverdünner sprötze? Guet hochlagere :-) und veeell Hochzit plane :-)

@me, sind grad binere Afotografin bim 1. Gspröch gsi. Eusi erst. Isch voll e Favoritin, bezüglich Föteli ect. Aber das Gspröch isch e rieese Reinfall gsi. Sie het kei bitzli "Verkaufstalent", het chum gredet ode froge gstellt und isch mega schüch. Das mag för anderi sehr passe. Aber nid för eus. Mir oder vorallem ich bim sehr extrovertiert. Und mini Familie au :-) chamer sie nid vorstelle, vor eus stoh und sege wasmer mache selle (zbs bim Gruppeföteli) jetzt hani grad e zweiti gfunde und agfrogt die treffemer inere Wuche.

Rabbit, sehr cool sinds jetzt die Richtige. :-)

Summer, gnüsses. Aber i verstoh di.. I bi au voll im Planfiieber, und Reise isch ab und zue au astrengend... Wo sindr grad?

04.03.15 10:42
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

chandini im moment simer im Kambodscha. Und ja nach über zwei Mönet Asie sind mini Nerve ziemlich am Endi. Es isch schön aber scho astrengend. Aber am Weekend flüget mir uf Bali für Badferie und nachher wiiter uf Australie, das isch dän ehner wieder chli wied schwiiz, freu mich scho...

Gester simer na ufem Night Market gsi und es hät u viel Schmuckläde gha. Ich wet fürs hochziit sone saphir/diamant imitation für halskette, ohrering und armchetteli udn es het sooooo viel schöni sache gha. Aber d'qualität isch halt so lala, han angst das es i 1.5 Jahr so grüenlich alauft, also hani nüt kauft. Würemer das jahr hürate heti glaubs grossichauf gmacht. Siide schäl und krawatte als gastgschenk wär au na lässig gsi und so günstig!

 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 138 .. 214
Baguette   Zuletzt   heiraten   Hochzeit   natürlich   hochziit   Fotograf   irgendwie   wirklich   Location   Sakanas   Eigentlich   Willkomme   einfach   chandini   Familie   Zeremonie   crivosa   bearbeitet   homepage