| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 148 .. 214
13.03.15 15:05
chandini04 

Re: Bräute 2016

lostheaven:
Chandini04 us Mettau, mis Grosi wohnt immer no döt im gliche Huus chunsch au vo döt i de nöchi?

Jo nid grad nebedra, aber so 20 Minute. Öbbe. :-) aber ich kenn sMettauertal :-)

13.03.15 15:09
lillymaus 

Re: Bräute 2016

heeej ihr liebe!!

Läck mis email quillt üüüber vor nachrichte das da öppis gschriebe worde isch!!:D

Willkomme Lucy!! Aargauer sind immer gued! und gratulation zur verlobig!!

Wegem name! Ich bin mega altmodisch, ich find als familie söttet doch all glich heisse..drum wetti eich de name ahne vo mim schatz! Isch biz doof will er es Tier als Nachname het und ich ja ma tierärztin wird si drum naaaja findi das ned soo lässig aber eich bini ja den stolz sin name z träge will das ja heisst das mir etz zemeghöred!

Mega tolli kennelerngschichte hender, find das immer so spannend wemmer zruggdenkt und etz staht mer da churz vor de hochziit!

Mir hend eus am zürifäscht kenneglernt! kei ahnig wie vill millione lüüt det sind aber mir zwei hend eus eifach müesse finde!
Ich bi zu dere ziit mega frustriert xi vo all dene dumme mane immer verarscht worde und denn hani zu minere beschte fründin xeid: so, hüt abig schleppi eine ab und den schicken wieder hei!!:D
Denn simmer also dete xi, bi sonere open-air Dj-Partyund den ischs wie im film xi..ich han ihn dur all die mensche dure xeh...und er mich..ich ha zu minere kollegin xeid he de wetti, und er zu sine kollege hei, die wetti!
Leider hend sich eusi blick nie troffe und ich ha scho denkt, na toll den find er mich sicher ned gued und plötzlich staht er hinder mir!
Mer hend de ganz abig tanzed und nachr na bis am morge am 6 gsmslet...am negschte tag hemer eus gad wieder troffe und für mich ischs det eich scho klar xi, das isch MIN Traummah

hihi isch luschtig wenn mer zruggdenkt wird mer irgendwie gad no verliebter!

hoff ihr hend all es kuuls weekend vor euch!

13.03.15 15:14
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ich han die auto atischi Benochrichtigung scho lang dusse :-) das het mi gnervt haha...ä
Jetzt beni scho die ganz Ziit am öberlegge was es för Nochnäme git als Tier...

Ich kenn nur Vogel, oder Fisch(er) das wer ka eher e Bruef.

Finds aber cool. Aso weni zunere Tierärztin wördi go und die de heisst wienes Tier, isch doch super cool! :-)

13.03.15 15:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Lillymaus
Hmmm i ha jetzt au grad überleit, aber ebe die Wortspiel sind ja au nid soo schlimm & vu dem her würdi mer do nid de Chopf zerbreche. I bin au dere Meinig dass e Familie die glich Name sett ha.

Wen bisch fertig mit em Studium?

I liebe Tierli;-) also nid alli aber mehrheitli liebii Viechlis vorallem die Flauschige;-)

13.03.15 15:28
Zug 

Re: Bräute 2016

Chandini. Da ben i gsi mit de hustüre, Kollege paar hät das gha am Hochzyt.

Losthesaven Han öpe sechs Mönet Mettau gwohnt, wunder schön, aber de damali maa en dubel

13.03.15 15:39
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Wow, do isch me mol kurz nid am PC und scho het me 2 Sitte zum nocheläse *freu*

@Chandini Isch e witzigi Sändig, gäll?

@lillymaus Haha au e witzigi Gschicht! :-) Also das mitem Nochname findi no cool imfall. Passt doch perfekt zum Bruef! Es könnt schlimmer sy: D Fraueärztin vonere Fründin vo mir heisst Dr. Schnegg

13.03.15 15:48
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
I ha grad müesse luuut lache. Nai im ernscht? Also Schnegg a sich findi ok aber i dem Zemehang jo meh als luschtiiig

13.03.15 15:58
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hahaha jooo Die het dängg scho immer gwüsst, welle Bruef das sie möcht usüebe

13.03.15 18:31
Locy 

Re: Bräute 2016

me: daaanke för d'willkommensgrüess und glückwünsch

i schlüss mi mal au a mit name und kennelerngschicht infos :)

Name: i ha zwar lang immer denkt, dass i sin name aneh wott... aber jetzt wo's ernst wird, ben i eigentli eher wieder ufem "lieber min name bhalte" trip. vorallem, well letscht johr zwei kolleginne ghürote hend, und de name agnoh hend vom Maa und i finds mega komisch ihne plötzlich anderst z'säge aber das denke änderet sich vellecht denn nomol ... er hätti ebe scho en mega coole name

Kennelerne:
Mir hend eus vor 6 Jahr i de Schuel kenne glernt. Er esch mer chli schief inne cho, well er eifach neb mich here gsesse isch (i muess säge, i be die einzig frau gsi i dere klass und han mis kollege gröppli scho chli gha)... i ha ihm denn eifach de rugge zuedreiht und er isch 5 minute spöter weg vo mir gsesse duet mer mega leid, dass i det so gemein gsi bin zu ihm.... aber joo mit de ziit simmer denn scho mol no is gspröch cho und hend denn vell zäme glernt und gschriebe und so... nach dem d'schuel abgschlosse gsi isch, hemmer eus denn afange treffe und sind eus so nöcher cho und schlussendli es päärli worde. das isch jetzt denn 4 jahr her und vor 2 jahr simmer zäme zoge.

14.03.15 07:08
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

So herzig all eui kennelern-gschichte

Mir hönd euis bim online dating kenneglernt das isch jetzt bitz meh als 3 Jahr her. er hät mich agschriibe und ich han sofort gwüsst, de woti! händ euis nach paar wenige Nachrichte zum erste Mal troffe und es isch s'beste erste Date überhaupt gsi. Nach de erste Verliebtheit hämers dän chli schwer gha, händ euis mehrmals trennt aber glich gmerkt das halt öpis fehlt ohni de ander. Sit 2.5 Jahr simer unzertrennlich und sit 1.5 Jahr wohnet mir au zäme.

Ich bin so froh han ich ihn gfunde. er isch eigentlich mini ersti richtig beziehig. Ich han nöd sone schöni chindheit gha und dur das bitz Bindigsproblem, ich vertraue niemertem so richtig und bin au froh wäni mal chli ziit für mich han und mit ihm hät sich das alles mega gänderet. Au jetzt bim Reise bini immer na mega erstuunt, das es so guet klappet. hocket würklich praktisch immer 24 Stund ufenand het nie dänkt das ich das mal chan mit öperem.

Zuletzt bearbeitet am 14.03.15 07:19

 1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 148 .. 214
Baguette   Sakanas   bearbeitet   Hochzeit   irgendwie   hochziit   Location   Eigentlich   wirklich   heiraten   Willkomme   Fotograf   crivosa   chandini   Familie   Zeremonie   homepage   einfach   natürlich   Zuletzt