| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 153 .. 214
17.03.15 16:21
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hallo Zämeee...
so es git es Deal. För all NID Bürogummis, max 2 Siitene werde während normale Arbetsziite gschribe :) Jetzt hani weder 3 1/2 dörfe nocheläse :)

Und da ja i de Forum leider die letzte Antworte nid azeigt werde, ischs no doof sich alles müesse zmerke...


Chile/Religion: Ich bin scho recht gläubig, bin aber grad die Wuche us de Chile usträte. Bin oder wär Katholisch. Ich chami eifach mit dere Chile nid identifiziere. Das sind eimal die katholische Pfärrer woni nur schlechti Erfahrige gmacht ha, de Papst (obowhl de aktuell ganz i.o. isch) und eifach gwössi anderi Sache.Zbs. hani mega Müeh dass Chilene und Fridhöf via Touribös agfahre werdet und voll zur freie Verfüegig stönd zum Fotografiere. zbs. Arlington Firdhof in Washington D.C. oder halt diversi Chilene.(I weiss das het nüt mit de Katholike zdue, ich jaa au ich mache Foti in de Chile zbs. Sagrada de Familia, Barcelona.) Aber guet findis glich nid...

Frei Zeremonie: Isch doch cool wenn das dini TZ und Kolegin wörd mache. Bi eus machts ebe au de Papi. Mir sitze denn im September oder vllt erst nächst Jahr mol zeme und bespreche was so gseit sell werde. Vo mir us dörf Gott sehr gern mit ibezoge werde. Und au anderi Lüt dörfe gern was vorträge und verzelle.(hoffe ja insgeheim uf 1,2 Persone wo was seget. :-) )

Pinteres isch wörki super (dasis numal gseit ha)

Sakanas, ischs de grötet? und e herti Stell? E Thrombose isch in de meiste Fäll sichtbar. Und du bisch ja scho gloffe und hesch au ja müesse sprötze?! Chance sind eher gring. Aber falls sich e Rötig, en Bolle oder so bildet wördi de au zum Arzt.

Lostheaven, ich druck dir ganz ganz ganz ganz ganz ganz ganz fest Düme! Gisch den SOFORT bscheid wenn was weisch :D

Silenzia, 1. Chleid fendi na schön, zweite gfallt mir nid so. För mich ischs gar nid da mir Vintage nid gfallt...

d'Seri het vor paar Siite (ergendwas um 60 ume eher 58, ehri Hochzitshomepage zeigt. Det gseht mhes weg de Geldgschenk.
I weiss nanig wasi besser find. Ob Via Homepage oder doch dert was ufstelle?!
Mega schweeeer....

17.03.15 16:28
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini
Hehe das mit de Bürogummis isch ja witziig:-)
I lese am Nomi amel via Handy mit, da isch cheibe dööfig.

Nai es isch nid hart, nid root und au nid gschwulle. I tipp doch uf Muskelkater:-)

17.03.15 16:32
chandini04 

Re: Bräute 2016

Sakanas:
Chandini
Hehe das mit de Bürogummis isch ja witziig:-)
I lese am Nomi amel via Handy mit, da isch cheibe dööfig.

Nai es isch nid hart, nid root und au nid gschwulle. I tipp doch uf Muskelkater:-)

Ja ich eher au :) *daumenhoch*

17.03.15 17:59
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Ich gang jetzt ned namal uf alles ih, wo ich jetzt uf de letschte 10 Site glese han

@lostheaven Ich drucke ganz fest Duume!!

@Silenzia Find i beides mega schöni Chleider!Ich sueche au epis ähnlichs, bin en mega Vintage Freak

17.03.15 21:33
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Herzliche Dank mini Liebe fürs Dume drucke. Ihr dörfet ufhöre es het nämli klappet!!! Bi total usm Hüüsli super we die Familie wo de Hirsche ghört sich etzt iigsetzt het. Innerhalb vo 2 Tag hani etzt alles gha inkl de Abklärig mit de andere Person und de Zuesag ah üs! Macht also scho jetzt alles en super idruck. Also für die wo wänd go luege dörfet mol im Google Hirschen, Buch bei Frauenfeld iigeh. Fürd Schüür hends no uf de Homepage en spezielle Link wome Bilder cha ahluege und vom Apero und de Umgebig hets Bilder i de Bildergalerie. Hach etzt isch mir aber echt en Stei vom Herze gheit

17.03.15 21:42
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Hoi zämmä

Mir sind au wieder zrugg. :) So, han grad die letschte 5 Site duregläse und chan dorum mit dir, chandini04, hüt sehr guet mitfühle ^^

i gang au nid nomol uf alles i, chan mir nid alles merke.. :D

Lostheaven: i druck Dir uf jede Fall au beidi Düme!!!! Es chunnt für Eu die richtigi Location und wenns die isch, wirds klappe!!!!

Silenzia: sind sehr schöni Chleider, isch aber nid mi Chleidigsstil. Glaubi emel, i han mi nonig demit usenand gsetzt, i wird sicher offe si für alli Chleider, wo sie mir denn vorschloh wärde

Sakanas: i wünsch Dir gueti Besserig und raschi Genesig

Chile: Mir sind do au nonig so wit.. irgendwie würde mer gärn e freii Zeremoni mache, aber mir hei für das kei Location gfunde wo au rollstuhlgerecht isch. i glaub, mir göi jetz glich mol die ref. chile im Dorf go aluege. Das mit em in Gottesdienst inesitze zum luege, öb de Pfarrer eim passt, find i e sehr gueti idee. Wenns öber us de eigete Reihe würd mache, würd i das au uschön finde. Will es wär denn sicher mega persönlich und dorum einmalig.

17.03.15 21:45
crivosa 

Re: Bräute 2016

Wow lostheaven coool gratuliere...super service vo dene

Mer hend jo au e schüür...die isch aso echt au cool
Finde gseht total gmüetlich aber glich edel us...

Ez chasch ruhig schlofe

17.03.15 21:45
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

oh hans erst jetzt gläse lostheaven :$ han chli länger brucht mit schriebe :D
freu mi grad mega für euch!! seht traumhaft us richtig heimelig, hell.. wunderschön

18.03.15 00:16
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Lillymaus: mir händ euisi homepage bi crazyinlove und es funktioniert au so dad d'lüt per Mail d'IBAN überchömet. Ich han eifach na ufd siite gschriibe mer chön sust s'geld alternativ au am tag selber ines 'schatzchästli' lege.

18.03.15 00:18
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Lostheaven super häts klapped!

 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 153 .. 214
Sakanas   heiraten   natürlich   Fotograf   Willkomme   Eigentlich   bearbeitet   Hochzeit   crivosa   Location   Familie   chandini   wirklich   Zuletzt   irgendwie   einfach   homepage   Baguette   Zeremonie   hochziit