| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 142 .. 214
10.03.15 15:30
seri87 

Re: Bräute 2016

Mir hürotet de Summer no 1.8.15 drum relativ gli

Mer hend blau viloette wiss und tema Schmetterling, es isch no praktisch wen chli es tema hesch de isch no eifacher Idee zfinde.

Kolegin het gnau au eui farbe gha. si het au es wisses chleid mit schwarze stickereie gha mit me rote Rose Struss. De het sie au gsteck mit rote Rose und wiessem SChleierchrut mgacht gha i schwarze Töpf.

Roti Herz als Namesschildli und ufem Tisch als Nameschärtli es Fläschli mit slebergmachtem Schnaps din und Rotschwarze Bänder. De wissi Hussene mit Rote Masche. Het mer au guet gfalle.

Ihan den Inne Frottetuechsatz in Rot mit selbergstickte Schwartze Rose und umkehrt gschenkt

10.03.15 15:34
crivosa 

Re: Bräute 2016

Genau das machemer.
Mer hend do 4 ortspfärrer aber di andere zwei kenni und will i nöd.

Drum denki me merked den welle üs sympatischer isch und eventuell chömmer gad no eis zwei wort mit em rede nochem gottesdienst

10.03.15 15:36
crivosa 

Re: Bräute 2016

seri87:
Mir hürotet de Summer no 1.8.15 drum relativ gli

Mer hend blau viloette wiss und tema Schmetterling, es isch no praktisch wen chli es tema hesch de isch no eifacher Idee zfinde.

Kolegin het gnau au eui farbe gha. si het au es wisses chleid mit schwarze stickereie gha mit me rote Rose Struss. De het sie au gsteck mit rote Rose und wiessem SChleierchrut mgacht gha i schwarze Töpf.

Roti Herz als Namesschildli und ufem Tisch als Nameschärtli es Fläschli mit slebergmachtem Schnaps din und Rotschwarze Bänder. De wissi Hussene mit Rote Masche. Het mer au guet gfalle.

Ihan den Inne Frottetuechsatz in Rot mit selbergstickte Schwartze Rose und umkehrt gschenkt


Oh wow das tönt genau noch üsem gschmack...so schön

He supi er hürotet a mim geburi...den wirdi sicher a euch denke

10.03.15 15:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo mir hend das au eo vor. I möcht gern en Pfarrer wot Zeremonie uf Schwiizerdütsch würd mache. Find das irgendwie besser und persönlicher, ohni gemein zwirke.
Wow 4 Ortspfarrer, wahnsinn! Mir zwei das langed :-)
Han mi emol gfrogt wie de Pfarrer sich i de fremde Chile de uskennt bzw wie die das mached;-)

10.03.15 15:40
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ach das schafft er scho und das söll au sis Problem si...
Jo schwizerdütsch hetti au gern

10.03.15 15:43
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja i denk er wird sich scho informiere aber i frog denn wie sie das mached. Nimmt mi eifach wunder!
Gell CH-Dütsch wer ebe scho toll, bin mol gspanne. Wie werded Gottesdienst sust ghalte?
1.8, geils Geburidatum! Do hender immer Fürwerk:-)

10.03.15 15:45
seri87 

Re: Bräute 2016

Scho,cool.

Lustiger wies grad das Datum ergeh. Dur dLokalität womer sicht über de zürisee hend und das mit Fürwerk

I chan ebe ka fotene iefüehge und cha dir jo au nid per mail schicke da du dmailadresse gsperrt hesch dust hetders chene zeige.

Findisch sicher cooli Dekoidee

10.03.15 15:47
crivosa 

Re: Bräute 2016

Aso ich han immer gmeint es seg uf hochdütsch i de chile
Aber bi scho lang nüm gsi

Hmm seri komisch. Wobi lueg das isch mini mail adresse: crivosa@hotmail.com

Denke nöd das die doine missbrucht wird.
Freu mi über idee aber isch gar keis müese...

10.03.15 15:47
seri87 

Re: Bräute 2016

Pfarrer isch bi eus klar gsi. mer nemet nid euse Pfarrer sonder euse Diakon min Jugendgruppeleiter. Ihn kenni scho ewigs und isch klar gsi das er Trauig mache wird

10.03.15 15:55
chandini04 

Re: Bräute 2016

huii, da schaffi Mol ein Tag und gange do ins Forum und 3 neui Siitene :) WAHNSINN...
Hoffentli vergissi nüt.

Familiesituatione Mitleid isch scheisse ich weiss, aber ihr düent mir wörki Leid mit euchere Situation. En Tyrann als Oma (sorry wenis z'heftig usdröck, i weiss ja nid was vorgfalle isch) und gschideni Eltere (was ja öfters git, wo aber de so zerstritte sind das de Papa nid well cho) isch wörki Schad.

Crivosa i wörd zur Sicherheit wörki es falsches Datum in Umlauf bringe. D.h. eifach gwössne Familymitglieder, wo dini Story kenne sege dass falls d'Oma frogt sie das Datum nennet. Ich denke do haltet alli zeme und gits keis Durenand. Und de hesch ja na din Securitytyp! :D

lillymaus Hesch de schusch es guets Verhältnis zu dim Vater? För mich wär das schlimmst, chasch mit ihm nid numal rede, ob er dich glich zum Altar füehrt? Oder wellsch das gar nid umbedingt? chasch ja au vo dim Mami, wär mal was anderes :) oder Gschwüsterti?!

Apero Bruche eifach Hugo. Ha no kei Vorstellig bezüglich Apero wells bi eus au im All Inclusiv Agebot wär und das kriegemer erst Endi März.
Aber ebe, denke, Hugo, Wiisswii, O-Saft, Wasser. Und denn diversi Spiessli und beleiti Brötli. Nix z'ufwändigs. Da ja alles am gliche Ort isch, wirds am gliche Ort statt finde wie Trauig und sEsse und s'Fest :)

Pfarrer Wönsch euch vell Spass bi de Gottesdienst. Ich bi das Wucheend grad us de Chile usträte nachdem ich d'Stüreerchlärig gmacht ha :) *grr*. Da het nüt mit de Chile an sich zdue, well i be sogar sehr gläubig. Well eifach nid andere Religion dezue ghöre oder Chile...

Inere Stund gömmer zum Vorstelligsgspröch (das döhnt iwie doof. Eher Kennelerngspröch) zu de Fotografin.

 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 142 .. 214
Baguette   Willkomme   Fotograf   bearbeitet   Sakanas   Eigentlich   Familie   chandini   irgendwie   homepage   heiraten   Zeremonie   einfach   crivosa   hochziit   natürlich   Location   Zuletzt   Hochzeit   wirklich