| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 31 .. 59 60 61 62 63 .. 139 .. 214
05.03.15 20:03
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Mir denked 10-15 Tag. En u guete Kolleg vo mer schaffed ufem Reisebüro & er macht eus jetzt mol es Agebot;-) bin gspanne eb i grad extrem muess Geld uf dSiite legge:-)

06.03.15 01:18
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Baguette: mir gönd nach Bali uf Australie, Kanada und Mittelamerika. Zum Abschluss nachli id Karibik

06.03.15 07:24
crivosa 

Re: Bräute 2016

Guete Morge Zäme

Bi üs isch gest gad 2.5h d Weddingplannerin gsi...u e netti Person, mer planed alles selber aber me hend mit ere so e Grundsatzsitzig gha wo si abütet wo si eim eifach Tipps und Tricks und no chli für s Budget mit uf de Weg git.
Scho no spannend gsi uf was si üs so ufmerksam gmacht het...
Si het mer zb au empfohle d Chleider zerst selber go aluege und den erst für d Favorite Lüt mitzneh.
Es chämi viel z viel vor das den d Begleiter d Brut glich zu was überreded wo si nöd will oder zahle chan/sött.
Wir mer das sicher z Herze neh...
Au echli wichtig zum alles schriftlich festhalte wo mer buecht und unbedingt e Klausle I de Veträg ha das wenn de Fotograf oder irgendwer vo de Dienstleister nöd chan, er sich um en Ersatz kümmere muess und nöd er eifach ohni wer dostönd.

Si isch witzigerwis gad au no agstellt ime Reisebüro...sprich me werded den im Herbst emol zu ere goh...
Hawai wür üs reize, isch aber abartig tüür...Mexico wär au no e Idee

06.03.15 07:40
silenzia 

Re: Bräute 2016

So, ich darf mich so scheu auch bei euch einreihen

So nach über 15 Jahren wilder Ehe fassen wir mal eine Hochzeit im Sommer 2016 ins Auge

06.03.15 07:49
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Crivosa
Oh isch sicher spannend gsi da Treffe mit de Weddingplanerin. Und da mit em Chleid probiere echt speziell:-) i denk i nimm doch mini zwei Begleiterinne mit vo afang a, well i mir e nie sicher bin und gern Zweitmeinige ha. Jo da mit de Klauslene isch echt en guete Hiiwiis.

Hawai? Min GG isch emol gsi ganz am Afang vo üsere Beziehig. Seg u schö gsi ussert Honolulu - das lohni sich fast nid. Insle wie Big Island oder Maui seged 1000ig Mol schöner ;-)

Silenzia
Hellllow ;-)

06.03.15 07:51
crivosa 

Re: Bräute 2016

au guet z wüsse danke dir...
me hend würkli e guets gfühl gha bi und mit ere und I denke so wird si sicher au di richtige flitterwuche finde für üs

06.03.15 08:09
chandini04 

Re: Bräute 2016

Silenzia, dass heisst ihr sind scho 15 johr verhürotet? Und düend jetzt kirchlich? Oder du hürotiscj zum 2. Mal? Wie muemer da verstoh? Herzlich Willkomme.

Crivosa, hui das mim Ersatzfotograf hani mir gar nie so öberleit. Bim
DJ isch emmer e Ersatz debi (zumindest bi dene womer i de engere Uswahl hend)

I werd au nid allei go chleid probiere. I verstoh dLogik vo de Weddingplanerin, aber i wörd mi nid mal för eis chönne entscheide, so allei :-)

@me, mir hend am Zistig numal e Fotografinkennelerngspröch, denn wird na de DJ usgsuecht und denn lengts erst Mal :-) denn gits Pause bis Im August (werdi eh nid ihalte..) aber smeist wemmer denn erst denn avo richtig Plane.

Denn hemmer die 3 Wichtigste Sache. Location, Fotograf und dj

06.03.15 08:35
silenzia 

Re: Bräute 2016

chandini04:
Silenzia, dass heisst ihr sind scho 15 johr verhürotet? Und düend jetzt kirchlich? Oder du hürotiscj zum 2. Mal? Wie muemer da verstoh? Herzlich Willkomme.

Hihi, nei. Wildi Ehe bedüütet das mer ebe nid verhüratet isch . Hei das irgendwie nie für nötig ghalte und denn hetts o so nie passt. Und da ds wichtigsche Detail jetz ebe planbar isch, chunnts halt chli spät

06.03.15 09:08
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ach soo, das hani nid gwösst :-) ouu das fendi denn schön nach "so langer Ziit". Verzell doch mal öbbis öber euch, wie und wo und wenn? :-)

06.03.15 09:39
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Summer2016 Woow, mega toll! Gniesses für mi bitte mit

@Cirvosa Das isch jo spannend mit de Tipps! Aber ich könnt das mitem Kleid au nid...Am Schluss ziehsch DAS Kleid ah und denne bisch ganz elei

@silenzia Willkomme in unsere tolle Rundi! Schön hän dr dä Entscheid troffe. Mini Schwöster hets au erst nach 10 Joor mol gwagt ka

@chandini Drugg dr d Düüme wäge de Fotografin! Hoffentlich passts das mol...

Juhuu, es sin jo scho paar in de Tabälle ihtreit

 1 .. 31 .. 59 60 61 62 63 .. 139 .. 214
Sakanas   crivosa   bearbeitet   hochziit   irgendwie   Familie   einfach   wirklich   homepage   Zeremonie   Location   chandini   Fotograf   Baguette   Eigentlich   natürlich   Zuletzt   heiraten   Hochzeit   Willkomme