| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 141 .. 214
10.03.15 13:36
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ohje lillymaus...da isch jo no fasch schlimmer
Do wotsch beidi debi ha und den sones züg

Am obig machi mer kei sorge...d location denki nöd das ai usefint und mobil isch si e au nöd.

Aber jo d chirche chönt i mer vorstelle.

Ich werdes sicher mine trauzüge und sust es paar männliche gäst säge...damit die was underneh chönted.

Wüsse wie si tickt tüend jo eigentli ali...

Danke dir und hoffe das au für di guet usechunt

10.03.15 13:40
seri87 

Re: Bräute 2016

lostheaven. Was für e Lokalität sueched Ihr den für Trauig und i wellere Region?

Tema Freiteologe.: i weiss das nid billig isch aber so viel ich weiss vo dere wo i kenn, macht sie Trauig sehr persönlihc und ca.e stund lang. i bi begeisteret vo ihre wie sis macht. aber klar mues mer das sich überleege obmer das usgeh will

Crivosa: Es schockt mi grad so was zghöre und das für de schönsti Tag vo dem Lebe. Da i nid weiss was gnau vorgfalle isch. was sicher au besser isch is für eus all schwer zum do e lössig finde. Is nid möglich eifach garnüt sege oder duresickere lo? Hend Ihr den scho lokalitäte buechet. sind den die im Rum wo si wohnt?

10.03.15 13:40
lillymaus 

Re: Bräute 2016

ja und susch isch bi de chile sicher eine vo det bi de tüüre...oder mer chan si vilich abschlüsse?
im allerschlimmschte fall stellsch en securitas ane, fertig!
nei ich hoff nöd daser so wiit müend gah!

tuen der etz ned alles verderbe lah wege dem! es wer scho gnueg schlimm wen si der a dem tag en moment versaut aber etz söllsch dini vorbereitige gnüsse und nur a die schöne sache denke wod au chasch stüüre!
es gaht nur um eu zwei und susch um niemer! au wenn si uftaucht, es wird nacher niemer meh a das denke sondern nur dra wie schön du als bruut xi bisch und wie herzig ihr zwei zäme sind

ich weiss es isch mega schwer! mini familie isch au alles andere als eifach und es git eich jedi wuche es neus drama...drum..wen ma wetsch dampf ablah, jederziit!

10.03.15 13:47
crivosa 

Re: Bräute 2016

Seri87 me sind bi de Trauig z Herisau wo si und mer ebe au wohend...au de Apero isch det.
Daa will i mir aber au nöd vederbe loh...weg ihre hüroti nöd ame andere Ort und usserdem chunt si wenn si will jo den glich überall ane gell.

Am Obig simmer inre Schür ufme Hof biz abglegner.

Aso alles i allem denki scho das d Family dicht haltet. Hends au scho bime runde Geburi vo minre Tante.

Lillymaus: wies de Zuefall will isch en Gast a de Hochzit en Securitas...er cha sehr überzügend si und ich denke ich werde en iweihe und bi Bedarf uf en zruggrife vowege ere klar und dütlich säge das si nöd erwünscht isch falls si uftaucht.

10.03.15 13:56
seri87 

Re: Bräute 2016

nei weners scho hend würdi au nid wechsle.

Wenn di ganz Familie au so ticket de seti das doch guet go. einzige wo muesch abkläre isch ob bi eu das au i de Zittig isch wer am Wuchenend hürotet will sust chent sie das sies det gseht.

Aber wen doch scho en Securiti hesch den bitten doch um de Gfalle fals sie würd uftauche. Nu das du au bitzli abgsicheret bisch. de fülsch di sicher chli wohler. und i glaube dFailie wird si los ha bis du chunsch. Do bini obtimistisch.

Ihr 2 düend mir echt leid mit eue Familieproblem. Hoff das bi beidne no so chunt dasers chent gnüsse mit de Familie und ka anderi Gedanke ume si müend

10.03.15 13:58
lillymaus 

Re: Bräute 2016

jee das mitem Securitas isch ja super!! Ich finds truurig das es nötig isch aber er tuet sicher gern eu de ruggefreihalte!

10.03.15 14:13
Sakanas 

Re: Bräute 2016

crivosa
i find das mit em Securitas au nöd e schlechti Idee. Druck eu fest Dume und tue di nöd z'fest verkopfe. Tuet mer echt Leid! *kopfhoch*.

Apero
Wüssed ihr scho wie ihr de Apero wend gstalte bzw was es dört z'esse/ztrinke söll gä?

10.03.15 14:19
seri87 

Re: Bräute 2016

Apero, jo das isch au bi eus so e sach. mir hend eus entschiede da mir fast 200 Aperogäst hend das wisswii,o-saft und Wasser git und zum Esse Metterbrot, Mozarella,Tomate und fruchtspiessli und so chlini warmi Blätterteigprodukt. Zu viel verschiedenes und exklusivs züg wird schnell halt tüür.
Bie eus wird vom Restaurant alles organisiert ufgstellt und serviert. So das mir und Kollege zitt für Gäst hend. vorallem für die wo am Obig nid ume sind.

10.03.15 14:29
crivosa 

Re: Bräute 2016

Danke eu allne...so zuespruch tuet amigs u guet.

Aso mer hend am Apero ca.120 gäst und es findet ime park statt...sprich me hend en caterer.

De wird alles ufbaue eifach mit buffet wo d lüt selber hole chönd

Ztrinke hemmer denkt: wiiswi bier osaft mineral und zum esse gits au so chlineri brötli
Blätterteiggebäck...chlini spiessli mit melone rohschinke tomate mozarella etc.

Er het veschideni "menu" wo me den gseht was pro person den denkt wär...findi guet vorstellbar eso

10.03.15 14:31
seri87 

Re: Bräute 2016

Das stimmt. das isch Vorteil wemer Catering het. mir hend nu duswahl und prise aber klar wie viel das isch gseh i leider nid.
gseh i richtig ihr hürotet im 16 und scho so wit!?!

 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 141 .. 214
Baguette   bearbeitet   irgendwie   Eigentlich   einfach   Zuletzt   Fotograf   Sakanas   chandini   Willkomme   wirklich   Zeremonie   Location   homepage   natürlich   crivosa   Familie   heiraten   hochziit   Hochzeit