Bräute 2016 |
|
1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 147 .. 214
|
|
|
|
13.03.15 11:54
Baguettenicht registriert
|
Re: Bräute 2016
@Sakanas Soorry, ich hätt jetzt uf Müller tippt
@lostheaven Jo sone Heftli isch jo mega praktisch! Haha stell dr vor...In Island hän sie jo sone App usebrocht, wo me ka abchecke, ob me verwandt isch oder nid *lach* Das isch jo so klei, dörte het sicher de eint oder de ander e Verwandti abgschleppt :-D
|
|
|
|
|
13.03.15 12:07
Summer_2016nicht registriert
|
Ich nimme au de Name vo mim Ma a. Ich bin froh, will er hät en schwiizer nachname und ich en italienische. Muess mine immer buechstabiere, das nervt voll. S'dumme isch, sine fangt mitem gliche buechstabe a wie mine und bim unterschriebe chumi voll im flow ine und dän muessi bremse willi ja en andere name wet schriibe
|
|
|
|
13.03.15 12:18
|
Haha stellet euch das mol vor...Bruchsch e App, drmit de di nid in de falschi duesch verliebe.
Cooli Story lostheaven! Jetzt hani au müesse lut lache wägem betrungge wild ummeknutsche Zum Glügg hesch di getraut ihm z winke :-)
Mir hän uns mit 16 au im Usgang kenneglernt. Denne isch lang nüt gsy und öbbe e halbs Joor spöter hani en wieder amene Konzärt dusse gseh und gfunde: Wow, dä seht jo no mega guet us! Und ha mi zu ihm gsetzt ind die anderi Tussi näbe ihm verschücht *lach*. Mir sin denne gar nüm an das Konzärt ihne und hän eifach stundelang gredet. Kurz druff sin mr denne au zämmeko. Irgendwenn hän mr uns denne trennt, wel är z ahänglich gsy isch und ich s krasse Gegeteil. Mir hän uns aber nie us de Auge verlore und irgendwie hani immer gwüsst, dass är DÄ Ma für mi isch. Mit 20 hän mr uns denne wieder im Usgang ahtroffe und denne het är mi küsst und d Funke sin wieder gfloge. Das isch jetzt 4 Johr här uns sit denn hän mr e hammer Beziehig, wel mr beidi eifach riffer sin wie dört mit 16
|
|
|
13.03.15 12:21
|
Hey Locy, härzlich Willkomme in unserer tolle Rundi und Gratulation zur offizielle Verlobig! ! :-)
Vo wo bisch du denne?
|
|
|
13.03.15 12:23
Locy
|
Danke Baguette
I chume us de Region Bade/Aargau :-)
|
|