| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 143 .. 214
11.03.15 17:18
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ich chan mich echt nur über mini Schwigereltere freue und au sini Schwöster woner het isch total cool.

Dur das das jo bi mer d Familievehältnis nöd de Hammer sind, gnüss is bi ene umso meh.
Sin Papi wird mich au as Ersatz für min Papi zum Altar füehre...er het viel vom Charakter vo mim Grossvater (bin jo bi de Grosseltere ufgwachse) und das findi mega schön.

Min Grossvater wird mer im Gegesatz zu de Oma sehr fähle a de Hochzit.

Mis Schwiegermami het au u lieb gfrogt ob si dörf mitcho go s Chleid uslese und das werd I sicher au mache.

Fühle mi bi ene wie e eigeni Tochter und es isch...eigentli jo...mini neu Familie.

11.03.15 17:28
seri87 

Re: Bräute 2016

Das mit de Kilo müend ihr wüsse. i bin jo au nid ganz zfride mit minere Figur. baer ganz ehrli wend ihr eu no für eues Hochzitt quäle mit abeneh. Eue Zuekünftig het eu so gno winer sind und de müender eu nid ändere.Klar nid unbedingt no zueneh. daser Sprichwort nid düend unterstüze. Verlobt plus 5kg verhürotet plus 10kg.
Das wer mega schad.aber glaube t mir Ihr findet für jedi Figur es super Chleid. I rede do vo 2 krasse erfahrige. di eint Kollegin würkli sehr fest und chli und di ander chli und so fin das si 32 treit aber für beidi es Traumchleid gfunde vo Vorteil usehebet und Nachteil tuschiert.

Drum gnüsset die Zitt vom Vorbereit und alles und macht eu nid mit Gedanke für abneh das gnaze schwiriger. Eifach is jo nid, das wüssed alli. Und bi mir würdis recht uf Psyche schlo und das glaub au bi andere. und das bruchts würkli nid.

Baer jede sel das selber wüsse

11.03.15 17:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Abneh
I nimm nid nume ab ufs Hochzyt - i sett sowieso echli au für spöter. Übergwicht isch afoch nid gsund und i versuech bzw i muess echli degegehebe. I bin nid so guet veralagt. Aber ebe i tue jetzt nid mi abehungere oder sust eppis, da würdi nie mache und bringt au rein gar nix.

11.03.15 17:38
seri87 

Re: Bräute 2016

Di alagige kenni. De isch guet. de Nimsch der au gnueg Zitt und nid so ime halbe Johr 20Kilo das de super ie passwisch. uf langi Zitt chani das au unterstüze

11.03.15 17:42
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Nai nai i kenn mi ja guet... :-)
Gsund abnehm bzw afoch gsund lebe isch mis Motto. Da chends au paar Kilo zvil si solang i menschlich so blib :-)

11.03.15 18:52
chandini04 

Re: Bräute 2016

Aso ebe ich ha die 12 Kilo woni zuegno ha nötig gha. Bi jetzt schlank-normal und well gar nid umbedingt abneh. ;-) Dehnigsstreife hani halt au vo Natur us, familie lässt grüssen. Das hani eidütig geerbt. :-) nur daser mi nid falsch Verstönd.
Und Sakans dich hani meh us Spass gfrogt, well mini doof Ärztin mich so dumm gfrogt het wie alt mis Chind sig. Ha ebe eig denkt als Dermatologin weiss meh das jede Dehnigsstreife cha ha...

Ehm aso sini Familie isch super. Mir gönd ja mit sine Eltere 3 Wuche ind USA de Juli. Mengisch gits glich sone Barriere. Sie sind för mich, fast en anderi Generation. Sie sind 62, min Papi 46. mit sim Mami hanis super duper die luegt emmer guet för mich. Sin Papi vergötteret mich hani sGfühl. Aber er isch mengisch so altigsässe (e Dütsche) haha i find das merksch. Aber hane sehr gern. Sin Brüeder (öber de nervi mi sit 1 Wuche well er mega unzueverlässig isch) isch au ok. Aber ebe bitz unzuverlässig und schräg.

Mini Familie hetn au sehr sehr sehr sehr gern. Alli. Dur das ich 4 Monet weg gsi bi womer zeme zoge sind, heter nur mini Familie i de Umgebig gha. Denn ischer schnell ufgno worde... :-)
Mini Papi und er sind eh bitz best Friend hani amigs Gfühl. Also super :-) :-)

Hemmer demfall all Glöck mit eusere "neue" Familie :-)

11.03.15 19:00
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini
Oh kai Problem. A de Dehnigsstreife a müessti villicht scho Chind ha ;-))) aber ebe mengisch sind dÄrzt afoch komisch. Das isch mis Motto;-))

11.03.15 19:22
chandini04 

Re: Bräute 2016

Haha jaaa dÄrzt sind seeehr komisch. :-)

Beschribet mal euche GG mit 3 Wörter. Und denn na euch. :-)

Also min GG: entspannt, lieb, herzensguet
Ich: extrovertiert, hilfsbereit, ständig uf Zack (sind 5 Wörter gsii upsi)

Sakanas, wie isch eig di Name entstande?

11.03.15 19:28
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo die Ärzt... Mengisch seit mer gschider nünt dezue ;-)

Min Name? Jo i hasse Ananas bzw i seg wenns irgendwo Ananas drin het: Sch... ananas! Uf all Fäll het min Kolleg emol gmeint i sell doch Sakanas sege da töni echli netter... :-))) mega Mischt aber luschtig!

GG: herzensguet, lieb hoch 3, zueverlässig
Ich: sozial (i lueg immer für mini liebste und den erst für mi), hilfsbereit, clever

:-)

11.03.15 19:31
seri87 

Re: Bräute 2016

GG: De ruigpol, kompromisbereit, zueverlässig
Ich: Organisationstalent, Familiemensch, herzlich,(sozial ghört lut mine Kollege au dezue)

 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 143 .. 214
Sakanas   hochziit   crivosa   Willkomme   Zeremonie   homepage   Zuletzt   Fotograf   Eigentlich   natürlich   Location   Hochzeit   Baguette   bearbeitet   irgendwie   Familie   chandini   heiraten   einfach   wirklich