| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 151 .. 214
16.03.15 21:46
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini
Jo de Fuess - er erholt sich täglich. Ha hüt 50% gschaffed bis am Mittag. min arbetsweg isch no streng, wenn mer nid beid Füess cha gschiid belaste ;-)
Danke de nochfrooog

Ja min beste Kolleg het wohl nix studiert woner das uselo het. Gseh en denn ends Monet und segs em nomol. Denk au dass die ander Kollegin echli sell luege ;-)

17.03.15 09:56
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Guete Morge Ladies! Hoff s goht allne guet bi däm wunderbare Wätter?

@Locy Mi Verlobte und unseri TZ hän d Party im Turmstübli in Basel gmacht. Dä Turm isch e Teil vomene Areal, wo früehner e Brauerei dinne gsy isch. Gsehsch über halb Basel vo dört

@chandini Pinterest macht süchtig!! Ich ka nüm ufhöre mängisch Mega toll, hän dr d Booklets beko! Hän drs scho bitz ahgluegt?

@Sabsy Ou näi, s Fauteuil isch glaub wirgglich nid Rollstuehlgängig :-( Aber s Les Garecons scho :-)
83 Sitte währendem schaffe? *lach* Hoffentlich muesch nid nach eurem Wellnesstag nomol so viel nocheläse :-)
Bi uns lauft scho viel, wel gli Quartalsabschluss isch, aber ich nimm mr halt immer die paar Minütli zum do ihneluege...Me muess jo Prioritäte setze und Thema Hochzyt isch halt mega wichtig

@me Mir hän jetzt d Location (Apéro + Menü feschtgleggt), Fotograf und DJ buecht. Ich glaub, jetzt kanni bitz entspanne bis so im Septämber :-)

17.03.15 10:10
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Salutti zämä, oh genials Wetter. Do hani de Vorteil schaffi nur 50%. Aber i ha so blödi Wädlischmerze bzw. fühlt sich ah wie Muskelkater... De GG meint chäm vom laufe mit de Stöck und Belastig und i ha natürli grad Gedanke ane Thrombose

17.03.15 10:21
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Super, do kasch am Nomidag chli ind Sunne hogge!
Ich kenn mi zwar nid us, aber wottsches nid go zeige? Eifach zum Gwüssheit ha, obs nid blöde Muskelkater isch? :-)

17.03.15 10:22
crivosa 

Re: Bräute 2016

Hm ich denke das cha würkli alles vo de Stöck und so cho...
Gueti Besserig jedefalls...

Jua he weni amigs bi eu so lese hani s Gfühl ich heg no gaaar nix gmacht...
me hend nonig mol gross mit de Lüt vo de Location oder am Apero gret und DJ und Fotografin hend ali gmeint es langi wemmer gege Ende johr alles bespreched...

17.03.15 10:28
lillymaus 

Re: Bräute 2016

Guete mooorge ihr schöne Brüüt

So, bin au wieder under de läbige! han s ganz weekend gschaffet und geschtr müesse lerne drum hani kei ziit gha zum schribe :D

crivosa
aso ich han bis uf d location und sdatum imfal au na nüt! ich ha au denkt, die wichtigschte pünkt denki scho ca es jahr vorher reserviere eifach das denn dis datum ned scho bsetzt isch aber alles andere chan warte bi mir zumindescht!

Verlobigsparty
hani mer überleit aber erschtens choscht das alles geld und zweitens wirdi scho gnue müeh ha mini ganz familie a mim hochziit i ein ruum z becho den wetti das ned na anere verlobisparty usprobiere!:D

Iladige:
Mached mer selber, zeme mit de Trauzüüge :D

anderi frag, e gueti kollegin vo eus het eus abote, si chönti sich vorstelle, d traured z halte! mini trauzüügin isch mega gued i so sache schribe aber si würds ned wele vor allen lüüt anestah und das mache..
vo dem her chöntet si zwei zeme das ja mache...den wers na chi persönlicher..
was haltet ihr devo, wenn das öpper usem bekanntechreis macht?

wünsch eu en schöne tag!

17.03.15 10:31
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Crivosa, ich hätt au nid dänggt, dassi scho so früeh mit dene Sache dure bi. Mir hän eifach mega Glück ka bis jetzt. E paar Fotografe und DJs wo mr ahgfrogt hän, hän gfunde, dass sie scho Ahfroge für 2016 heige. Ob das jetzt au stimmt, oder ob sie das eifach so gseit hän zum uns bitz Druck mache, weissi nid. Mir hän jetzt die Sache mol festglegt/buecht und wärde ändi Joor genaueri Details mit dene bespräche :-)

17.03.15 10:32
crivosa 

Re: Bräute 2016

Also ich finds e schöni Idee lillymaus...
ich denke si bringt jo sicher viel persönlichs dri...

mir isch halt das "sich traue" und öpper wo üs den wie forget ob mer wänd, no recht wichtig.
drum bi üs au I de chille gell

17.03.15 10:35
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

lillymaus, ich find das au e tolli Idee. Wenn dini TZ mit öberem näbdra sich sicherer fühlt, denn würdi das so mol vorschlo. Würd sicher sehr persönlich wärde

17.03.15 10:37
lillymaus 

Re: Bräute 2016

ja mir isch das au sehr wichtig...aber meh im sinn vo, vor all ane stah und ja sege zunenand! und sich verspreche, was mer sich für die ehe vornimmt! eifach als bewiis geg usse und für eus..
und das cha ja eich fröge wer will, binere freie zeremonie isch ja eh eich meh en symbolische akt...
chund ja eich nöd drufah ob das en fremde macht oder e kollegin, en pfarrer gits ja bi eus eh nöd..
oder was meinsch?

ich het eich au gern kirchlich ghüratet aber ich han eifach müeh, wenns den z fesch nur um dbible gaht...und irgendwie findemer kein pfarrer wo die trauig so wett mache, wie mir eus das vorstelled drum hemmer gfunde lömmers gad ganz si

 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 151 .. 214
Zuletzt   Zeremonie   hochziit   wirklich   Willkomme   Hochzeit   Sakanas   bearbeitet   chandini   crivosa   Eigentlich   Baguette   Familie   Location   homepage   heiraten   irgendwie   Fotograf   natürlich   einfach