| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 146 .. 214
13.03.15 09:31
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Ja guet de Pass chasch denn scho erst am Gspröch beahtrage und das chasch jo früehstens 3 Monet vorher ;-) also vo dem her.. aber au das sötti lange, we gseit de Pass het Momentan e Wuche ab Bstellig bis er do isch, teilwiis sogar no schneller..

Es Visum bruchsch nöd. Für Amerika muesch eifach no es ESTA usfülle übers Internet bevord gohsch.

13.03.15 09:33
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Guete Morge Zämme

Es isch Fritig und d Sunne schient! Juhuu


@cream_tangerine Hahaha soo lustig! Bi euch isch grad verkehrti Wält….So guet!! :-)

Guet spräche dir das do ah. Ich ha nämlig gaaar nir über Pass, Visa, Name etc. nochdänggt. Zum Glügg gits euch! Mir hän do Gsundheitsexpärtinne, Verischerigs-, Banke- und Gmeindegurus. Super abdeckt!!

D Unterschrift…Ich würd am liebschte mini bhalte. Mi neue Nochname wird rächt lang und denne so Buechstabe wo nid so guet vo dr Hand göhn. Und ich muess im Gschäft täglich öbbe 30 mol unterschriebe. Das muessi no sehr sehr sehr oft üebe *lach*
lostheaven, ich fühl mit dir!

Duet me ufem Standesamt denne eigentlich scho die neui Unterschrift näh?

13.03.15 09:36
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Da ich grad letschtin anere Trauuig gsi bi chani dir sege jo Baguette ufm Standesamt nimmsch di neu Unterschrift zum Unterschribe. Zivilstandsbeamtin het extra gseit so Frau xy (neue Name vom Maa) etzt dörfet si mir do no unterschribe, aber bitte mit de neue Unterschrift, ich hoffe si hend chli güebt dihei

13.03.15 09:45
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo mir hend do wirkli Expertene vo allne Gebiet :-)
Perfeeeeeekt

Jo ufem Zivilstandesamt muess mer wirkli mit em neue Name unterschriibe. Huch ;-) demfall müemmer alli nochli üebe. Sind eui Näme noher ganz anderst oder müehsamer?:-)

13.03.15 10:09
Zug 

Re: Bräute 2016

Jo da esch de schön es komisch gfühl wend nonig so Hessisch aber scho mitem neue Name muesch unterschriebe
Mi GG hät völlig en andere Name ond vorallem eine wo di dlüd Ger höch nemäd...
Schlimschte am afang esch gsi, dasi inere zahnarztpraxis am Empfang schaffe ond zich Telefon abdnime, da esch asträngend gsi, aber jetzt nach vier johr hami demit abgfonde. Osser das mini Schüeler mich zwöschedure nochli druf asprächend.
Unterschrift hät mir mini alt au besser gfalle als die neu, aber was mer ned alles för Männer ond liebi macht
Oder chunt för öpert in frog de Name vom maa ned azneh?.

13.03.15 10:15
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Oh ja Unterschrift han ich au scho güebt, aber es lit mer nani so mit em neue Name! Mini Underschrift isch guet leserlich als min Name zerchenne, dorum wirds ned sone mega umstellig. Aber mer muss sich halt glich dra gwöhbe, ich wird sicher es paar mal drigheie und min Meitliname sege oder schribe ;)

@Sakanas Also ich han scho en lange Name und min Schatz au. Mine gaht fasch nüm meh schwizerisch und sine isch typisch englisch haha, also zimli underschidlich (: Sin Name isch zum Glück nöd so schwierig zum lese. Buechstabiere wird en wohl glich immer müesse, aber das mach i eigentlich bi mim jetztige Name scho (:

Nehmed denn alli de Name vom Ma ah da im Forum? Ich wird en ahnäh, weiss aber nani eb ich unoffiziell en Doppelnane söll führe. Oise Näme sind beid so lang und gsehnd ned so toll us nebed enand, aber irgendwie wet ich mich au ned vo mim alte Name ganz trenne :)

Oh Ja das mit em Pass isch nah mega wichtig! Mini Schwögerin het ned so viel überleit und sie het de alti Name bi de Buechig agäh und denn scho de neu Pass gha. Und die Airlines düend immer so mega kompliziert, wenns um so Zügs gaht (plus zahlsch meistens gad nah zimli viel druf).

13.03.15 10:22
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Danke euch beidne. Es würd mi nid wundere, wenni vor luter Nervosität nid no für die alti würd ahsetze

Mi Name wird ganz anderst und ich wird Müeh ha im Gschäft. Ich ha rächt viel mit Asie und USA z tue und bis die denne mol checke, dass mini Mailadrässe anderst isch...Mir grauts jetzt scho drvo.
Für mi isch vo Ahfang ah klar gsy, dass ich sy Name ahnimm. Vor allem wenn mr denn Kinder hän, wän mr als Familie alli de glichi Name ha :-)

13.03.15 10:33
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Also für mich isch au klar gsi das ich de Name vo mim GG wird ahneh. Mir wend au als ei Familie ufträte und au üsi Chind sölled eifach heisse we mir beidi zum Nochname. Für mich isch drum da gar kei Thema gsi. Ich ha jetzt halt en sehr en churze Nochname (4 Buechstabe) und nochane hani denn 7 Buechstabe, aber da isch au immer no churz dänki Allerdings ebe min jetzige Name goht mir zimli eifach vo de Hand bim Unterschriebe und sine gar nöd, muess das echt no chli üebe. Ich muess halt au sehr viel unterschribe ihm Gschäft.

I frög mich eifach öbi im Gschäft no en Doppelname söll führe. Nöd well i a mim alte Name häng, sondern halt damit dLüüt Bscheid wüssed, das da immer no di glich Person isch, nume mit neuem Name. Ich schaff halt ufere eher chlinere Gmeind. DLüüt kennet mich, wüssed wer ich bi und wenns e Problem hend wüsseds au grad wems ahlütet, nämli mir. Zudem hani scho no e wichtigi Funktion do wo au für anderi Gemeinde oder de Kanton wichtig isch. Drum dänki wird's viel Lüüt ha wo gar nid tschegget, das si immer no di glich Person am Telefon hend, halt eifach mit neuem Name. Bi denn echt gspannt we das usechunt.

13.03.15 10:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Also i nimm au de Name vu mim GG a und loh min ganz weg. Min isch relativ ähndlich =) Hani wirklich no glügg gha... De Afang isch sogar glich *lach*

13.03.15 10:50
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@lostheaven Mini Schwöster isch damals in öbbe de gliche Situation gsy. Sie het aber ihre Meitliname ganz wäggloh und nacheme Zytli häns denne alli glernt. Wenn ich z.B. e Doppelname würd mache, wär mi Name viel z lang! Ich glaub do müen mir denne eifach dure

@Sakans Hesch aber Glügg ka! :-) E Bekannti vo mir het sogar ein ghürote, wo de glichi Nochname ka het. Das isch mol praktisch :-D

 1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 146 .. 214
homepage   bearbeitet   heiraten   natürlich   chandini   Baguette   Location   Willkomme   Eigentlich   Familie   Fotograf   crivosa   einfach   Zeremonie   Hochzeit   hochziit   Zuletzt   irgendwie   Sakanas   wirklich