| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 32 .. 61 62 63 64 65 .. 140 .. 214
07.03.15 11:40
chandini04 

Re: Bräute 2016

sommer-0816:
Hallo zäme
I melde mi au wider emol
I ha mi au i de liste itreit und gmerkt dass i die jüngschti bi

Debi hani emmer gmeint iich bi die jüngst :) Isch doch cool :)

08.03.15 19:33
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hallo die Damen, hoffe ehr hend alli es schöns Weekend gha. Bi dem hammer Wetter, wow.

Was hender so das Wucheend plant, agluegt bezüglich Hochziit? :-)

Ich gar nüt :-) (au Mal schön)

Wönsch eu e guete Wuchestart, und cool hend sich scho soo vell Itreit i de Liste.


Das Gedicht hani grad im Archif gfunde vo 2011. die wos grimt het isch nümm agmulde.

Mega cool :-)


Dieses Forum macht richtig süchtig,
schreiben tut hier jede ziemlich tüchtig.
Erzählt das bloss nicht unseren "Cheffen"
organisiert lieber ein Brütlis-Treffen!
Ist sicher spannend zu sehen
wenn sie dann real vor einem stehen!
Die Bräute hier sind superlässig
selten wird mal eine hässig.
Und wenn doch, kommt sie schnell wieder runter,
denn die anderen machen sie wieder munter!
So, jetzt ist's fertig, mein kleines Gedicht
hab schon ganz ein rotes Gesicht!

Zuletzt bearbeitet am 08.03.15 19:38

08.03.15 19:39
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hallöchen zeme :-)
Mir sind hüt no e Chile go aluege aaaaber die isch vieeel zgross:-)
Wer u schö und mini Eltere hend dert ghürotet aber mit 600 Sitzplätz würded mer drin versuffe:-)

Nünt mache isch au emol schö.

09.03.15 02:39
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas was hät de dökti gmeint wegem zügnis? Sorry vilicht hanis au überläse.

Chandini das isch würklich e lässigs gedicht

Ich muess grad mal bitz dampf ablah. Mir händ letscht nacht na die definitivi Offerte vo de Moschti becho, mit de gültige Priise für nöchst Jahr. Erstuunlicherwiis sind d'priise viel weniger ue als ich dänkt han. Aber min schatz tuet jetzt mega dumm, es seg viel ztüür und alles. Bin grad mega down. Ich mach die reis nur weg ihm, das weiss er und ich han immer gseit im gegezug chum ich däfür mis traumhochziit über. Weiss au nöd was er jetzt füres problem hät, es isch alles na im Rahme vom Budget. Bin grad sooo enttüscht jetzt muessi mal na anderi Locations afröge, aber isch natürlich au super wänds nöd chasch go besichtige.

09.03.15 06:04
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hallo Sakanas, ou schaad isch sie zgross. Aber isch scho wichtig dass meh nid verlohre gaht als Gsellschaft.

Summer, ich glaub dass isch eifach de Schock. Aso ich bi au mega schnell mal hässig worde woni schwarz uf wiss e gwössi Zahl gseh ha. Und hami denn aber gli wweder beruhigt. Bi mir gits emmer so Teilmoment woni de check dass es sau vell Gält isch, und ich de nüt meh uf de Siite ha... (Aso so schlimm ischs scho nid)

Vielleicht isch das bi ihm au so? Er het ja Priise gwösst heschn gfrogt warum ers plötzli zvell findet? (Wener kei gueti Begründig het , denn ischs dErkentnissschock)...

Het er gseit, e 2. Location aluege? Ohni aluege werd wörki na schwer.
Hoffe es beruhigt sich alles weder

09.03.15 08:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@summer
I gange morn in Spital it Nochkontrolle und lo min Huusarzt aussen vor :-) suechi denn gliichzitig en neue! :-) cha das Theater bim zweite Fuess nöd bruche.

Mir hend au e Offerte becho vu de Moschti. Sinds demfall bi eu nid viel ue? I han jo bis jetzt no kei Zahle gseh. I denk aber dass mir uns für dSchifflände entschiede hend. Find de Saal dört echt bombe!

09.03.15 10:04
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Moorge Mädels! Hoff, ihr sind alli guet in die neui Wuche gstartet!

Das Wucheänd hän mr genau gar nüt gmacht für de grossi Tag.
Isch au mol guet eso, mängisch ischs mr scho bitz z ahsträngend…Ich würd doch am liebschte mi Fründ packe und neume zu zweit hürote. Das wär viel eifacher

Hehe chandini, das Gedicht isch denn cool!

@Sakans Isch das die Kirche mitem Mittelgang gsy? 600 Plätz sin grad scho bitz viel :-)
Viel Glügg im Spital!

@Summer_2016 Ich schliess mi do de chandini ah. Für ihn ischs wohrschienlich grad bitz unverständlich, dass die mit de Priise ufegöhn. Und wel är das grad doof findet, findet är die ganzi Location doof. Vellicht lohschen die „Hiobsbotschaft“ bitz verdaue und besprichsches nomol mit ihm. Ich würd ihm nid vorwärfe, dass du wäge ihm mitreisisch. Schlussändligg hän dr e Deal und do muess är halt au mol Kompromiss igoh. Är wird sich sicher gli beruhige

09.03.15 10:23
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja also die hett en Mittelgang au gha jo. Aber ebe 600 Plätz isch echt zviel :-( mer entscheided eus drum für Zumikon, da isch die moderner mit Mittelgang und dene Dunkelblaue Sitz uf de Bänk:-) tiptopp!

Das gedicht isch echt super.

09.03.15 10:50
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Danke eui. Er hät sich wieder beruhigt. Han ihm dän e schöni excel ufstellig gmacht wo alles chli eifacher zum läse isch als i de Offerte dän ischer ruhiger worde. Es isch immer na viel Geld aber eigentlich öpe das womer grechnet händ. Fürs chinder ässe machets euis au na en erstuunlich guete Priis. Ich glaub er hät au eifach die provisorisch offerte nöd würklich gnau aglueget gha...
Glaub er hät nacher bitz es schlechts gwüsse gha uf jede fall hani na dörfe e afrag schicke für de zeremonieleiter au guet
Sakanas: es gaht würklich na, han dänkt sie gönd viel meh ue. Saalmieti isch plus 200.-, euises ässe 5.- pro Person, Personalchöste glich bliibe. Findi oke. Schifflände isch würklich schön, hans hüt au na gschwind aglueget gha

09.03.15 19:17
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ahh super Summer. Schön heter sich weder beruhigt. Muesch jetzt glich na e anderi Location sueche?
Wietüür isch sone Zeremonieleiter in etwa? Hendr niemert privat wo das chönnt? Oder wender das gar nid?


@ baguette, ja gell mengisch denki au es wer eifacher wenn mir in Las Vegas wördet hürote im Juli. Aber sisch halt toll mit all de Mensche. Und smach ja Spass organisiere :-)

Sakanas, hoffe sksch alles guet Morn bim fuess :-)

 1 .. 32 .. 61 62 63 64 65 .. 140 .. 214
homepage   bearbeitet   Hochzeit   natürlich   irgendwie   wirklich   Location   Willkomme   hochziit   Eigentlich   Familie   Sakanas   Baguette   Fotograf   crivosa   chandini   heiraten   Zuletzt   einfach   Zeremonie