Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 51 .. 100 101 102 103 104 .. 108
|
16.06.13 10:05
Butterfly88
|
Re: Bräute Juni 2013
Wünsche euch allen eine gute letzte Vorbereitungszeit und am Samstag einen tollen Tag. Bei uns sind es noch 2 Wochen. Freu mich schon riesig
Möchte auch allen die gestern geheiratet haben gratulieren und alles gute für die Zukunft wünschen.
@ greenEyes: Ihr wart ein super schönes Brautpaar (hab ein Foto gesehen).
|
|
|
|
|
16.06.13 10:37
Farbmaus
|
oh ganz vergesse..
au vo mir heeeerzlichi gratulation a all wo gester ihre grossi tag gah händ!!
|
|
|
|
|
|
18.06.13 08:00
Farbmaus
|
*seufz* s wätter wird no täglich ändere bis zum samstig.. "veränderlich und zeitweise Regenschauer.. " "lokale" häd für mich no besser tönt..
|
|
|
18.06.13 08:28
mausi_90
|
Farbmaus: *seufz* s wätter wird no täglich ändere bis zum samstig.. "veränderlich und zeitweise Regenschauer.. " "lokale" häd für mich no besser tönt..
wo luegsch denn du amel s Wetter ah? :) uf wetter.com luegi scho gar nüme jetzt! de zeigt e Rägewolke und somit am grusigschte vo allne.. i lueg ez immer uf mim wetter schweiz app oder uf wetter.ch und det zeigts ned so schlecht ah... leicht bewölkt oder bewölkt bi 20-21 grad. Temperature sind ja scho mol ned schlecht... i hoff det zeigts richtig ah! eifach KEI räge!
|
|
|
18.06.13 12:08
marsainicht registriert
|
hey ladies
so chomi au ändlich mal derzue z'brichte.. mer händ euses zivile am 7.6. gha und e muess säge, e be emotionaler gsi als ich dänkt han, derfür esch mini kompletti ufregig när wäg gsi! :) mer händ super wätter gha und händ denne gmüetlich dusse chöne z'mittagässe und de tag uf eusere terrasse loh usklinge. am obe simer de aber no go vorbereite für de grossi tag.
am samstig am 8.6. händ mir denne euse groose tag gha und e cha nur säge, es esch eifach perfekt gsi! :) s'wätter esch für eusi trauuig unter freiem himmel traumhaft gsi. zobe gäg die 9 / 10 hets de biz afoh rägele - aber dür das räge am hochzytstag eh glück bringt, händ mir ja sogar dopplet glück gha a däm tag! :) händ de sogar no es mega schöns foti gmacht im räge. vode gäst händ mir nur positivs ghört bis jetzt. süscht het au alles super klappet, usser das mer am obe ca. 30min mit em programm und em menu hinde dri gsi sind, hets keni komplikatione gäh. phuuu :)
am weekend händ mir sogar scho d'föteli vom fotograf becho, 1650!!! jz müend mir nur no ca. 110-130 föteli fürs album ussueche... naja liechter gseit als gmacht, denn vo däne 1650 sind bestimmt 1000 wunderschön! Da muessi jz eifach grad no einisch de fotograf lobe, foto mariano us küssnacht, chani nur empfähle und esch jede rappe wärt!!!!!!
e muess säge, es füehlt sich ächt guet ah verhürotet zsi! :) E muess mi no biz dra gwöhne e neue name zha, aber süscht simer überglücklich aber au biz truurig, dass jetzt alles verbi esch. immerhin händ mir no eusi flitterwoche womer eus druf chöi fröie für im herbst, chas chum erwarte ändlich id südsee zflüge! :)
|
|
|
|
|
1 .. 51 .. 100 101 102 103 104 .. 108
|