| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 141 .. 214
10.03.15 14:36
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Apero
Mir wend de Apero bi de Chile mache und sind jetzt ebe au uf de Suschi noch guete Catering/Partyservice. Mir wend no so typisches mache wo zu eus passt, also Mini-Bratwürschtli well ich us St. galle chum und de sicher no eppis mIt Bündnerrohschinke well min GG bündner isch :-) müemmer emol luege!

Hend ihr scho Offertene?

10.03.15 14:36
crivosa 

Re: Bräute 2016

Also mir hürotet im 16 jep aber me hend für üs persönlich scho recht entschide

De ort für de apero d chile und d obiglication isch buecht.

Das woni wegm apero gschribe ha isch das wo mer gern hettet vom caterer und wo mer vo sinre page hend.

Bstellt und besproche hemmers aber nonig.
Do de park aber zum resti ghört vom caterer...werded mer ihn au sowieso neh
In herisau hets au nöd so viel uswahl. :-)

10.03.15 14:40
seri87 

Re: Bräute 2016

jo das glaubi der sofort.

Jo de sinder aber scho sehr wit wener scho so viel Details wüsset. De hender dLokalität für de Obig aber nonid hani das richtig verstande?

Zitt lauft schnell vo dm her nu guet wemer gnueg frühe weiss wasmer wet und buecht

10.03.15 14:45
crivosa 

Re: Bräute 2016

Mer denked halt scho lang drüber noh und hend scho viel hochzite miteelebt.
Drum stönd für üs viel sache wie zb d fotografin d sängerin i de chirche und so fest.

Me würed höchstens no umplane wenn öpper ez echt viel z tür wär oder kei ziit het.
Und viel lüt kenned mer halt irgendwoher...drum machts es üs eifach.

Jep und min GG isch gott sei dank u kooperativ :-P

Das isch üsi location am obig: www.haldenhof.net
Termin isch reserviert...wiiters isch aber nonig besproche

10.03.15 14:52
seri87 

Re: Bräute 2016

Do chender echt froh si.bis mir mol was gfunde hend isch lang gange.

Ber den pressierts jo au nümme. Lokalität isch wichtig und sDatum und den chamer vorzue luege.

Eui Lokalität gseht super us

10.03.15 14:54
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja also mir hend Chile & Obiglokalität jo au :-) i denk do chammer nie gnueg früeh dra sii!
I muen jetzt mol no de Pfarrer abfange, gönd am 22.3 zu em. Bin gspanne!

10.03.15 14:59
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Aso wegm Apéro, mir wüssed wamer wend aber buechet isch nonüt. Mir möchtet au gern Brötli, z.B. au Meterbrot, den Spiessli Tomi/Mozzi, Melone/Rohschinke, Früchtespiessli und ja denn mol luege wamer no dezue nehmet, villicht no öpis süesses für die wo lieber so öpis hettet oder au öpis mit Blätterteig... Zum Trinke gits wohl Wiiswii, Bier, Mineral und O-Saft oder Truubesaft..

10.03.15 15:02
seri87 

Re: Bräute 2016

Demfall sehr ähnlich wie mir.

Mir werdet da euse Diakon also er wo predig macht momentan im Usland isch erst im April gseh und de mümer de relativ zügig schafe au mit de Liederwahl no luege. Da min Chor wird singe und au no zitt müend ha zum Lieder lerne.
Aber i bi do optimistisch das da guet chunt. jetzt isch bi eus menubesprechig Probeesse und Bluemedeko a de reihe

10.03.15 15:16
crivosa 

Re: Bräute 2016

Seri wenn hürotisch du schowieder?

I sache chärtli und deko simmer no gar niene aber me hend eifach s gfühl es isch no z früeh.

Was mer wüssed isch das mer d farbe rot wiis und biz schwarz wänd durezieh...gfallt üs eifach mega

Eini vo mine beste kolleginne isch floristin...die wird üs den scho tolli idee ha.

Betreffend pfarrer wämmer ez di nägste zwei so id gottesdienst go luege welle üs am sympatiste isch.
Den werded mer noher mit dem kontakt ufneh.

10.03.15 15:28
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Gönder demfall au in Gottesdienst Crivosa? Mir mached das glaub au, well mer zwei Ortspfarrer hend :-) hocked mer mol bi beidne ine:-)

 1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 141 .. 214
homepage   Willkomme   irgendwie   Fotograf   Zeremonie   einfach   Eigentlich   Hochzeit   chandini   wirklich   Location   crivosa   Familie   Baguette   natürlich   Sakanas   heiraten   bearbeitet   hochziit   Zuletzt