Üses wunschdatum wär de 1.6. Gsi, da isch d chile aber nöm frei gsi.. zu eusem glück!! Letst wuche häts ja voll gschiffed!! Etz simmer happy mit üsem datum.. gester jubiläum gha, hüt s zivile und morn s chirchliche.. passt als wunderbar.. Und etz muessi no go sache erledige :-) deko is resti bringe, gäld hole für dferie etc :-)
Toluwu, Mausi_90, ich hans hüt nüüüüme usghalte und bin uf wetter.com go 16 Tages Vorussag go aluege.. ez isch isch nämli de 22. druf.. hehe.. Für euses Ort isch total okay.. bewölkt aber kei räge.. 23 Grad.. das laht mi chli hoffe das nöd grad s riese tüüf chunt den.. und ich wär total z friede so.. klaar mir isch bewusst das chan no 10x ändere.. Aber hey.. hoffemer s beste.. es wird so oder so de besti tag für eus..
Farbmaus:Toluwu, Mausi_90, ich hans hüt nüüüüme usghalte und bin uf wetter.com go 16 Tages Vorussag go aluege.. ez isch isch nämli de 22. druf.. hehe.. Für euses Ort isch total okay.. bewölkt aber kei räge.. 23 Grad.. das laht mi chli hoffe das nöd grad s riese tüüf chunt den.. und ich wär total z friede so.. klaar mir isch bewusst das chan no 10x ändere.. Aber hey.. hoffemer s beste.. es wird so oder so de besti tag für eus..
Heey Farbmaus
ooh ja das dönt scho mol ned schlecht! i seg immer Hauptsach es bliebt troche und regnet ned i find da isch s wichtisght! und 23Grad wär au gad ahgnehm ;) susch vergah ich i mim Kleid wens so wär wiet hüt :D also so wär ich au z friede ;)
Hoffed mer fescht das denn ned gad wieder es riese Tüüf chunt, wär meega gemein! Es mue eifach schön sii es hürotet so viel am 22.Juni
Hihi ja s chan na seehr oft ändere sogar na i de Wuche vor de Hochziet... aber ja hoffed mer s bescht. I muess sicher au bald ahfoh immer de Wetterbricht verfolge....bis ez hani mi chöne zrugghalte wells ja eig. eh immer wieder änderet
Auf 2 versch. Wettervorhersage-Seiten bekomme ich 2 unterschiedliche Ergebnisse... Ich schaue jetzt nur noch auf wetter.com, das Wetter wäre nämlich super! 23 Grad, sonnig, nur leicht bewölkt. PERFEKT!!
toluwu:Auf 2 versch. Wettervorhersage-Seiten bekomme ich 2 unterschiedliche Ergebnisse... Ich schaue jetzt nur noch auf wetter.com, das Wetter wäre nämlich super! 23 Grad, sonnig, nur leicht bewölkt. PERFEKT!!
Euse Tag isch eifach perfwkt gsi am fritig, wie au am Samstig.. mini planig isch suoer ufgange und mir hend so viel schöni überrascjige becho, bi ganz grüehrt gsi!! Ich han de tag mit mine liebste i volle züg gnosse, s het nöd besser chönne sii... da no en schnappschuss vo mim mami, sdie vom fotograf chömed nach de ferie und dän hani vilicht ziit no chli meh zschriebe :-)
Danke vielmal für all die liebe Wünsch! Mir hei am Friti e wunderschöne Tag gha! Z Wetter isch eifach hammermässig gsi. Mir hei am Morge no chly Hochzytsplanig gmacht und fasch z viel Zyt gha vo mir us hätts scho am Mittag chönne los gah.. Es het eifach alles passt, üsi liebe Fründe hei dä doch eher trochnig Akt zu öppis ganz Bsundrigem gmacht!
butterfliege:Euse Tag isch eifach perfwkt gsi am fritig, wie au am Samstig.. mini planig isch suoer ufgange und mir hend so viel schöni überrascjige becho, bi ganz grüehrt gsi!! Ich han de tag mit mine liebste i volle züg gnosse, s het nöd besser chönne sii... da no en schnappschuss vo mim mami, sdie vom fotograf chömed nach de ferie und dän hani vilicht ziit no chli meh zschriebe :-)
Gratuliere ganz härzlech! Gniess das schöne "after-marriage" gfühl in volle züüg! gseht super glücklech ufem föteli us! schöni ferie!!!!
MaLu:Danke vielmal für all die liebe Wünsch! Mir hei am Friti e wunderschöne Tag gha! Z Wetter isch eifach hammermässig gsi. Mir hei am Morge no chly Hochzytsplanig gmacht und fasch z viel Zyt gha vo mir us hätts scho am Mittag chönne los gah.. Es het eifach alles passt, üsi liebe Fründe hei dä doch eher trochnig Akt zu öppis ganz Bsundrigem gmacht!