| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 149 .. 214
16.03.15 13:16
crivosa 

Re: Bräute 2016

also isch das ez euri iladig? hürotet er im schloss dottenwil?

16.03.15 13:20
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Silenzia
Oh das gfallt mer. Findi echt coool:-)
De lönders eifach irgendwo drucke?

16.03.15 13:45
silenzia 

Re: Bräute 2016

crivosa:
also isch das ez euri iladig? hürotet er im schloss dottenwil?

Das isch nume fängs en Entwurf, mir hend noni mal es Datum . Plant isch, das mer entweder ufem Standesamt ds Herisau (i wohne au dette) hürate und denn im Schloss Dottewil mit vilne Ross und Velofahrer e freii Trauig mached und denn s Fescht ame andere Ort. Oder falls es möglich isch, gad im Schloss Dottewil d Ziviltraug mache.

@Sakanas: Danke schön :-). Genau, so chönnt mers la drucke und denn de Name vo Hand iifüege dases gliich no chli persönlich isch.

Zuletzt bearbeitet am 16.03.15 13:46

16.03.15 13:47
crivosa 

Re: Bräute 2016

hihi I chume au vo und wohne au z herisau...so en zuefall...

me hürotet aber chirchlich und standesamtlich beides z herisau

dottewil söll schö si...mer hend au det überleit gha well de fründ vo wittebach chunt...hend aber den leider ghört das es recht tüür wird well alles separat zahlsch
aber me hend üs den e für d chirche entschide aso vilich wirds jo was vo eu :)

chasch mer jo sust mol e PN schicke wer das du so bisch (vilich kenned mer üs jo ohni s zwüsse :-P)

16.03.15 13:53
silenzia 

Re: Bräute 2016

crivosa:
dottewil söll schö si...mer hend au det überleit gha well de fründ vo wittebach chunt...hend aber den leider ghört das es recht tüür wird well alles separat zahlsch

I finds ebe mega schön dette, mir ritted öppe here mit de Ross . Jo, de Garte miete koscht 260.-, aber wöll jo d Chile bi üs wegfallt (das wär mir en Gräuel wenn mi öppert wür id Chile schleppe), findi cha mer scho chli ame andere Ort "inveschtiere"

Cha der leider kei PN schicke, verweigerisch d Anahm

Zuletzt bearbeitet am 16.03.15 13:54

16.03.15 14:03
seri87 

Re: Bräute 2016

Mir hend eusi charte bi kartenmacher.ch mache lo. de hesch grad alles vom gliche. Iladig dankeschärtli und was sust no bruchsch. und isch prislich zahlbar. mer hend 375 zahlt für 200Stk und en Probedruck.

Mir hend gwüsst halt was mer öbe wend. mer hend was welle mit Schmetterling oder Blau. und promt Hemer das gfunde bi all dene wo i bi go luege. isch halt no guet wemer chli weiss wasmer will. :)

16.03.15 14:05
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Seri
Hesch es pix vu dine Iladigscharte das mer echli chend güxxle? Nimmt mi mega wunder.
Git echt u mega Abüüter - mega schlimm scho fascht:-)

16.03.15 15:17
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@silenzia Die isch cool! Hani glaub au e Pin gsetzt

@seri Würd mi au no wunder näh, wie euri usseht!

Was mr uns au scho überleggt hän, isch e Ihladig vomene Ahbieter uf Etsy designe z loh und denne sälber loh drucke. Die düen denn alles ahpasse und schigge dir denne d Ihladig als PDF und me ka denne sälber entscheide, wie viel und uf wellem Papier etc. :-)

16.03.15 16:19
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Hallo zämmä

Darf i mi Euch au no aschliesse? I bi jetzt fast de ganz Frytig und hüt Nami am Dureläse gsie.. :) Es isch so toll, wien Ihr euch alli verstönd und euri Idee, i bin begeisteret :)

Viellicht grad mol churz zu uns: Mir wohne im Baselland, sind 27 und 28ig und sind sit em Juli 08 zämmä, händ Eus bim Schaffe kenneglernt. Churz druf abe sind mer zämmä zoge und hei au scho zwei Mieze. Er het mir letscht joor im Sept. de Atrag gmacht und mir planet eusi Hochzyt für de 30.07.16. Am Samstig sind mir eusi Wunschlocation go aluege und sie seit eus sehr zue. Mir möchte aber trotzdem no e verglich mache, i finds aber extrem schwer, öbis zfinde, wo me au länger als em 2 dörf fiere, aber mir gäbe nid uf.

Wie gseit, i bi begeisteret vo eurem Forum und wird versueche, Eu au mit Tipps bistoh; i bin aber bis jetzt erst an 2 Hochzyte gsie, weshalb i nonig so viel Erfahrig han. I freu mi druf, witter vo Eu zläse und wünsch Eu allne no e schöne Obig.

16.03.15 16:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Sabsy
Herzlich Willkomme i üsere tolle Rundi und gratulieree zur Verlobiig. Wo wender eues grosse Festli mache?

 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 149 .. 214
Willkomme   Location   Hochzeit   einfach   crivosa   Zuletzt   homepage   Fotograf   Baguette   Eigentlich   irgendwie   wirklich   Sakanas   natürlich   Zeremonie   Familie   bearbeitet   hochziit   chandini   heiraten