| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 154 .. 214
18.03.15 10:08
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ouu mich interessierts au :-) dörfi echt au mal druf güglse uf dini Page Summer?

18.03.15 10:13
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Super, freu mi für euch lostheaven! So toll, hän die sich vo de Location so toll drum kümmeret! :-)

Ouu, dörfi d Paege au aluege?

Sabsy: In Arlesheim gits d Trotte. Dört ka me sicher au e fei Trauuig mache. Mini Eltere wohne grad dört in de Nöchi und es isch öbbe e mol e Hochzytsgsellschaft dörte. Es wär au Rollstuehlgängig :-)

18.03.15 10:16
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Danke Danke bi grad würkli voll Happy Jetzt bringi mini Prüefig hinder mich nöchst Wuche und denn hemmer nochane wieder chli Ziit zum no zwei drü Sache organisiere. Aber es wichtigste hemmer jo jetzt, die zwei Locations

Ouuu ich wet au Page ahluege wenni dörf, da isch nämli mis nöchste Projektli woni ahpacke wot

18.03.15 10:29
crivosa 

Re: Bräute 2016

Also I glaube echt d Page wür ali meeega interessiere, halt weld glaub di erst bisch wo scho eini het...

vilich chasch es jo id Liste tue? Damit mer zwor mol chönted go luege aber d Zuegangsdate nöd gad ufem internet I dem forum frei zuegänglich sind...?

hm wobi d liste chame (wemmer I üsne riese text s no findt) glich au aluege he...? aso nöd so gschid...

18.03.15 10:32
Sakanas 

Re: Bräute 2016

lostheaven
Oh was häsch denn für Prüefige?
I mue nägst Wuche au no a eini... bäää!

18.03.15 10:34
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich gib eui gern d'date, aber wets nöd unbedingt 'veröffentliche', mer weiss ja glich nie wer so mitliest da. Die wo gern wetet drigügsle, chönd ihr mir e PN mache? Sorry, s'internet da isch mega schlecht, bis ich euis jede einzeln aklickt han gahts stunde, isch bitz eifacher wäni nur chan antworte

18.03.15 10:51
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Hey Summer

Ha dir e PN gmacht. Ich würs au nid öffentlich mache. Es Internet vergisst nie öpis und ich würs übrigens au verstoh, wenns nöd wetsch zeige, also kei falschi Hemmige zum Nei sägä

Sakanas
Mache no e Wiiterbildig im rechtliche Bereich. Ha scho füf Diplomprüefige hinder mir und jetzt folgt am Mäntig di 6. und zwar im Fach Schuldbetreibung- und Konkursrecht. Im Herbst folgend denn di letschte 6 Prüefige plus Diplomarbet plus e Zuesatzprüefig woni no wird ablege woni alli Fächer denn nomol muess chöne und zwar schriftlich und mündlich und a de mündliche denn no alles uswändig Wird e strängi Ziit für mich abm Juli bis im November und drum wötti ebe au so viel we möglich vom Hochziit bis im Juli organisiert ha, well nochane hani denn gar kei Ziit me bis im November

Was hesch denn du no für e Prüefig?

18.03.15 10:53
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@summer
jo mega lieb mit de Date. Find sie echt lässig gmacht!

@lostheaven
Oh tönt aber spannend...
I mach Versicherigsmedizin

18.03.15 12:37
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Crivosa dir chani leider ufd Pn nöd antworte, du häsch d'istellig drin das du kei PN's wetsch becho :)

Sakanas danke!

18.03.15 12:44
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Baguette: cool, dangge für d'Idee. Lueg grad, dass mer die mol chönne go aluege go.

I finds au richtig, summer_2016, dass es nid öffentlich machsch. me cha jo ewigs in dene Forum go nocheläse und me weiss nie.. I bi scho sehr erstunt gsie, dass gwüssi lüüt ihri handynummer im Forum poste

lostheaven und Sakanas : Toitoitoi für Euri Priefige.

 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 154 .. 214
crivosa   Zuletzt   einfach   irgendwie   Eigentlich   Familie   bearbeitet   Hochzeit   Zeremonie   Fotograf   Sakanas   wirklich   homepage   chandini   hochziit   Location   Baguette   natürlich   Willkomme   heiraten