| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 52 .. 101 102 103 104 105 .. 108
18.06.13 12:27
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

mausi_90:
Farbmaus:
*seufz* s wätter wird no täglich ändere bis zum samstig.. "veränderlich und zeitweise Regenschauer.. " "lokale" häd für mich no besser tönt..


wo luegsch denn du amel s Wetter ah? :)
uf wetter.com luegi scho gar nüme jetzt! de zeigt e Rägewolke und somit am grusigschte vo allne..
i lueg ez immer uf mim wetter schweiz app oder uf wetter.ch und det zeigts ned so schlecht ah...
leicht bewölkt oder bewölkt bi 20-21 grad. Temperature sind ja scho mol ned schlecht...
i hoff det zeigts richtig ah! eifach KEI räge!

hey :-)
also s zitat obe isch vo de meteo schweiz prognose..
wetter.com luegi au nüme.. det isch liechte rege agseit.. ;-)
luege no uf meteocentrale.ch, oder uf de meteo app.
aber irgendwie chan mer sich im moment uf eeeh nüt verlah..
meteocentrale seit nur bewölkt kei rege.. wetter.ch seit au bewölk..
meteo schweiz seit zeitweise regen.. tja..

ich weiss ich bin bestimmt de grössi jommeri-cheib wos git im moment... tragisch.. debi bin ich immer die gsi wo gseit häd.. ach mer chans eh nöd ändere.. entweder isch schön.. oder ebe nöd..
und ez woni so churz devor stah, machts mi fascht wahnsinnig.. und ich denke nuno.. eifach kei räge währendem shooting.. alles anderi isch egal.. :-D

18.06.13 12:34
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

Farbmaus:
mausi_90:
Farbmaus:
*seufz* s wätter wird no täglich ändere bis zum samstig.. "veränderlich und zeitweise Regenschauer.. " "lokale" häd für mich no besser tönt..


wo luegsch denn du amel s Wetter ah? :)
uf wetter.com luegi scho gar nüme jetzt! de zeigt e Rägewolke und somit am grusigschte vo allne..
i lueg ez immer uf mim wetter schweiz app oder uf wetter.ch und det zeigts ned so schlecht ah...
leicht bewölkt oder bewölkt bi 20-21 grad. Temperature sind ja scho mol ned schlecht...
i hoff det zeigts richtig ah! eifach KEI räge!

hey :-)
also s zitat obe isch vo de meteo schweiz prognose..
wetter.com luegi au nüme.. det isch liechte rege agseit.. ;-)
luege no uf meteocentrale.ch, oder uf de meteo app.
aber irgendwie chan mer sich im moment uf eeeh nüt verlah..
meteocentrale seit nur bewölkt kei rege.. wetter.ch seit au bewölk..
meteo schweiz seit zeitweise regen.. tja..

ich weiss ich bin bestimmt de grössi jommeri-cheib wos git im moment... tragisch.. debi bin ich immer die gsi wo gseit häd.. ach mer chans eh nöd ändere.. entweder isch schön.. oder ebe nöd..
und ez woni so churz devor stah, machts mi fascht wahnsinnig.. und ich denke nuno.. eifach kei räge währendem shooting.. alles anderi isch egal.. :-D


ja es seit überall was anders :S echt verwirrend!
hehe da bisch ned di einzig... i find halt ehrlich gseit scho das s wetter was usmacht
da schloht eim nu scho uf d stimmig da merki ja au im alltag.. aber ja logisch mer müänds neh wis chunt chasch eh nüt mache, aber es wär trotzdem besch... wens regnet.
i wett ned nur bim shooting schön... oder das ned regnet! wett überhaupt gar ned dases nass isch ersch abem abig am 17.00 ischs mer egal wa mitem wetter isch... voher eifach kei räge, nu scho wegm chleid etc. isch eifach alles müähsamer ned nur für üs als bruutpaar sondern au für gäscht... jenu aber luegemer mol wie sich die prognose na entwicklet

aber i verstahn di voll mir gahts genau gliich! isch ja au klar das mer hofft das ned regnet... ertapp mi au immer wieder am prognose luege defür machts eim nu na meh wahnsinnig..

18.06.13 13:27
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

DANKE anyany! :)

e ha im momänt ebe nur d'handy föteli, die vom fotograf sind no gschütz und e cha si entsprächend noni verschicke. Sobald e die aber ha schicki dir gärn es föteli zue! :)

18.06.13 13:54
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

mausi_90, das stimmt scho.. d gäscht sind besser druf.. isch sicher alles eifacher..
ich gange ez für d hochzytsreis go packe den chumi vilicht uf anderi gedanke.. :-D

@Marsai, au vo mir no ganz herzlichi gratulation! es tönt nach 2 pefekte täg für eu! das freut mi!

18.06.13 13:56
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

Farbmaus:
mausi_90, das stimmt scho.. d gäscht sind besser druf.. isch sicher alles eifacher..
ich gange ez für d hochzytsreis go packe den chumi vilicht uf anderi gedanke.. :-D

hey das isch mol e super idee muessi denn au na mache ;)
gönd ihr au gad am mäntig 24.juni?
ich gang mi chli go brötle ade sunne :P :D haha, dasi nochli meh brun bin ;) :P :D

18.06.13 14:52
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

mausi_90:
Farbmaus:
mausi_90, das stimmt scho.. d gäscht sind besser druf.. isch sicher alles eifacher..
ich gange ez für d hochzytsreis go packe den chumi vilicht uf anderi gedanke.. :-D

hey das isch mol e super idee muessi denn au na mache ;)
gönd ihr au gad am mäntig 24.juni?
ich gang mi chli go brötle ade sunne :P :D haha, dasi nochli meh brun bin ;) :P :D


mir gönd scho am 23.6.. am 24. am morge früeh simmer defür scho det. :-)

hihi mach das.. aber ufpasse das kei abdrück vo bikini oder t shirt bechunsch.. (falls es trägerloses chleid hesch.. )

18.06.13 15:00
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

Farbmaus:
mausi_90:
Farbmaus:
mausi_90, das stimmt scho.. d gäscht sind besser druf.. isch sicher alles eifacher..
ich gange ez für d hochzytsreis go packe den chumi vilicht uf anderi gedanke.. :-D

hey das isch mol e super idee muessi denn au na mache ;)
gönd ihr au gad am mäntig 24.juni?
ich gang mi chli go brötle ade sunne :P :D haha, dasi nochli meh brun bin ;) :P :D


mir gönd scho am 23.6.. am 24. am morge früeh simmer defür scho det. :-)

hihi mach das.. aber ufpasse das kei abdrück vo bikini oder t shirt bechunsch.. (falls es trägerloses chleid hesch.. )


aah sogar scho?! :D okay :) demfall muesch würkli alles scho packt ha. mir gönd am 24.6 am morge früäh ;)

ja das luegi scho, bi immer nur mit trägerfreiem bikini am sünnäle ;) :D
phuu aber hüt isch eeextrem heiss da vergaht mer fasch ade sunne...

20.06.13 07:02
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Heute wird geheiratet.

Seit einer Stunde bin ich wach... Nervös bin ich eigentlich nicht, habe seit 2 Tagen jedoch Schlafstörungen.

Wetter für Sa soll ja auch gut sein. Juhu!

Ladies, ich wünsche Euch wuuuunderschöne Hochzeiten!!!

20.06.13 07:04
Kamala 

Re: Bräute Juni 2013

Hey toluwu

Ich wünsche dir eine tolle Hochzeit. Ich glaube das Wetter hast du gut bestellt

Geniess deinen Tag und versuch dich noch ein wenig zu entspannen

20.06.13 08:25
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

toluwu, das geht mir genau gleich! und dabei schlafe ich sonst wie ein stein...

wir sind noch an den allerletzten kleinen details und ich bin froh, noch etwas zu machen. morgen gehts dann noch ab zur kosmetikerin

 1 .. 52 .. 101 102 103 104 105 .. 108
butterfly   wirklich   Schloss   Butterfliege   schnell   hochzeit   eigentlich   richtig   farbmaus   location   Restaurant   Shooting   bearbeitet   Reserviert   Fotograf   hochzyt   einfach   würklech   Pfarrer   heiraten