| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 113 .. 214
04.01.15 01:46
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Sali Zäme

Mir düänd eus au mal oute als Hochziitspäärli 2016, mir sind sit em 8.10.2014 Verlobt und werdet am 20. August 2016 Hüürate. Location, Fotograf und Kirche hemmer scho mal usgsuecht und reserviert und jetzt nämed mer chli gmüätlicher mit de Planig vo de restliche Sache. Eusi Farbe werdet Wiis und Lila sie und es wird e Schwiizerisch/Italienischi Hochziit werde.

Mir rechnet mit ca 120 Apero Gäst und ca 80 bim Esse am Abig. Mir hoffet uf no viel unterhaltige da zum chli idee und infos ustuusche chöne.

Grüässli Ausilia und Roger

Zuletzt bearbeitet am 04.01.15 01:47

04.01.15 07:32
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh lila/weiss gefällt mir total und wäre nebeen hellgrün/weiss auch einer meiner Favoriten!
Habt ihr schon Idden für die Einladungen und versendet ihr "Save the Date - Karten"?

Wir haben uns jetzt vorgenommen unsere Eltern zu informieren nächste Woche. Die wissen noch nichts, da ja lauter Festtage waren. danach fragen wir unsere Trauzeugen und nformieren Geschwister und Freunde
Ich freu mich wahnsinnig!

04.01.15 14:22
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Weiss/Lila find i au schön Mier hend Gelb/Violett, aber vor allem mit Wildblueme. Es wird denn wahrschinli mehrfarbig (:

Mier hend Schwizer/Englischi Hochzit, muss mich nah mit de englische Brüch vertraut mache ;)

04.01.15 18:22
chandini04 

Re: Bräute 2016

Mir hend jetzt sDefinitive Datum. 2.7.2016 frei Zeremonie...
Bi eus ischs e dütsch/schwiizerhochziit :-)

Gratuliere allne frösch verlobte und 2016ner Brüt...

Mir fönd langsam a Locations azluege...

04.01.15 19:26
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Ja sakanas mir hend gester grad iladige aglueget, sind eus aber ned sicher.
STD karte werdemer kei schicke, da mir am letzti weekend vo de summerferie hüratet, werdemer um de sept 2015 diladige verschicke. Mini verwante sind i diverse länder de hei, damit es mit de ferieplaning ned es durenand git muess es gnueg frühe si. en kolleg vo eus het de fehler gmacht und diladige spat verschickt, da händ 50% vo sine kollege ferie scho buechet gha.

Oft luege 4 hochzeiten und eine traumreise uf vox und det hät e kandidatin mega hammer iladige gha, e art schriftrolle imne schächteli verschickt, ich denkt mer werdet au so was mache.

Chadini frei zeremonie wär au mega gsie, aber als italienerin is tradizion id kilche.
mir händ bi de location viel umeglueget, da 80 gäst viel sind und mega oft hens immer müesse go luege ob no was frei isch, ich denkt frühe gnuen chamer det nie sie.

was meinet ihr zu hochziits homepage? und ameldig über homepage isch das ok oder würkt das zu distanziert?

Zuletzt bearbeitet am 04.01.15 19:31

04.01.15 19:42
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Chandini04 - super gratuliere ebefalls und cool dass ihr eues Datum scho hend chöne fixe.

@rabbit85 - jo das mit de Iladige zspot verschigge isch echt doof... i wött mini au möglichst früeh useloh bzw. ebe STD-Chate versende (so ganz eifachi) damit sicher die wichtigste Persone do sind.

4 Hochzeiten und eine Traumreise lueg ich au öppe.. isch amel no spannend.

Hochzytshomepage find ich super. Jedoch wüssti nöd wo eini erstelle... und amelde dört drüber oder halt persönlich. Mer cha jo de Gäscht d'Wahl lo :-)

04.01.15 20:12
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Mir erstellet die homepage selber, min verlobte macht das und da bini scho mal froh.
das mit de wahl la findi guet danke, so chöns uswähle ob telefonisch oder homepage amelde wend.

für alt und jung

04.01.15 20:19
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh do händer echt en super Vorteil. Ich han grad do uf de Homepage gseh, es git eini vu ichwünsche.ch oder so... CHF 185.- Weiss nöd öb ich das jetzt viel söll finde oder öb da nötig isch... *huch*
Naja i glaub i entscheid wenn mer Date ganz bestimmt wüssed + emol alli informiert sind. Bis jetzt wüsseds jo nur min Verlobti und ich :-)

05.01.15 07:15
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

wow jetzt simer ja scho ganz viel 2016er Brüüt so lässig!

mir händ euisi Homepage bi crazy in love. händ zerst ichwuensche wele aber bi crazy in love hani es Design gfunde wo genau glich isch wie euisi STD chärtli was natürlich super isch. plus isches günstiger (ich han 90.- zahlt) und mer chan d'homepage solang bhalte wiemer wot.

bezüglich amelde überd homepage: Ich finds e gueti Sach, git allne weniger arbet, d'gäst müend au nöd extra euis alüte oder so, aber min schatz isch voll dägege, er findets unpersönlich... Jetzt weissi nanig öbi dän eifach nur euisi kontaktdate ufd iiladig schriibe oder öbi na extra e antwort charte tuen biilegge, finds zwar bitz schad ums geld, isch ja dän namal e siite meh papier...

05.01.15 07:45
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I spiichere mir demfall grad emol die Adresse vo crazy in love. Merci für de Hiiwiis! I find ebe Hochzytshomepage generell e gueti Sach. Amelde dört drüber eigentlich au, aber i find grad bi de ältere Generation isch da teilwiis halt doch recht schwer... darum würdi persönlich glaub halt d'Option lo :-)

Antwortkärtli wär glaub nöd mis. Denk das "Geld" chan mer sich doch spare. d'lüüt chönd jo au alüte nöd oder halt es Mail mache oder ebe via Homepage.

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 113 .. 214
natürlich   Willkomme   einfach   crivosa   Familie   Location   Hochzeit   heiraten   bearbeitet   irgendwie   chandini   Baguette   Sakanas   Fotograf   homepage   wirklich   Zeremonie   Eigentlich   hochziit   Zuletzt