| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 145 .. 214
12.03.15 14:16
seri87 

Re: Bräute 2016

Mir zahlet 5700fr. Halbpension.
Flug mit A380 Züri-Dubai Dubai Maurizius. Abflug Mäntig nomittag Zrugg am Fritig Nomittag.

Bi eus isch halt en Grund das mir Murizius entschiede hend das min fürnd nid so Heiss und Dübig vertreit und wen am Tag so 24 Grad isch chasch viel go aluege. Un ddas wer uf de Seychelle halt scho chli zu warm gsi. Und det het mer au immer wieder müesse Hotle wechsle das viel gsehsch.
Und Maledive sind schö aber halt um die zitt nid sbest Reisewetter und mir sind letsch November gsi.

Thailand und Domenikanisch isch halt nid so Flitterwuche Angebot wen würkli FLitterwuche mache wilsch. und beides chamer sut no zahle. Und Maurizius und seychelle halt nid so schnell.

Wen sdin lit chumi gern. isch immer spannend zghöre was dLüüt so verzelle hend fürs Hochzitt.

12.03.15 14:16
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo sHilton isch au in Flic en Flac oder? I glaub die hend gnau de glich Strand wie euses:-)

12.03.15 14:19
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh jo das isch es super Agebot Seri!
Mir sind zerst 2 Täg im Landesinnere inere Lodge und denn ebe im Sugar Beach und zahled 7000.- find das goht au no - freu mi amel scho.

12.03.15 14:25
seri87 

Re: Bräute 2016

Jo das mitem Landesinnere Hemer au aglueget aber hend de gfunde mer machet alles vo eim Hotel us.
Jo genau au am Flic en Flac. Da hani gfunde mues scho si.

Jo 7000Fr isch a nid en Hufe für das wo ihr machet. Mir hend mol 9000Fr grechnet gha und isch super das mers nid bruchet. Me rhend au alles jetzt uf eusere Page das dLüüt chen dwähle was eus für dFlitterwuche schenke wend.

12.03.15 22:14
Zug 

Re: Bräute 2016

Oh es Treffe wördi super finde, wer au sehr gspannt wer hinder de Näme steckt, was für Persönlichkeite.
Vliessige schriebe esch no schwirig bi eu wo chönd de Tag dure schriebe
Schwanger ghürote han i jo bim Ziviele ond han au gseid grosse wedi mol spöter ond jetzt erfüllt mer min GG min gröschti Traum no.

Fliterwuche chani leider nonig mitrede, aber hoffe mer machend die au no, aber sicher ned grad nachem Hochzyt.

Wönsche eu no en schöne erholsame obe

12.03.15 23:33
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

@Sakanas Also vor allem Konsole (Playstation) und ab und zue Computer, aber das mach i ellei ;)

@Baguette Ja, ich weiss au ned wieso dass er kei Ahnig vo Fuessball het. Ich muss en meistens zwinge zum zueluege und denn bereu ichs denn doch, will er di ganz Zit dummi Frage stellt
Online Games spieled mer eigentli ned, nur im Zug amigs am Natel us langwili ;)


Flitis: Mier gönd sehr wahrschinli gad aschlüssend vom Hochzit, muss es aber namal aluege. Aber da mini Schwögerin ebe im September 2016 hüratet wet ichs eigentlich vorher gmacht ha.

Treffe: Fänd ich au mega toll! Isch schad, dass mer all so wit usenand wohned, aber hoffe es klappet denn!

13.03.15 06:59
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Flittis
Was ihr bi de Flittis afoch no müend berücksichtige isch das weg em Pass und de Kreditkarte umschriebe lo. Mini Kollegin het au so ziemli noch em
hochzit welle go (zivile en Tag vorem
Chirchliche) und het ere de knapp glanged. I nimm a die änderige chammer ja nid scho vorher beaträge oder?

13.03.15 07:26
crivosa 

Re: Bräute 2016

Morge Zäme

aso mini Kollegin het letscht Johr im September ghürote und si het mer gseit wo si sich ufem Standesamt agmolde het und de Name ageh het het si gad chöne de neu Pass oder ID scho beaträge, da het si den alles gad am zivile Hochzit mithei übercho...

Denke scho das da mittlerwile müend mache eso...es git jo u viel Lüt wo gad noher id Ferie wänd

13.03.15 07:27
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Das isch kes Problem. Wer de Pass dringend brucht cha bim Vorgspröch ufm Zivilstandsamt das sege. Es Amt stellt e Ermächtigung us. Mit dere chame ufm Passbüro di neue Uswiis go bstelle. Die werdet denn as Zivilstandsamt gschickt und ihr chömet si am Zivile im Ustuusch geg di alte über. Und susch gohts im Moment öppe e Wuche bis de Pass chunt, nochm beahtrage, uf das würdi mi aber nöd 100% verloh. ( i schaff uf de Gmeind).
Bi de Kreditkarte hend mir immer Partnerkartene au beahtreit, sprich min GG het immer Partnerkarte vo mir und die laufet ja übers gliche Konto. Somit chönt me denn au immer mitm GG sinere zahle.. Allefalls chame mit de Firma au abmache, dass si di neu ines Hotel schicket wo ihr grad sind. Würeds bi Verlust ja au mache..

13.03.15 07:45
crivosa 

Re: Bräute 2016

ou lostheaven das isch jo super das du uf de gmeind schaffsch...den chasch du üs jo do ab und zue sicher es paar tipps geh

chume nämli no null und nix druss wasi für dokument für d ziviltrauuig bruche und wenn I die wo mue beaträge...

aber I glaube bi üs z Herisau chasch de termin für d trauuig e erst es johr vorus reserviere

 1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 145 .. 214
Sakanas   hochziit   Hochzeit   Familie   Willkomme   homepage   einfach   heiraten   chandini   crivosa   Location   wirklich   Baguette   bearbeitet   irgendwie   Zeremonie   Fotograf   natürlich   Zuletzt   Eigentlich