Bräute 2016 |
|
1 .. 5 6 7 8 9 .. 112 .. 214
|
02.12.14 11:26
MipMcMipston
|
Re: Bräute 2016
Haha, mich scho :)
Ich mach das uh gern und bin am drüber nahdenke zum das professionell mache...
|
|
|
|
02.12.14 21:06
chandini04
|
Baguetta falls e tolli Location finsch ufm Land, dörfschs mir gern verrote...
Huii ihr bedenhend wörki scho brutal vell plant... Mir wösse emmerhin scho womer in Flitterwuche gönd :-) Schusch hani scho mini Vorstellige und zwei drei Sache wo mir wichtig sind und fix...
Zbs. SMotto sell nachem Lied "auf uns" von Andreas Burani cho... Das isch eifach euses Lied und i find de Text de WAHNSINN passt eifach Perfect a sone Tag... Vorallem nach de Trauig bim useshakere :-)
Std email weisi au scho wienis well mache bzw. was föres föteli das es sell werde... Hani usem Inet abgluegt... Eus vo Hinde fötele womer bed sDatum anere Schnur i de hand hend und vor eus de Grand Canyon, oder Bryce, Zion, Vof, oder wele NP au emmer in de USA.... :-) chamer sich glaubs sxhlecht vorstelle
Und schusxh hetti halt gern grüni Schlaufe i liebe grüen und e Fotobox... Und mi Maa :-) hihi....
Ja chan de Jan chum abwarte...
Wenn froged ihr euchi Trauzüge ob sies wend werde?
|
|
|
03.12.14 08:03
MipMcMipston
|
Also ich hab meine Trauzeugen / Brautjungfern gefragt sobald ich wusste dass wir heiraten. Mir ging es hierbei nicht darum mich in den Mittelpunkt zu stellen, aber ich weiss dass sie ein geschäftiges Leben haben (die eine ist mama). Ausserdem brauchte ich 4 Brautjungfern und komme nur mit.... ca. 7 Frauen annehmlich gut aus. Der rest meines Freundeskreises sind Männer und wir wollten dass seine Trauzeugen Herren sind und meine Brautjungfern Damen... so .. jup *schultern zuck*
Hochzeitsreise ist bei uns nicht direkt Hochzeitsreise im üblichen Sinn... Wir wünschen uns von all unseren Gästen Geld um damit eine anzahlung an einen 6-9 Monatigen Roadtrip durch die USA zu haben. Allerdings wissen wir dass das sehr sehr teuer wird (mind. 54'000 Fr) und daher werden wir auch erst darauf sparen müssen. Vielleicht verziehen wir uns nach der Hochzeit für ein paar Tage, so langes Wochenende mässig, nach London oder Dublin oder sowas.
Ich bin nur schon so durchgeplant weil ich Hochzeiten wahnsinnig interessant finde und bis im Februar alles grobe stehen muss... Wir werden uns dann "offiziell verloben" (es ist ein bisschen.. anders bei uns XD) und meine Mutter wird zum Drachen mutieren. Wenn dann schon alles geplant ist, kann sie nix mehr dagegen machen. Ich bin mir ziemlich sicher sie wird stinkig sein, aber ehrlichgesagt ist mir das egal. (Seine eltern werden das wahrscheinlich ultra-toll finden und mein Vater wird der meinung sein "aaach, das wird schon schief gehn und wenn nicht helf ich dir aufstehn. tu dinge!")
|
|
|
03.12.14 09:02
Summer_2016nicht registriert
|
mir händ d'trauzüge au ziemlich direkt nach de Verlobig gfröget öb sie die ufgab gern würdet übernäh. Mini Trauzügin isch au mit mir cho s'Chleid ussueche.
Mir machts au mega spass endlich chöne mis hochziit organisiere. Träume scho so lang vo dem wäns nach mir würd gah heti au scho d'iladige und so sache, aber min Schatz findet eh ich übertriebes :) lustigerwiis hät er am chleid fast meh freuid als ich (ja ich bin eini vo däne brüt wo s'chleid möd gheimhaltet). Das hät ihn dän glaubs au chli meh in hochziitsstimmig bracht. Aber ich gsehne scho au ii das es momentan nöd so sinn macht zum scho meh organisiere, gaht na guet 1.5 Jahr bi euis. Und stönd au na paar ander Sache a :)
|
|
|
03.12.14 09:02
|
mir händ d'trauzüge au ziemlich direkt nach de Verlobig gfröget öb sie die ufgab gern würdet übernäh. Mini Trauzügin isch au mit mir cho s'Chleid ussueche.
Mir machts au mega spass endlich chöne mis hochziit organisiere. Träume scho so lang vo dem wäns nach mir würd gah heti au scho d'iladige und so sache, aber min Schatz findet eh ich übertriebes :) lustigerwiis hät er am chleid fast meh freuid als ich (ja ich bin eini vo däne brüt wo s'chleid möd gheimhaltet). Das hät ihn dän glaubs au chli meh in hochziitsstimmig bracht. Aber ich gsehne scho au ii das es momentan nöd so sinn macht zum scho meh organisiere, gaht na guet 1.5 Jahr bi euis. Und stönd au na paar ander Sache a :)
|
|
|
|
04.12.14 20:33
|
chandini: Mir hüratet im September 2016. da mir aber jetzt dän nachli gönd go reise und nöd genau wüsset wän mir zrug chömet, hät mini TZ d'ufgab nöchste September d'chärtli zverschicke. D'Abiggäst chömet also ca. eis Jahr im Vorus d'STD chärtli über. däfür hani nachher nöd dä stress mit dä iiladige, langet dän gmüetlich wänis 3 mönet im vorus schicke.
|
|
|
04.12.14 22:31
MipMcMipston
|
Wenn du so fragsch weg de STDs... jetzt fühli mi schräg oÔ
eusi fixfertige ihladige gend februar 2015 use... Hoochzit isch Auguscht 2016
|
|
|