| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 156 .. 214
20.03.15 09:50
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Guete Morge zämme

Dangge für de Tipp crivosa, Carinokarten hani nonig kennt

20.03.15 09:53
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich freu mich scho so wän mir endlich chönd d'chärtli bstelle aber das gaht wohl namal ws jahr bis es sowiit isch

Mir händ hüt de definitiv mietvertrag fürd location unterschriibe scho bitz es speziells gfühl gsi. Langsam nimmts form a, wird real :)

Händ ihr eui scho mal gedanke gmacht wege de tisch und de sitzordnig? Mir händ gester chli drüber gredt. Er wet rundi tisch, ich hasse rundi tisch händ jetzt aber mal provisorisch d'lüt uf die runde tisch verteilt und es gaht mehr oder weniger uf. Tüend ihr familie und so mische? Vor allem mini familie trifft sich ebe sehr selte drum häner dänkt tüemer nur euisi beide eltere zäme an tisch und sust separiere. Eifach die gladene kollege vo ihm und mir wäret all zäme aber da söt glaubs guet gah.

20.03.15 10:24
crivosa 

Re: Bräute 2016

hm aso für d sitzordnig hend mer üs no kei gedanke gmacht, ich glaube das mach ich den würkli erst wenn mer ali ameldige hend...
I denke me werded aber au biz weg päärli und singles und so luege...

rundi tisch gönd bi üs ebe glaubs gar nöd, I glaube si hend nur langi tisch...aber da fänd I ez nöd so schlimm

s chunt immer drufa was au chostet...vilich wür si au rundi organisiere

20.03.15 10:38
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Danke für de Tipp, Ladies. Han mir au grad e Musterpäckli bi Carinokarten bstellt :)

20.03.15 10:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Jo muesch luege die hend echt tolli Chärtli.

summer_2016
Oh das glaubi. Mir gönd am Sonntig no zum Pfarrer Nr. 2 und de fixed mir nägscht Wuche au alles.

Sitzplan
Mir hend rundi Tisch. Aber i weiss voll nöd wer mit wem zämähögge... da lueged mir dänn no

me
ha gester no Offertene vonere WeddingCrasher Band igholt :D

20.03.15 10:51
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Also mir hän uns au nonig gross Gedangge überd Sitzornig gmacht. Es isch halt no schwer, wenn me no keini Amäldige het.
Mir hän rundi 8er Tisch und das ha ich unbedingt welle De Bruttisch isch so oval und dört hätte 15 Platz.
Do d Eltere vo mim Fründ gschiede sin und jewils e neue Partner und sogar Kinder hän, wärde bi uns am Tisch d TZ und unseri Gschwüsterti (die ältere)sitze. Sunst wirds z äng. De Räscht isch no offe... :-)

@Sakanas Musch denne nachem Gottesdienst verzelle, wies gsy isch. Hehe cool, bi gspannt in wellere Prislag die so sin :-)

20.03.15 11:02
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@baguette
jo sie hend üs gschriebe, 1000.- (Sänger + Piano) für 5-6 Lieder. I find das goht no... Denk mol mir werded no paar Hörprobe nä & dä lueged mir.

Mir hetted au 8er Tisch... viellicht tüemmer de Bruuttisch aber nume 6er nä.. =)

20.03.15 11:28
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

i bi immerno uf site 94 gstande und han dört dezue gschriebe han erst jetzt gmerkt, dass ihr scho wieder viel witter sind

Tischordnig hei mir eus no keini gedanke gmacht, chunnt chli uf d'Location a, wenn mir ind Fahrbar gönd, gits langi Tisch mit glaub öbbe 15 Persone pro Tisch. sunst fänd i rundi tisch schön :)

gratuliere zum Mietvertrag Summer_2016. Ihr machet mi ganz nervös.. es chunnt immer nöcher.. hüt obig triff i mi mit minere trauzügin und denn bespräche mir eus mol chli wies wittergoht, was für Idee sie het.. und im April träffe mer eus denn mit beidne trauzüge zum alles mitenand z'bespräche. Em GG sin Trauzüge chunnt ebe us Frankfurt, isch ame nid so eifach, schnell zämmä z'sitze..

20.03.15 11:28
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Wow, die sin aber schnäll Ich ha zwar keini Offärte ahgfrogt, aber so was ich in däm Forum bitz gseh ha, liggt das glaub total im Rahme :-) Mir sin uns au am überlegge, ob mr fürs Apéro e Band sölle bueche. Aber wenn s Wätter nid mitspielt, denne würds imene Vorsaal stattfinde und dörte hani bitz Angst, dass es nid so passt. Wel dörte würd de Fotograf au d Fotobox ufbaue und es söll jo nid überlade sy...

20.03.15 12:46
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@baguette
Jo i find au das goht no... und die chömed jo vu Zug här, das isch inbegriffe.
I ha mri ebe denkt die für d'Chile + für e Apero z'bueche. Aber i tue natürli das zeugs erst emol echli zämäträge und wenn i denn weiss welle d'Pfarrer de buechi s'meist

 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 156 .. 214
Baguette   einfach   Willkomme   chandini   bearbeitet   Hochzeit   Sakanas   Location   homepage   heiraten   wirklich   Zuletzt   hochziit   Fotograf   natürlich   Familie   irgendwie   crivosa   Zeremonie   Eigentlich