| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 152 .. 214
17.03.15 11:15
Sakanas 

Re: Bräute 2016

lostheaven
Ah cheibe Seich - cha di verstoh. Aber abwarte, wendet sich sicher zum guete. Us wellere Region bisch du?
Viellicht wött dir afoch öpert mitteile, dass es sicher no e besseri Lokalität gäbt - aber sicher nünt anders *lach*

Chile
Jo mir hürotet refomiert =) Mir sind jo jetzt uf de Suechi noch em "perfekte" Pfarrer bzw. lueged üsi beide Ortspfarrer a währed em Gottesdienscht und entscheidet eus dänn. De eint hät scho gmeint mir treffed eus denn eh vorab es paar mol damit er üs kennelernt und mer de Gottesdienst de zämä chönd plane Das tönt scho mol guet.

Musik
I het gern en Gospel oder halt Sänger. Ha aber kei Ahnig... muess de mol do im Forum e Stöber-Rundi mache

17.03.15 11:18
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Usm Kanton Schaffhuse
Hach ich ha scho soooo viel Lokalitäte ahgschribe und ahglueget. Wüsst langsam würkli nümm wos denn no öpis bessers sött geh

17.03.15 11:19
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo isch au wirklich schwer, chan nofühle. I muess unbedingt nägscht Wuche das Zeugs au fixe...
Dur mini OP hani no bitz "Welpeschutz" und alli hend meh als Verständnis, wani u froh bin.

17.03.15 11:20
crivosa 

Re: Bräute 2016

Genau das hani ebe vo üsem Ortspfarrer au eso ghört...den gstaltisch de Gottesdients zäme, da findi wichtig.

Hm Gospel isch sicher uu schön und cool aber jo...wär mer au ztür...
I han Gluck das es Fründe vo mer vo früehner sind und mer si gseh hend am Hochzit vo de Kollegin, me hend also scho Referenze

Wa mer ebe au wichtig isch, si singed eigentli alles, du chasch ene säge was wotsch und mer schwebt ebe scho sit I s lied kenne "All of me" vom John Legend vor zum inelaufe

17.03.15 11:22
Locy 

Re: Bräute 2016

lotsheaven neeei voll dumm hoffentli klappts trotzdem! Kopf hoch!

Chille mir chunt bi dem Thema immer die Szene i sinn vo "4 Hochzeiten und eine Traumreise" wo de Pfarrer agfange het singe unds d'Bruut voll vertätscht het vor lache, well das anschienend gar nöd so abgmacht gsi seig :D händer die au gseh?

Musig i werde denn wahrschindli au en Kollegin vo eus froge, wo Gsangslehrerin isch, öb sie 2-3 Lieder möchti singe. Ha mir no öberleit, öb i vellecht selber no öpis söll senge... maches ebe no gern und gang jetzt au scho fast siteme Jahr in Sologsang... aber gern mache heisst halt no lang nöd, dass mer au wörkli guet tönt Was meined ihr dezue?


Verlobigsparty also so wie's usgseht düemer eusi Hochziit wörkli ufs 2017 verschiebe... und denn wär en Verlobigsparty no en schöni öberbröckig :D mer wördet Hauptsächlich Fründe und Kollege ilade und nöd unbedingt die ganz Familie

17.03.15 11:24
lillymaus 

Re: Bräute 2016

lostheaven

das tönt wüki ned so toll! aber wenn eu die neu location so gfallt chönder die ja wükli nomal afröge ob die ander die etz a dem tag bruchet!
und susch...vilich chönd mir dir ja chli helfe wie wo was etc mer kennt ja immer öpper wo öpper kennt etc
ihr findet sicher no öppis! isch eifach doof wenn di i öppis verliebt hesch verglichsch immer mitem alte aber es git soooo viel lässigi sache chamer nöd vorstelle das da für eu nüt debi isch!
drucke duume!

17.03.15 11:24
Locy 

Re: Bräute 2016

btw: lotsheaven hesch denn do au scho gstöberet: www.*** WERBEVERDACHT***.com

17.03.15 11:25
Locy 

Re: Bräute 2016

mannooo chans nöd poste...

Zuletzt bearbeitet am 17.03.15 11:27

17.03.15 11:27
lillymaus 

Re: Bräute 2016

locy

aso wenns chasch ohni das muesch brüele oder dir de ganz tag versuasch wild mega nervös bisch denn machs doch!! es git doch keis schöners gschänk als wenn du für din mah es lied singsch!

ich singe selber au... und mini TZ wett mi überrede dasi was singe aber ich bin so emotional ich glaub ich würd kein ton usebringe

17.03.15 11:28
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Danke für euri ufmunternde Wort und dHilf woner mir ahbütet. Sehr lieb vo eu
Locy muesch es mir evtl. als Privatnochricht schicke, oder nur de teil ohni es .com :)

 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 152 .. 214
Familie   Location   bearbeitet   wirklich   Hochzeit   homepage   Eigentlich   Sakanas   Zeremonie   hochziit   Zuletzt   crivosa   heiraten   Fotograf   Baguette   chandini   Willkomme   natürlich   irgendwie   einfach