Ihr händ Petrol als HZ-Farb? Nöd schlecht. Find da super wenn mer chli was anders macht. Chasch ohni witeres e schwarzes aziehe. Wenns mit wiss kombiniersch. Ganz schwarz fänd i etz für mi e No-Go fürs Standesamt.
Wow Daninici dis Chleid esch dr Hammer, mega schön. Leider het min GG öpis gäge schwarz, süsch hätti au eis welle mit chli schwarz denne....aber ebe 74 esch jo au nöm lang Ech han no mega schöni Stiefel gseh, aber i glaub si hend mer för de Winter eifach e ds höche Absatz - ned dassi de no Unfall mache hööhöhöhö
Daninici, jo Petrol und chli gäl............händ zerscht violette wölle aber mir hets denn nach paar mönet nümme so gfalle. Jetzt isches Petrol
Ich fänds cool wenni chönnt sone Petrol-igi Schleife ha.......aber sunnscht Petrol farbigi Schueh.
Schueh weiss ich nonig was fürtigi.......
Ich bi geschter in zwei Mönet verhürotet, freu mi mega........ha scho so komischi sache träumt letscht Nacht übers Standesamt, es isch nit so gsi wie ich dänkt ha.......denn hani afo hüle und bi im ganze Standesamt ummegrennt und ha dr Chef vo dere Standesbeamtin gsuecht. Die het uns ebbe eifach nur loh unterschribe und denn isch fertig gsi.........es isch alles nur 2min gange und denn bini duregheit hihihihi zum glück jo nur e Traum gsi.....
Hend ihr eigentli Bruutjungfere? und wenn ja, wo händ ihr dChleider kauft? Mini Bruutjungfere und ich sind letztens in Züri mega viel Läde abklapperet und hend eifach nüd gschieds und bezahlbars gfunde. 2 sind Studentine und da isch so es Chleid für mind. 500.– scho recht viel :(
Also i han Trauzügin und 1 Brutjungfere. Mir händ d chleider bi lihtinthebox.com bstellt. Döt hets ganz schöni und recht priswert. I han ebe au nöd wölle 500.- usge