| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 35 .. 67 68 69 70 71 .. 143 .. 214
11.03.15 15:41
chandini04 

Re: Bräute 2016

Sakanas:
Das Bi Oil hani grad gester im Dütsche kauft :-) ha leider au mega viel Dehnigsstreife :-( mol güxxle! I seg immer eigentli hilft nume Sport - aber ebe i cha jo schlecht.

Bisch de du mal Schwanger gsi? Oder eifach vom Zue/Abneh...
Ich bi ebe emmer sau schlank gsi, also zu schlank. de beni ja 4 Monet in Amerika gsi und de hani 13 (!) kg zuegno und sit denn hani Dehnigsstreife an de Bei... Findes au nid so toll...

Sport isch sone Sach. Machi nid so gern :D

Ah wegem Schwanger frogi nur, well mini Hutärztin 2x gfrogt het wie alt de mis Chind sigi, weg de Streife. de hani dere 2 Mal erklärt dasi na keis Chind ha dasi die eifach so ha. De isch sie mega verwunderet gsi...

11.03.15 15:43
crivosa 

Re: Bräute 2016

Min Schatz het das imfall au...vor allem vom zueh und abneh (er het 20 kg abgnoh) und au ez merkt ers sehr

er isch eine wo bim sport weisch zb a de oberarme gad mega a umfang zueninnt wenner trainiert...dementsprechend het er au immer so streife

do chunt mer gad in sinn...me müend den irgendwie luege das mer üs noch de hochzite mol alli es bild vo de bruutpäärli do zeiged...wär doch spannend

11.03.15 16:16
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@cream_tangerine Cool! Vo wo isch är denn in England?

Bi jo gspannt, was bi eurem ihöle do use kunt
Ich due im Winter Kokosöl bruche, weli so schnäll trockeni Hut bekum.

@crivosa Wow, 20 Kg! Nid schlächt! Das findi e super Idee mit de Päärli Fötteli!

11.03.15 16:22
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ouu jo fendi au cool. aber gaht ja na eeewigs bis die Föteli git... :( schaade

ja Mal luege obs wirkt und hilft :D

11.03.15 16:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini
Nai nai ha no kai Chind:-) ha mol 30kg abgno und ja jetzt wieder bitz zue und irgendwie jaaaa i kämpf immer echli :-( aber es gits ja au u dünni Lüt wo das Problem hend weg em
Schlechte Bindehutgwerb...

Cheibe Zeugs. Bi mir hilft sport aber momentan bini alles andere als sportlich mit dem Fuess:-( hoff chan naher wieder Gas ge :-) oder amel es paar Homeüebige mache.

Foti
Da findi e cooli Idee :-) vom Zivile und vom Chirchliche oder wie au immer:-)

11.03.15 16:47
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas, wenn di Fuess guet verheilt, kasch sicher wieder gli Gas gäh! Muesch denn de Zweiti au no operiere?

Mir hän grad im Gschäft e Gspröch drüber ka, wie guet dass mes mit de Familie vom Partner het. Wie isch das bi euch? Hän dr tolli Schwiegereltere etc.?

11.03.15 16:49
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Ja de zweit chunt erst im November dra. I versuech ab negst wuche wieder zspörtlere ... rumpfbüge chani ja mache und Liegestütz (Dame) au ... Hehe aber i denk i zupf en mol is Fitti und mach eifach kei Üebige wo dFüess brucht werded;-)

Schwiegis / Familie
I hans supi mit mine Schwiegis. Sind u liebi und hend achli di gliche Asichte au wie mini Eltere bzw die glich Erziehig gha bi mim GG. Bini froh drum!

11.03.15 16:55
seri87 

Re: Bräute 2016

Das mit de SChwiegerhex stimmt bi mir nid. I hans recht guet mit Ihre gang au mit ihre für sie gos Chleid poste. Mit ihm chumi Ok dschlag. nid dasen nid mag seb garnid. er isch afach bi vielem andere Meinig als ich und en pesimist. Was Tema Hochzitt bi ihm anbelangt er het immer warum den und wiso so tüür. er gseht findet das ganze voll überrisse. I bin jetzt eifach so wit dasi Ihm garnüme alles verzelle damit ka Diskusione git und i nid wieder Frustriert.

Min Fründ chunt mit mine Eltere sehr guet us. Das wo i merke. si hend en sehr schnell is Herz gschlosse und au vo früeh ah aFamiliealäss mitgno. Mis mami duet sogar mit Ihm zeme amig dHose wonem zlangsind ueneh

I denke es isch sicher nid immer eifach mit Schwiegereltere vorallem wens anderi Asichte hend und din Partner anderst erzoge worde isch. Aber au denn chasch mit ihne glich no guet ha.

Aber mue sege genau vo sine Eltere weiss i das ganz anderst chan si. do Sind beidi Eltere gege dHochzitt gsi, wills gfunde hend Mim Schatz sindi Eltere passed nid zeme. Und das zeigt sich leider au jetzt no chli.

11.03.15 17:10
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Haha passisch aber uf im Fitness Immerhin hesch e grösseri Pause bis zur näggschte OP.

Schwiegereletere könnte bi mir nid töller sy. Ha mega Schwein ka mit ihne und allgemein de Familie vo mim Fründ. Är het e grossi, italiänischi Familie und do ich nid sone grossi ha, isch das grad wiene Bonus woni mit mim Zuekünftige bekum
Mini Eltere hän ihn au vo Ahfang ah ins Härz gschlosse und mir göhn jedi Wuche zämme zu ihne go ässe. De ängschti Familiekreis het sich kenneglernt ka, wo mr züglet sin und sie hän sich super verstande. Do passt mol d Kombi türkisch-italiänisch

11.03.15 17:17
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja i pass uf - aber sett werkli es paar kg los werde :-)

Ja mini Schwiegis sind echt toll. De Däddy isch Bündner und en mega tolle Dialekt :-) muess immer grinse! Au mit de Gschwüsterti vo mim GG hemmers super, sind alli u toll und machet öpe öpis privat. Min GG hets mit mine Eltre au sehr guet - sie meined sie heged jetzt e Sohn meh ;-)

 1 .. 35 .. 67 68 69 70 71 .. 143 .. 214
Location   Zeremonie   hochziit   crivosa   bearbeitet   wirklich   Willkomme   Hochzeit   einfach   natürlich   Baguette   Fotograf   Familie   heiraten   chandini   irgendwie   homepage   Sakanas   Eigentlich   Zuletzt