| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 32 .. 62 63 64 65 66 .. 140 .. 214
10.03.15 02:48
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Chandini nei mir lönds jetzt bi de ursprünglich plante Location. Sie gfallt euis beidne so guet, es wär schad.
zeremonie: ich finds u schwierig allgemein usezfinde wer da die richtig Person isch für das. Familie oder Fründe isch euis niemert iigfalle usert vilicht min Dad, er isch sichs gwöhnt vor vielne Lüt zrede, aber er häts mit Gfühl nöd so. Drum glaubemer das wär nöd so das. Mini TZ chönts sicher u schön gstalte aber sie staht gar nöd gern im Mittelpunkt. Das weti ihre nöd atue. Bin langsam bitz am verzwiifle. De womer gester gschriibe händ hät scho g'antwortet, er wär na frei aber er machts nur zu sine bedingige, heisst sini Ziit und sini Duur, beides passtmer nöd so. Und für 1700.- find ich söt ich doch chöne bestimme wän wie wo was nöd? Müesst jetzt de ganz tagesplan umstelle für ihn. Aber er isch de einzig wo mim Schatz bis jetzt passt hät, und ich han würklich scho viel recherchiert

10.03.15 06:16
chandini04 

Re: Bräute 2016

@Summer, huiii do verstohni dich. 1700 und denn mönd ihr alles umkrämple. Wielang wörd er denn rede? Aso ich wörd das nid mache. Das chunt ergendwie unprofessionell öbere, die Ussag.
Aber chamer vorstelle dass es sau schwer isch de richtig zfinde.
Do beni scho froh, dass mir min Papi hend. Er cha super Rede, isch de wichtigst Mensch i mim Lebe, Emotional und vor Johte mal Standesbeamte gsi. :-)

Meinsch nid das din Papi denn glich au Emotional isch? Bzw wenn ihr zbs denn no sEheverspreche bzw vllt öbber anderst na was seit, dass es denn Emotional wird?

Drucked mir Dume ha höt am halb 6, Kennelerngspröcz bi de Fotografin. Hoffendlich isch die was... :-)

10.03.15 09:58
lillymaus 

Re: Bräute 2016

Hej ihr :D

Aso ich find defintiv, wenn scho 1700 zahlsch denn chasch gfelligscht au sege wie der dini trauuig gern vorstellsch nöd?
Es git sicher na anderi, ich ha scho paar xeh für 1500 oder 1600, vilich wener mal nachli umelueged?

ich finds ehrlichxeid mega gstört wie viel mer mues zahle für sonen zeremonieleiter! das risst mer es riiiese Loch is budget! Aber ich chans kein pfarrer mache lah ich cha mit dem Biblestell vorlese etc eifach nöd vill afange und den findis au falsch wenns mir nüt seit!

Wie mached ihrs so, wenners ned vome Pfarrer mache lönd?

Mir hend das weekend gar nüt planet oder so! Bin gad mega frustriert wil eifach alles so huere tüür isch und ich eifach das geld nöd han...mengisch denki mer wer vilich glich gschiider na warte aber das wer so schaad ich wünhsch mers scho so lang!

Gnüssed d sunne

10.03.15 10:49
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Hey Ladies

Am Sunntig hemmer mol wieder chli Ziit gha zum Schwätze übers Hochziit. Was mir immer nonid hend isch e Location für Trauuig und Apero. Allerdings hend mir öpis gfunde, wo üs villicht passe würd. Die Person isch aber erst Ahfang April wieder ume, drum mümer üs jetzt leider chli gedulde (was mir natürlich gar nöd passt). Aber das Thema blibt jetzt definitiv mol uf de Siite, bis mir döt hend chöne go luege und es Ahgebot vo dere Location hend.

Drum wird denn au i nöchster Ziit nöd sehr viel goh bi üs, ich wet eifach zerst die Location ha bevor ich denn alles wiiteri plane tue. Isch jo au wichtig fürd Lüüt rundume wome no organisiere muess, wo das denn so öpe wär.

Defür hend mir aber no üsere Obiglocation gschribe we mir üs das alles vorstellet mitm Esse, mit de Getränk (welle Wii usw.), mit de Verlängerig, mitm Zmorge wo mir üsi Gäst wend iilade usw. usf. Am Sunntig es Mail gschickt und gester scho dAntwort gha. Das het mich mega gfreut DOfferte liegt genau im Rahme wo ich mol budgetiert ha, vo dem her simmer total happy. Und es beste: DLocation übernimmt üsi Suite wo mir den nochm Fäscht schlofe würed, hani au mega freud Min GG het nämli unbedingt e Suite welle zum Schlofe und ich ha gfunde da isch absolut nöd nötig, well die eifach grad mol wieder doppel so tüür isch we e normals Doppelzimmer und mir würkli wend luege das mir es Budget einigermasse chönd iihalte. Zudem verbringemer jo döt nur einigi Stund zum üs churz erhole nochm Fäscht bevors den mitm Zmorge wiiter goht. Und jetzt chömed mir die super Nochricht über, so simmer beidi Happy

Susch hend mir da Wuchenend no viel für zwei anderi Hochziit gmacht wo i dem Johr stattfindet und min GG beides mol Trauzüge wird si. Bim einte Hochziit hemmer insbesondere da Wuchenend mitenand de ganzi Polterobig planet und alles organisiert. Si werdet döt uf Münche goh, go dSau use loh Da min GG nöd so begabt isch am PC übernimm ich amig di ganze Sache mit Bueche vom Hotel usw.

Und mitm Brütigam vom einte Hochziit isch er in Züri gsi wegeme Ahzug go luege. Si hend sich jetzt beide eine kauft und zwar massgschnideret. Aso min GG scho für üses Hochziit. Er het gseit er seg fast chli überforderet gsi mit de ganze Möglichkeite wome do het. 1000 Stöff zur Uswahl. Jedes Detail hesch gnau chöne sege wies wetsch ha (Schnitt, Innefueter vom Sakko, welli Chnöpf, we viel, Beschriftig z.B. mitm Name oder Hochziitsdatum usw. usw.). Aber er het jetzt öpis gfunde wonem passe würd. De Ahzug aso Hose, Sakko, Schilet, Hemd und Krawatte chostet in jetzt 1400.- isch aber wie gseit massgschnideret. Meh hetti au chöne Frack und Smoking ha, nebst Krawatte auf Flügene usw.
So ime Monet isch den de Ahzug parat zum probiere und di letschte Ahapassige vorneh. Wird denn wieder brichte we jetzt das Projekt gnau usecho isch

10.03.15 10:59
lostheaven 
Re: Bräute 2016

No zum Zeremonieleiter. Mir bruchet ja au öper well mir ebe au nöd id Chile wend und au nüt mit dem chönd ahfange. Ich ha au mol chli umeglueget und bi total schockiert ab dene Priiisä.. ha ab 1500.- ufwärts so Zeremonieleiter gfunde. Total gstört für das das die Person villicht e halb Stund döt vorne stoht (mir wend ebe au kei zlangi Zeremonie) und chli öpis abebabbelet. Natürlich gits e Sitzig vorus und ich glaub au das sich die Lüüt uu Müeh gebet zum uf eim iizgoh als Paar, aber die Priisä findi echt de Hammer. Weme dere ihren Stundelohn berechnet, höri glaub uf schaffe und mach das in Zuekunft au.

I üsem Bekanntekreis hend mir leider niemmert wo das chönti überneh, zudem wot min GG au absolut nöd das da öper macht wo üs noch stoht (us wellem Grund au immer ) Es müssti also wenn denn en Bekannte si wo susch allefalls gar nöd as Hochziit iiglade wär. Aber do chunt mir eifach echt niemmert in Sinn.

Drum blibt mir wohl nüt anders übrig, als mol ein zwei vo dene ahzschriibe und mol nohfroge wes so usgseht vom Datum her. Weiss eifach no überhaupt nöd we ich denn öper söll ussueche. Cha doch nöd mit jedem no es persönlichs Gspröch go führe. Hach echt da Thema überforderet mi au e bitz und ebe wenni denn a das ganze Geld dänk womer do müend zahle

und ja bi au dere Meinig, aso wenn scho 1700 Stutz aneleisch, denn hesch au du zBestimme we de Ablauf isch, dä würd bi mir grad usm Renne flüge. DSinn vo sonere freie Zeremonie isch jo ebe grad, dass ihr zwei chönd sege we das abzlaufe het und was ihr wänd und was nöd.

Zuletzt bearbeitet am 10.03.15 11:03

10.03.15 11:37
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich finds scho au krass. Sit mir am hochziit plane sind dänk ich würklich oft ich mach mich jetzt dän au selbständig mit so öpisem. Alles rund ums hürate chost eifach sinnlos viel. Klar steckt arbet hinder sonere zeremonie und au hinder föteli und allem aber mängisch dänki würklich ich gsehn nüm guet bi de priise.

Mir händ hüt na viel gredet wege dem zeremonie fritzi da. Mir händ euis jetzt entschiede de glich mal zbueche. Müend eifach alles zwei stund füre schiebe was heisst mir müend fast na en unterhaltig bsorge für nachem ässe aber janu. Min schaut isch u begeisteret vo dem typ und ich bin froh hämer eine gfunde wo er au iverstande isch. Euis isch au wichtig das die person nöd so esotherisch isch oder so. Mir müend nur e chlini azahlig mache. Schlimmstefalls, wäns dän bim vorbereitigsgspröch doch gar nüm passt dän tüemer halt na cancle und verlüret d'azahlig.

10.03.15 11:50
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hey Ladies...

Jo goht mer mitm Budget au so...mengmol denki momol das klappet alles guet und den denki wieder...meine Güte wie sölled mer das alles zahle...
Aber i bin sicher es wird go wemmer au echli luegt was würkli nötig isch.
Vo dem her bini so froh müend mer nöd für Choste für d Chirche oder de Pfarrer rechne.
Mer sind au nöd meeeega religiös aber so en Spruch und es paar Wort über d Liebi sind scho ok.

Was mir Buchschmerze bereitet sind mini Familievehältnis.
Ich bi bi minre Oma ufgwachse...han ez aber siteme Johr de Kontakt abbroche und will au nöd das si chunt. Jede i de Familie kennt die Gschicht und ich denke es werded au ali dicht halte vom Termin her. Aber ebe...me weiss es nie.

Hender en Tipp für mi wie me chönt luege das si definitiv nöd uftaucht (das trau i ere nämli zue und das wür min Tag zerstöre). E anders Datum ageh dur öpper hemmer au scho überleit...aber es isch eifach den wieder nomel was wo me mue plane wo mue funktioniere und glich dörf niemer sust vewirrt si...i säge eu...das macht mi wahnsinnig.

Min GG seit ich söll mer kei Gedanke mache...falls si uftauchi seg si schneller weg as ere lieb seg.
I denk scho au es würed si alli wegschicke und wenns si mue sogar würkli mit andere Mittel luege ds si weg chunt...bis ich überhaupt bi de Chirche bin...aber jo...trotzdem gell...sowas will me a sim Tag nöd... *help*

10.03.15 13:27
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Crivosa
Oh verzwickti Aglegeheit. I denk au, du dörfsch dir nöd z'viel Gedanke mache. Häsch niemert wo sie chönt verschüche bzw. was seit dis Mami/Papi?

me
oh i bin mini Fäde los und bis endi Wuche no chrankgschriebe. Hahah do im Spital isch es nöd so es Theater wie mit em Husarzt. *frohbin*.
Jetzt chani mi wieder de schönere Sache vu dem Lebe wiidme und mich nochli uskuriere.

10.03.15 13:32
crivosa 

Re: Bräute 2016

Naja mini mami het angst vor ere...mini oma isch sehr narzistisch...uns vesuecht mer s lebe zur höll zmache sit i kei
Kontakt me han...drohige lügegschichte usw. Kei wunder will sich mini mueter
do nöd imische...si isch au nöd würkli e stabili persönlichkeit.

Min vater keni leider nöd...er gsend aso...wenig familie vo mer a de hochzit
Fründe sind mini familie und i denke si würed sie ganz sicher "wegschaffe".
Sorge bereitets mer trotzdem.

He super das mit dim fuess besseret und die im spitol nöd so blöd tüend

10.03.15 13:32
lillymaus 

Re: Bräute 2016

crivosa

oh nei das tuet mer mega leid...es isch eifach ned fair das bi euem grosse tag schlussendlich umso züüg muen gah! ich denke es wer am eifachscte, wenn du vilich paar vo dine lüüt chi druf asettzisch z luege ob si uftaucht..und wenn ja, denn wird si still wegbegleitet! oder vilich bi dinere location na seisch das s personal sie ned zu eu laht?
oder meinsch es würdi öppis bringe wenn du ihre nomal klipp und klar seisch das du si nöd wetsch dete ha? Oder denksch den chund si extra zum der wehtue? chans leider ned gued ischätze wili eui gschicht ned kenne...

ich muen mich au mit so seich umeschlah...mini eltere sind gschide und min vater het brutal striit mit mim stiefvater und mim mami...die reded nüm mitenand! aber min vater het gfunde wenn min stiefvater chund, denn chem er nöd a mini hochziit...und er will mich au ned zum traualtar füehre will er den find er machi den e show für mini muetter und de ander..
ich mein sorry...en vater wo ned a d hochziit vo sinere einzige tochter chund weg some chindergarte?
tuet mer mega weh!

hoff ihr findet en weg...vilich isch s einzig mögliche ja wüklich es falsches datum kommuniziere aber d gfahr dases irgendwie usechund isch hald glic mega gross denki =(

tuet mer leid für dich dases so isch

 1 .. 32 .. 62 63 64 65 66 .. 140 .. 214
Eigentlich   irgendwie   Hochzeit   heiraten   Baguette   Zeremonie   Sakanas   wirklich   Fotograf   bearbeitet   crivosa   einfach   Familie   natürlich   Willkomme   Zuletzt   Location   chandini   homepage   hochziit