| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 38 .. 73 74 75 76 77 .. 146 .. 214
13.03.15 07:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh guet zum wüsse - danke vielmols!
I denk bim Vorgspröch erfahrt mer e no viel, denn het mini Arbetskollegin sicher "gschlofe" ... Chenti mir schono vorstelle ;-)

13.03.15 08:02
Matia 
Re: Bräute 2016

Wegen dem Pass. Einfach eventuelle Visas nicht vergessen. Wer ein Visa im voraus besorgen muss, kann ziemlich in Zeitnot geraten. Alles, was weniger als einen Monat Zeit ist, wäre mir zu knapp. Dann doch lieber mit dem alten Pass reisen.

Wenn ich zurück denke, was ich für eine Zeugs hattte mit dem Visa für Ruanda...

13.03.15 08:17
moisel 
Re: Bräute 2016

Darf ich fragen wo ihr eure super Angebote für Mauritius gebucht habt?
Bei einem Reisebüro?

13.03.15 08:21
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Moisel
Ja genau Reisebüro Feriezyt Sarnen bei André Kathriner.
Geht bei ihm einfach via Mail :-)

13.03.15 08:22
chandini04 

Re: Bräute 2016

Und ich frogmi weni Flugtickets bueche, wasi ja sicher vor de Hochziit mache, för e Name mue ageh.

Warschins ja scho de neu, au weni de Pass nanig ha :-)

13.03.15 08:27
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini
Ja mir hend de neu Name ageh. Er muess afoch mit em Pass übereinstimme;-) sust lönds di denn nid ine - hihi!

13.03.15 08:46
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Weg de Namesänderig: d'Banke werdet ohni de neui Pass kei neui Kreditcharte etc usstelle (han selber mal uf de Bank gschaffet). Usert ihr verwütschet en sehr nette Berater
Mir gönd nachem Hochziit 'nur' chli is Tessin, mini Familie hät det es Huus. Die eigentliche Flittis machemer erst im 2017. aber wemer grad nach de Hochziit gange wäret heti glaubs alles na mitem alte Name buecht, eifach zum am Stress entgah.

Händ ihr eui neui unterschrift scho mal probiert? Hans gester wiedermal gwagt aber es gseht sooooo doof us. Ich glaubs langsam ich bhalt mini alt, läse chamer sie sowieso nöd

13.03.15 08:52
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Min neue Name isch zwar sehr ähnlich wie min jetzige abee bi de Unterschrift doch en Dorn im Aug:-) i
Muess denn nochli üebe ;-))

13.03.15 09:00
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Mir wärdet ja im Mai hürote und denn vermuetlich im Juli id Flittis goh, also nöd grad nochane. Min GG het sogar erst es Johr spöter welle goh, aber da ha ich doof gfunde. Vor allem gits sicher au bim Arbetgeber kei Problem wenn me länger wet frei neh wenns fürd Flittis isch.

Ja bueche muess me sini Flugtickets denn würkli uf de Name wo denn au im Pass stoht. Drum bitte guet überlegge, was ihr gnau wend..

Ich ha jo denn chli Ziit und wird sicher de neui Pass beahträge fürd Flittis :)

Weg de Unterschrift, ich ha ohni Witz au Gester chli güebt Es isch würkli nöd eifach.. Mini jetzt isch es huere gesudel und jetzt scho schwirig mit mim Name in Verbindig zbringe, aber die chani würkli nöd neh, well mit sim Name gohts denn grad gar nümme Aber Gester hani also au no kei zfridestellends Resultat anebrocht. Er het es paar Buechstabe nochenand im Name wo bi mir eifach nöd so dureflutsche wend und ich ha gern e Unterschrift woni so richtig i ei mol chan durezieh.. Hihi muess also au no chli üebe.

13.03.15 09:19
crivosa 

Re: Bräute 2016

Also d Underschrift mueni den au no üebe...mini normal ezig gseht scho so komisch us

Ich denke aso au wenn ich jo scho e JOhr voher bim Zivilstandsamt afroge wegm Termin und so früeh mit allem dra bi, den wird das jo wohl go mitm Pass das en den am Hochzit au gad han und überchume...

Mer hend nöd gad vor ines meeega speziells Land z goh...(aso rein Visatechnisch)
Aber weiss näber vo eu ob mer für d USA immer no es Visa brucht oder Mexico?

 1 .. 38 .. 73 74 75 76 77 .. 146 .. 214
heiraten   Zeremonie   homepage   Familie   wirklich   Eigentlich   Willkomme   irgendwie   Sakanas   bearbeitet   hochziit   Fotograf   einfach   natürlich   chandini   Baguette   Location   Hochzeit   crivosa   Zuletzt