| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 144 .. 214
11.03.15 22:05
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

@Baguette Er isch us Liverpool. (: (aber er het kei Ahnig vo Fuessball defür ich!!) Mier sind MEGA GAMER haha, vieli vo mine Kollege finded das chli komisch)

Schwigis: Also mini "in-laws" ghöret zu de liebste Mensche wo ich han döfe kenne lerne! Ich liebe sie fast so fest wie mini eigete Eltere, sie sind eifach herzens gueti Lüt! Ich bin au gad vo Afang ah Teil vo de Familie gsie und au mit sine Gschwüsterte und ihrne Partner verstahn ich mich super guet! (Lustige Fakt: Mim Ma sini Schwosch hüratet au negscht Jahr und sie isch bi mier Bridemaid und ich bi ihre) Ich han mega Glück gha! Au mini Familie hend min Ma mega gern und sie unterstützed ihn au mega, da er ja ersch sit eim Jahr in der Schwiz lebt.

3 Wort zu mim Schatz: herzensguet, humorvoll, tollpatschig ;)
3 Wort zu mier: Sozial, geduldig, unordentlich ;)

Min GG skyped gad mit sim Brüeder, de chunt de Summer wahrschinli ois cho bsueche mit de Familie und min Schatz isch jetzt scho am dure plane was mier wenn chönted mache haha!

11.03.15 22:17
Zug 

Re: Bräute 2016

Meld mi au wieder mal
Mer händ grad en lustige Film zäme glueget, was sehr selte vor chund ond de hätte min GG gmeind i söll doch no mini ca. 40 Mails doreluege
Send jo schön vliessig....
In drü Wort beschriebe...
Min GG: Lustig, liebevoll, gutmütig
Ich: ungeduldig, herzlich, offeherig

Schwiegereltern: Hätti ned besser chöne breiche, mi GG ond i send voll Familie Mensche. Mini Schwigermuetter hätt scho recht bim zivile Träne gha ond jetzt beni de gspannt wies esch wens erfahren dasmer no IDE Chile hürotend..

Oh das mitem Oel wörd mi de au wunder neh, so viel wien i Rundume han, dromi amigs nedemol es Bikini alege ond mi GG fendes schad....

12.03.15 07:11
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Cream_tangerine
Was gamed ihr de? I bin meh en Phase-Gamer und de werdi amel u schnell
Muff wenn ich im Super Mario nie wiiterchum;-)

Oel
Jo i teste due jetzt a mim Buch ;-) Bin aber vo so Cremene meistens weniger überzoge.

Flittis
Oh mir hend es super Agebot becho für noch em
zivile 13 Tag Mauritius. Min GG iscg weniger de Ferieplaner, er seit immer i sell doch vorfiltere, und da machi de amel au. Uf all Fäll hani zwei Hotels, eis echli grösser und halt nid soooo modern defür en unschlagbare Priis und en Topstrand, sAndere modern defür afoch 3000 türer...
Jetzt mein min GG er well eppis mit sinere chline Villa/Bungalow - ha xait da chostet de grad 10'000 fast ohni umeluege & soviel wetti nid usge. Mer wend jo 2x go also eimol de no go reise uf Kanada. Ah i weiss au nid... Mer hend eus gest nid gfunde bez Feri :-(

12.03.15 09:31
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@cream_tangerine Di GG isch us Liverpool und het kei Ahnig vo Fuessball?!?! Das ghöri au zum erste mol. Defür kompensiersches jo anschienend du Haha so richtigi online Gamer?
Wenn de verglichsch was du alles für imene Joor plansch, isch är nid emol soo früeh dra sy Summer mit sim Brueder z plane

@Sakanas Das isch bi uns genau glich. Ich suech nach Ahgebot etc. und är findet denn jo oder näi. Ich würd glaub s günstigere näh. Schlussändligg isch me jo nid so viel im Hotel sälber, wenn me sone tolle Strand vornedra het. Usser ihr wänd denne scho für Nochwus üebe :-)) Und denne könnte dr au ohni Bedänke uf Kanada. Statt ei mol meega und denne nach de zweite, stressigere Fyr nid. Ich hoff, dass ihr die für euch passendi Lösig findet!

12.03.15 09:42
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Nei mir wend denn no nid üebe :-) do mir jo skirchliche erst im
juni hend & i wett denn no nid schwanger si. Setze erst noher ab... :-)
Also noch Kanada... Hihi!
I glaub au mir nehmed sgünstigere und sind ja eh meistens am Strand oder mietet emol es Auto:-)

12.03.15 09:59
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Jo das isch verständlich, würd denne au nid zum Altar welle füre kugele
Joo, vooll. Denne reuts euch au nid, wenn dr mol e Tagesusflug oder so machet :-)

Mir müen denne nach de Hochzyte unbedingt alli do wytterschriebe. Nimmt mi scho wunder, wies nochär bi allne wytter goht mit Babys etc.

12.03.15 10:13
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette
I ha immer xait i wött mis Hochzitschleid noch mim Gschmack und min Chopf uswähle und nöd noch mim Buchumfang Aber finde natürli schwangeri Brüüt au u herzig.

Hehe jo mir chönd jo denn noher s'Forum wiiterfüehre *smile* da wär echt witzig.


Jo die Flittis... i muess glaub hüt Obig min Schätzu nomol froge. Ha zwar grad glese das nöd ali Stränd in Mauritius guet sind zum schnorchle :S

12.03.15 10:32
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Do schliess ich mi dir ah! E Cousine vo mim Fründ het voreme Joor schwanger ghürote und siie seht sooo härzig usgseh. Aber sie het leider e neus Kleid müesse kaufe, wels nid so plant gsy isch :-)

Ihr hän jo no bitz Zyt. Und wär das Hotel grad an somene Strand?

12.03.15 10:37
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja das Hotel het de schönst Strand segeds aber nid so gut zum schnorchle wells halt me zum bade isch :-) aber ebe mer chented jo au emol es Automiete oder mit em Boot use. We will see!


E kollegin vo mir het eres zivile so müesse inedrugge well sie schwanger worde isch:-/ da wer au nid mini Vorstellig

12.03.15 11:36
crivosa 

Re: Bräute 2016

Also ich mue au ehrlich säge ich glaube es wür mi uuu nerve weni vor de Hochzit schwanger wär

Da isch ez eifach was wo I nöd voher wott und scho gar nöd a dem Tag...es goht sicher au und isch au herzig aber jo...lieber nöd...für mi persönlich ez...

hmm wiiterschribe oder he...eigentli wärs doch e cooli Sach wenn mer den emol en Tag oder so würed plane wo mer üs ali treffed? Oder emol sicher die wo halt aktiv au würkli echli mitschribed...
Wär sicher en coole Event und me chönted den ali vo üsne Hochzite vezelle etc...

Finds no cool das mer so e Gruppe findet wo me sich vestoht ähnlichi Asichte het und ustusche chan ohni das mer die Persone überhaupt emol gseh het...me sind sicher alles voll veschideni Type :-)

 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 144 .. 214
natürlich   Familie   wirklich   Zuletzt   Baguette   hochziit   chandini   crivosa   Location   Hochzeit   homepage   Fotograf   Willkomme   bearbeitet   Zeremonie   einfach   heiraten   Eigentlich   Sakanas   irgendwie