| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 69 .. 108
07.08.12 08:06
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

ja gäll malu das nervt amel fascht ächli. ich han ebä eifach s gfühl idä letschtä drü monet chunt no so viel dass mer dän froh sind wän mer vieles jetzt scho händ. :-)

isch mer nämli ufgfallä u viel sachä häts immer gheissä ja so im januar februar müänder dän no das und das machä. hui ich han s gfühl am januar/februar hani än riesä stress. und dän isch au no mini ziit (winter, skifahrä, snowboardä, ishockey). drum bini froh wäni im summer oder härbst wo mini hobbys sich no in gränzä haltet chli meh chan machä.

ja gäll, da isch alles ächli übersichtlicher. :-)

07.08.12 08:12
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

@ mona, ja genau! i fah ja im januar no e witerbildig ah und wett denn nid no gred aues fürs hochzyt gred uf de zytpunkt verschiebe...

und i ha äbä o z gfüehl, wenni mi weddingplanner so aluege, dass sich sehr viel ufs letschte halbe jahr konzentriert.. und gred denn louft bi mir äbä de recht viel..

tuesch denn du o aktiv hockeyspiele? oder gah luege?

ja hie isch viiiel übersichtlicher..

07.08.12 08:25
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

An mona & MaLu, so wie es aussieht geht es allen gleich, es ist ja schon sehr anstrengend sich gegen alle zu wehren und sich nicht bremsen zu lassen Das letzte halbe Jahr wird sowieso noch viel unvorhergesehenes kommen.

Habt ihr eigentlich einen "roten Faden" sprich ein Thema/Farbe welche sich durch die ganze Hochzeit zieht, das heisst, bei den Einladungen, Dekoration usw.? Wir werden alles in den Farben Violette/silber halten und das Thema Schmetterling mit einbeziehen.

07.08.12 08:35
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

@ malu: nei aktiv spieli nur so chli unter kollegä zum spass aber gah halt a jedes spiel vom zsc go luägä. :-) isch no cheibä asträngend. :-) und han vor au das jahr nö viel z verpassä

@ butterfliege: ja gäll han immer gmeint ich seg wiä d malu seit so ä hochziitsgstressti brut will ich halt alles gärn jetzt scho wet ha. aber min schatz gseht das ebä zum glück au so und hät mi vorem trauzüg rächt verteidigt will dä gfundä hät ich heg ja no ziit. :-) hani härzig gfundä

wäg äm rotä fadä: ich möcht scho gern einä aber irgendwiä hani s gfühl bi mir gits eifach wiä s meistä ä kunterbunti hochziit. :-) also nüt vo wägä thema und farb. aber cool wärs scho.

07.08.12 09:06
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

@butterfly.. ja genau ;) richtig astrengend.. und bi ziemlech sicher, dass ig im april/mai no so richtig i stress chume ;) es giit de sicher no tuusigi details woni bis denn gar nid mau dra dänkt ha ;)

es konzept i dem sinn hei mir nid.. mir hei mau e deko mit lavendel u rosmarin gseh wo üs u gfaue het und da mir rechti mittelmeerfans si, passt das no guet..

@ mona ;) lustig, i chume ja o chly usem hockey-milieu.. drum faht o bi mir itz di strengi zyt ah und bis d playoffsdüre si, steit när z hochzyt scho fasch vor dr tür ..

07.08.12 09:28
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

@ malu: was gahsch dän amel go luägä? bern?
ja mir händ drum gseit üsi hochziit dörf erst nach dä playoff sie drum hämer zerst im mai welä, dän isch s problem mit dä istäg oder wiä diä heissed und nacher isch z rappi no dä iron men, drum isches jetzt juni wordä. .-)

07.08.12 09:48
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

i schaffe bim hc fribourg gottéron.. gah luege chani meistens nid - höchstens uswärts, aber o das eher sälte..

juni isch doch tip top ;)

07.08.12 10:04
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

oh cool, uf fribourg isch immer wieder lustig. :-)

07.08.12 12:51
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

scho gäu?

07.08.12 12:56
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

chumä immer wieder gern det hi au wän fribourg meistens günnt. :-)
vilicht hani ja mal bi dir öpis bstellt. :-)

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 69 .. 108
Butterfliege   würklech   Shooting   hochzyt   butterfly   bearbeitet   eigentlich   schnell   Restaurant   heiraten   Pfarrer   hochzeit   farbmaus   Reserviert   Schloss   richtig   wirklich   location   einfach   Fotograf