| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 70 .. 108
13.08.12 13:35
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hey zämä

also mir hürate am 22.06. und hei fang:
- d chile
- dr pfarrer
- apérolocation
- fotografin in ussicht (gäu arwen.. )
- dj in ussicht

meh o nid, aber z fest id details wetti drum o no nid gah..

und noelle, das het mine o z gfüehl gha (gloub immer no chly..)

13.08.12 15:45
Noelle 

Re: Bräute Juni 2013

mir hürate am 1. Juni 2013 kirchlich

was mir organisiert hei bis jetzt:

- Kirche / Pfarrer
- Aperolocation / Catering
- Restaurant (Probeessen am Samstag gehabt)
- Fotograf
- Trauzeugen
- Und z Chleid hani am Donsti usegläsä
- U natürlech Budget und Gästeliste
- Coiffeur und Make-Up usegläsä. Probetermine chöme aber spöter

ha drum schüsch relativ viu los u drum bini froh um aues wo scho erledigt isch.

13.08.12 15:53
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ja de hesch würklech scho recht viel!
darf me z chleid gseh? gwunderig bin..

auso ja z chleid und z budget hani o.. und bi am bildli sueche wäg frisur, aber das änderet itz äuä no 100 mal

13.08.12 16:02
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Also wir heiraten am 29.06.2013 und haben bis jetzt

- Kirche
- Pfarrer
- Restaurant
- Fotogrqph
- Dj für den Abend

13.08.12 16:04
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

das isch doch o scho viel, butterfly

hach, hach, bi mir im büro isches sooo längwilig.. ha sogar scho dr chef für arbeit agfleht..
de het aber o nüt.. muess no e stund so dürehalte, denn göh mir es restaurant gah aluege..
z gfüehlte hundertste
aber fägt, so viel uswärts gah ässe wie itz simer äuä no nie..

13.08.12 16:23
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Oje MaLu, keine Arbeit hab ich auch nicht gerne. Doch mir geht momentan die Arbeit nicht so schnell aus ;-). Bin jedoch schon 3 Tage mit Fieber im Bett und somit nicht am Arbeiten.

Was macht ihr für Gastgeschenke? Wir werden wohl für die weiblichen Gäste kleine Liquerfläschchen und für die männlichen Bierfläschchen mit einem persönlichen Etiquette bedrucken lassen.

13.08.12 16:24
Noelle 

Re: Bräute Juni 2013

MaLu, schribe äbä vom Gschäft us u da chani ke Föteli ufelade..

Ja mir hei würklech scho viu aber weisch, i mache no ä witerbiudig (immer dr ganz samstig), denn 100 % schaffe u no äs Ross. und z hochzyt isch grad ä monet nach dä abschlussprüefige... drum probieri soviu wi müglech its z mache.

13.08.12 16:26
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ja das verstahni guet noelle.. hui du, du hesch de mit abschlussprüefig und hochzyt-vorbereitige o no e rächti sach!
bi üs louft ab januar o recht viel, mache de o no e witerbildig und wett drum nid z knapp dran si..
und wie ig hie scho mal erwähnt ha, i bi sicher, dass im april/mai de no jede menge details uftouche, woni no gar nid dra dänkt ha..

13.08.12 16:28
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

Butterfly88:
Oje MaLu, keine Arbeit hab ich auch nicht gerne. Doch mir geht momentan die Arbeit nicht so schnell aus ;-). Bin jedoch schon 3 Tage mit Fieber im Bett und somit nicht am Arbeiten.

Was macht ihr für Gastgeschenke? Wir werden wohl für die weiblichen Gäste kleine Liquerfläschchen und für die männlichen Bierfläschchen mit einem persönlichen Etiquette bedrucken lassen.

ohje du arme! bei diesem wetter!

wir wissen es noch nicht genau.. vielleicht lavendelsalz in so reagenzgläsern..
oder bier wäre auch so ein thema, da mein gg ja in einem restaurant mit eigener brauerei arbeitet..
mal schauen
was machst du denn für likör? find ich eine tolle idee!

13.08.12 16:33
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Hab im Internet eine Seite gefunden, wo man dass dann alles machen lassen kann. Hab mich noch nicht für einen bestimmten entschieden. Selber machen ist mir dann doch zu aufwendig :-).

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 70 .. 108
einfach   butterfly   richtig   eigentlich   Fotograf   farbmaus   schnell   location   Pfarrer   Shooting   wirklich   bearbeitet   hochzyt   heiraten   hochzeit   Schloss   würklech   Butterfliege   Restaurant   Reserviert