| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 44 .. 86 87 88 89 90 .. 152 .. 214
17.03.15 11:32
crivosa 

Re: Bräute 2016

Aso Lostheaven jo nöd de muet velüre du findsch sicher was wunderschöns das glaubi au

Locy wow jo wend da chasch den find is au e meeega hammer idee
I wür so gern was emotionals für min Fründ/Maa den mache, aber I cha echt null singe und irgendwie...naja es Gedicht oder so findi au irgendwie biz doof...

er liebt füür, drum hani mer überleit obi em e füürshow söll organisiere am obig...
Weiss näber wome sowas chan bueche? Ruum Ostschwiz?

17.03.15 11:34
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@lostheaven Kopf hoch! Das kunt scho guet! Mir drugge dir alli d Düüme, dass es klappt :-)

@locy E Fründin vo minere Schwöster het vorem Eröffnigstanz für Ihre Maa gsunge und es isch schiens de Hammer gsy. Mega emotional. Wenn de kasch singe, wieso nid? :-)

17.03.15 11:39
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

crivosa:
Aso Lostheaven jo nöd de muet velüre du findsch sicher was wunderschöns das glaubi au

Locy wow jo wend da chasch den find is au e meeega hammer idee
I wür so gern was emotionals für min Fründ/Maa den mache, aber I cha echt null singe und irgendwie...naja es Gedicht oder so findi au irgendwie biz doof...

er liebt füür, drum hani mer überleit obi em e füürshow söll organisiere am obig...
Weiss näber wome sowas chan bueche? Ruum Ostschwiz?

Ich glaub so Füürshows koste no rächt viel. Mi Schwoger het das minere Schwöster au gschänggt ka, aber dä isch usem Ruum BS gsy :-/ Sölli en trotzdäm mol froge?
Do mir de Obe vor de Hochzyt getrennt wärde sy, wird ich sim TZ e Brief und e Gschängg (e Uhr mit Gravur oder so) übergäh, drmit är das am Morge vor de Trauig bekunt :-)

17.03.15 11:43
crivosa 

Re: Bräute 2016

Danke Baguette aber wenn de vo BS cho mues ischs sicher z tüür... aber merci trotzdem

Du wenns den ztüür isch lönd mers...

Oh wow jo klar...wie toll die Idee mitm Brief

17.03.15 12:03
Locy 

Re: Bräute 2016

joo mal luege wegem singe ... han ja nochli ziit zum üebe

en füürshow wär jo mega cool! i ha sonen WeddingGuide vom Hochzeitshaus Bad Ragaz und det het eine dinne wo en Füürshow macht. Er heisst comedy raffi ... aber uf de Page het er kei Priise

17.03.15 12:31
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I bin froh chan ich nöd singe, sust müessti sicher au no
Aber finds u schön, wenns öpert wirklich guet chan und isch au mega persönlich.

17.03.15 12:40
silenzia 

Re: Bräute 2016

Sakanas:
Musik
I het gern en Gospel oder halt Sänger. Ha aber kei Ahnig... muess de mol do im Forum e Stöber-Rundi mache

I han für mini Schwägerin de Gospelchor Gossau (SG) dennzmol engagiert, die hend das mega guet gmacht. Schriib doch mal verschideni Chör a wases so wür choschte und gohsch mol ine Konzert.

17.03.15 12:41
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Silenzia
Jo find Gospel git so echli Pepp ... =)
Han jetzt mol z'Winti agfroged. ZH-Höngg verlangt CHF 1500.- sofern s'Klavier zur Verfüegig gstellt wird. Zum Glück hät mini Chile eis
Thänks nomol für dini PN.

17.03.15 12:59
silenzia 

Re: Bräute 2016

Sakanas:
Silenzia
Jo find Gospel git so echli Pepp ... =)
Han jetzt mol z'Winti agfroged. ZH-Höngg verlangt CHF 1500.- sofern s'Klavier zur Verfüegig gstellt wird. Zum Glück hät mini Chile eis
Thänks nomol für dini PN.

Bitteschön. Die vo Gossau hend glaubs dennzmol 700.- koschtet.

17.03.15 13:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

silenzia:


Bitteschön. Die vo Gossau hend glaubs dennzmol 700.- koschtet.

Jo? Das isch ja fast e Schnäppli :-)
I schrib emol echli umenand.

 1 .. 44 .. 86 87 88 89 90 .. 152 .. 214
heiraten   Zuletzt   wirklich   hochziit   Location   Eigentlich   crivosa   chandini   bearbeitet   Fotograf   Baguette   Zeremonie   einfach   homepage   natürlich   irgendwie   Sakanas   Hochzeit   Willkomme   Familie