| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 50 .. 97 98 99 100 101 .. 158 .. 214
23.03.15 10:58
Zug 

Re: Bräute 2016

Hallo zäme
Hey super Sakanas gratuliere daser eue Pfarrer händ
Baguette, Hey super Idee mit de Laterne, die chasch de sicher au för verrusse bruche nachem hochzyt.
Summer, da gseht au sehr elegant us, richtig Edel.
Weis au nonig was för es Budget mer eus dete wend geh...
Aber wasi no han welle verzelle, da is jo schusch no niemertem döf säge.....
Han am fritig mis hochzytchleid kauft völlig gspunne so frühe i weis aber hami grad verliebt
Eigentlich hani nor of cham zu einere welle wo gachäftsuflösig hät ond of alli chleider 50% get, aber da die so unfründlich gsi esch simer no of Root ine Brutlade, dete hani min Traum gfunde ond erscht no günstiger ond viel en fründlicheri verkäuferi....

23.03.15 11:04
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Zug
Oh wooow gratuliere zu dim Traumchleiiiiiiiiiid! *anstoss*
Was häts für eis gä? Verzelllll

@Chleid
Würded ihr eher zu "chlinere" Gschäftli oder ines grosses wie Chez Janine?
I suech eis am liebste mit Nekholder + da häts ebe nöd überall...

23.03.15 11:08
Zug 

Re: Bräute 2016

Danke Sakanas, es hät es Ivory fabends mit blueme ond Perle drufe geh, hät nie denkt das mir so öpis gfallt.
I ben bewusst ine chliner lade, han sogar en Früehlings, en Ostere ond usstelligs Rabatt öbercho obwohli erschte mal indem Geschäft gsi ben, han grad 600 fr. gspart

23.03.15 11:10
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ich han vo de Weddingplannerin bi sebem Termin do au de Tipp übercho das e chliners Gschäft halt persönlicher isch...und wenns e guets gschäft isch und si dini Marke vetrettet, den denki bstellets es au für di für d Aprob...das sött service si findi...

die wo mer empfohle worde isch isch d Livia in SG, han de lade scho immer vo usse sympatisch gfunde und werde den sicher as ersts det ane...usserdem het si ladybird was mer mega gfallt...

schön hesch dis chleid gfunde

23.03.15 11:12
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Zug: Wow! Gratuliere! So cool!! JA, wür mi also au mega wundernäh, wie's öpe usgseht

Sakanas: Ich glaube ich wirde mich zersch in chlinere Gschäftli umeluege. Ich möcht gern echli öpis spezielles und so bi de Katalög vo de grosse Gschäft het mi bis jetzt nüt umghaue. Aber i de chline Gschäft sind dChleider sicher gad namal türer, dass find i chli blöd...

Blueme: Ich bin mega en Bluemefreak und froi mi mega uf Bluemedeko und so Zum Glück isch mini Fründin Floristin, sie wird mier dBlueme fürs Hochzit mache Dur das, dass ich ebe so gern Blueme han, werded mier zäme sKonzept ufstelle, will ich scho mega gnaui Vorstellige han
En Brutstrus wet ich unbedingt, ghört für mich eifach irgendwie dezue und mini Bridemaids werded au en chline Bluemestruss becho. Für dManne wirds kei Bluemeastecker gäh, will das miim GG nöd gfallt. Min männliche Bridemaid muss ich nah fröge, eb er möchti en Bluemeastecker oder öpis. Aber das chan er selber entscheide.

So Dekoration werded ich und miin GG sälber mache. Ich han chli es Händli defür und er het nöd umsuscht mal Kunst studiert Ich wirds eifach sicher mit minere Fründin bespreche, damit mer Deko und Blueme chönd ufenand abstimme.

23.03.15 11:13
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Wenn dr das mit de Latärne mit de Latärne an de Decki nid gfallt, könntsch jo eifach die ufem Tisch wägloh und nur Blueme in sonere Holzbox ufstelle? Find das no rächt härzig :-)

@Summer Das findi au e mega tolli Idee! Was würdsch denne für Blueme ins Wasser due?

@Zug So tooll! Gratuliere!! Hesch es Bild? Ischs grad s erste gsy, wo de ahprobiert hesch? *gspannt*

@Kleid Ich find die kleinere Läde sympathischer...Aber wenn du weisch, dass DIS Kleid imene grössere Lade isch und di dörte guet berote fühlsch, denne würdis dörte hole. Schlussändligg kasch di jo eifach mol dureprobiere :-)

23.03.15 11:22
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@zug
Jo mengisch gfalled eim de Sache wo mer am Afang nie denkt hetti gell.. i
Und super mit em Rabatt.. isch ja voll geil

@Kleiderlade
I weiss es ebe voll nöd... I han es u schöns gseh bi Chez Janine uf de Homepage... Weiss aber nöd öb i dört überhaupt söll go. Oder öbi dört halt doch söll go und wenn nöd de gangi wiiter :D

23.03.15 11:33
Zug 

Re: Bräute 2016

Danke eu allne, probier de am obe es fötteli inedzdue
Cream_tangerine, da esch jo super das din GG chan mithelfe, wed ebe au so viel wie möglich selber mache.
Baguette, nei han im gesamte mit beidne brutläde ca. 12 Chleider probiert

Jo esch wörkli super, i han au immer eis mit neckholder welle, jetzt hät mis chleid eis zum no dra mache, aber i glau i los lo si.
Sakanas si chönd dir alli chleider bstelle wod wetsch, han eis agha IDE grössi 36 obwohl i 40 han aber da chönds alles bstelle

23.03.15 12:12
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Zug
Ja i denk i lueg emol bi Chez Janine zerst. Nimm a dört müemmer Termine recht früeh abmache...
Werde dänn mit minere TZ emol luege wenn sie chan amene Samstig. Mis Mami chan eh meistens :)

I träg leider 42,44,46 (haha immer mol echli verschiede).

I find ebe Nekholder echt kaschierend :D

23.03.15 12:13
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@ Zug: gratuliere ganz herzlich zum chleiderchauf

Blueme/Deko: weiss nanig was für Blueme id Vase. Eifach öpis wiises. Weiss au nöd öb all Blueme das verträget komplett im Wasser zsi... Das muessi dän mit de Floristin aluege

 1 .. 50 .. 97 98 99 100 101 .. 158 .. 214
Location   heiraten   Zeremonie   Sakanas   chandini   Hochzeit   bearbeitet   crivosa   hochziit   Familie   Eigentlich   einfach   Zuletzt   wirklich   homepage   Fotograf   Willkomme   irgendwie   Baguette   natürlich